Niets speciaals eigenlijk, gewoon misnoegdheid wat over en weer gemaild.
Aantal argumenten aangehaald over totale discrepantie tussen behandeling van verschillende klanten, gebrek aan customer service, ...
Twee dagen ervoor nog een mail dat ze nog niet wisten wat ze gingen doen en dan opeens deze, dus..
Had wel op het vakantiesalon met iemand van Ethiopian gesproken en mijn misnoegdheid geuit over de manier waarop ze hiermee omgingen. Visitekaartje gehad en zij zou escaleren naar Area Manager, maar ook die mens liet niet van zich horen, dus twijfel dat die er voor iets tussen zitten.
Na 2 maanden van mailen, geen antwoord krijgen, bellen, onduidelijk antwoord krijgen, huilen, nog eens mailen, genegeerd worden, ergeren, toch nog eens bellen, ambetant worden, nadenken over de zin van het leven en nog een mailen vandaag bevestiging gekregen dat mijn refund onderweg is.
Nu een kwestie van zo ver mogelijk weg te lopen van ET en Tripsta en beide nooit meer te gebruiken (in het geval van een flash sale).
Berichten
huh hoe dat opeens? ik heb ook nog 4 tickets staan. Ik ga ze weer eens mailen :-)
Iemand dit dit kan uitleggen?
Ze willen vlugger van u af?
vreemd dat ik dan uur later ga aankomen
goede vraag, weet niet wat vorige type was.
Zou dat oorzaak van uur langer vliegen kunnen zijn?
Niets speciaals eigenlijk, gewoon misnoegdheid wat over en weer gemaild.
Aantal argumenten aangehaald over totale discrepantie tussen behandeling van verschillende klanten, gebrek aan customer service, ...
Twee dagen ervoor nog een mail dat ze nog niet wisten wat ze gingen doen en dan opeens deze, dus..
Had wel op het vakantiesalon met iemand van Ethiopian gesproken en mijn misnoegdheid geuit over de manier waarop ze hiermee omgingen. Visitekaartje gehad en zij zou escaleren naar Area Manager, maar ook die mens liet niet van zich horen, dus twijfel dat die er voor iets tussen zitten.
Ja, ik had prev en current in mijn brein omgewisseld.. soit de conclusie is dan beter: ze zien u graag
Vandaag (manuele!!) mail in de bus rond shedule changes voor m'n vlucht in august.
Beter vliegtijden en 4 ipv 6 vluchten. Nog mensen?
Heb ze trouwens nog niet laten weten dat ik akkoord ga met hun voorstel voor refund / economy
wel email uit brussel kantoor vandaag over schedule change. ik heb een alternatief voorstel gedaan. is nu naar management.
Ik heb ook een schedule change gehad n.a.v. een geannuleerd segment, maar meteen met het opnieuw verzenden van mijn Business E-tickets geregeld.
Na 2 maanden van mailen, geen antwoord krijgen, bellen, onduidelijk antwoord krijgen, huilen, nog eens mailen, genegeerd worden, ergeren, toch nog eens bellen, ambetant worden, nadenken over de zin van het leven en nog een mailen vandaag bevestiging gekregen dat mijn refund onderweg is.
Nu een kwestie van zo ver mogelijk weg te lopen van ET en Tripsta en beide nooit meer te gebruiken (in het geval van een flash sale).
https://www.ethiopianairlines.com/AA/EN/book/route-network/international-network
Er staan daar 2 Europese in dat lijstje die ik niet kan verklaren
Weet toevallig iemand de bus/trein route of is dit volledige bullshit?
Welke kan je niet verklaren? Luik & Maastricht? Dat zijn cargo vluchten
Die cargo vluchten komen terug naar BRU trouwens
Iemand de nieuwe "deal" vanuit Oslo geboekt?