@SvenLuckermans
hou ons op de hoogte. Ze hebben het compleet verkeerd aangepakt. Ik heb hier ook een print van de bevestiging. En in de tickets staat zelfs business. Heb ze nog niet terug gemaild met claims enzo. Maar in de zin van "Sorry, I double checked but i did purchase business class tickets; which I always do for longhaul". Even nog stom spelen.
@daruda said:
hoe is hier nu bij de meeste afgelopen?
Zelfde nog...... ik had terug email gestuurd dat wat ze schreven (dat ik eco geboekt zou hebben) niet klopt en dat ik wel bizz had geboekt zoals op de ticket staat en dat wij (gezin) dan ook business gaan vliegen.
nog niks weer gehoord. hij is wel aangepast naar eco online.
als ik niks terug hoor laat ik de 12de het bedrag blokkeren op de creditcard (vóór volgende afschrift). ik ga geen weken wachten totdat ik dat terug krijg natuurlijk.
Ff verduidelijken: mijn ticket was gedowngrade naar economy zoals bij iedereen. Ik heb echter een aantal mails verstuurd en een paar keer gebeld naar customer service om toch te benadrukken dat er een overeenkomst tussen 2 partijen was (e-ticket), dat de EU regelgeving hier heel duidelijk over is (downgrade van gekocht ticket =75% refund) en dat de conditions of carriage ook van toepassing waren (vervoeren van passagier volgens fare rules). Had er ook de nadruk op gelegd dat ik zondag al vertrok.
Tijdens check in window (48u voor vertrek) had ik gemerkt dat er opnieuw business stond en de oorspronkelijke fare.
Heb online ingecheckt, enkel carry-on genomen en met geprinte boarding pas naar gate gegaan.
@SvenLuckermans nice!!
ik heb alleen geboekt in Juli en voor 3 weken. dus alleen carry on wordt moeilijk.
welke customer service ? dat tel nummer uit de email?
op email wordt niet eens geantwoord...... ik wacht nog 2 dagen.
Die enkel carry-on gaat niet meer voor ons gelden, hij deed dat omdat er nog niks zeker was. Nu ze aan het mailen zijn dat ze honoreren kan je perfect u 3 koffers meenemen.
Berichten
@SvenLuckermans
hou ons op de hoogte. Ze hebben het compleet verkeerd aangepakt. Ik heb hier ook een print van de bevestiging. En in de tickets staat zelfs business. Heb ze nog niet terug gemaild met claims enzo. Maar in de zin van "Sorry, I double checked but i did purchase business class tickets; which I always do for longhaul". Even nog stom spelen.
Ik heb via Expedia geboekt, nog niks gehoord.
Hoop dat mijn ticket de auditing ontloopt
Same here, nog niets via OTA gehoord.
@SvenLuckermans good luck tonight!
hoe is hier nu bij de meeste afgelopen?
Zelfde nog...... ik had terug email gestuurd dat wat ze schreven (dat ik eco geboekt zou hebben) niet klopt en dat ik wel bizz had geboekt zoals op de ticket staat en dat wij (gezin) dan ook business gaan vliegen.
nog niks weer gehoord. hij is wel aangepast naar eco online.
als ik niks terug hoor laat ik de 12de het bedrag blokkeren op de creditcard (vóór volgende afschrift). ik ga geen weken wachten totdat ik dat terug krijg natuurlijk.
heb je rechts op 75% refund als je ze naar economy zetten?
Voor 130 h&t naar cpt is toch niet slecht dan..
Geen idee. dat is de vraag. En ja 130 ht is niet slecht maar ga ik niet vliegen dan.
ik heb nog niemand gehoord dat ET heeft gereplied op de reply. Ik wacht ook nog op antwoord terug.
Als ik Sven zijn laatste tweet zie, is het hem precies toch gelukt om business te vliegen
Ik heb gebeld met de OTA om de seats te assignen vandaag en dat lukte nog in business dus voorlopig all good denk ik.
Yup, sven is in business vertrokken dus zie ik meer kans dat iedereen deze wel in business zal kunnen vliegen ;-)
Nja hopelijk maar kan ook wel wat dumb luck zijn omdat alles nog in de war is waarschijnlijk. Denk dat het grote voordeel hier de snelheid vooral was.
kan zijn, maar natuurlijk creëren ze op zo'n manier een precedent...
Zijn ticket was al downgraded naar Economy, dus denk dat ie zich eruit heeft kunnen lullen tijdens check-in
Ben alleszins benieuwd naar zijn verhaal.
Terugvlucht kan nog spannend worden
Ok dus...
Ff verduidelijken: mijn ticket was gedowngrade naar economy zoals bij iedereen. Ik heb echter een aantal mails verstuurd en een paar keer gebeld naar customer service om toch te benadrukken dat er een overeenkomst tussen 2 partijen was (e-ticket), dat de EU regelgeving hier heel duidelijk over is (downgrade van gekocht ticket =75% refund) en dat de conditions of carriage ook van toepassing waren (vervoeren van passagier volgens fare rules). Had er ook de nadruk op gelegd dat ik zondag al vertrok.
Tijdens check in window (48u voor vertrek) had ik gemerkt dat er opnieuw business stond en de oorspronkelijke fare.
Heb online ingecheckt, enkel carry-on genomen en met geprinte boarding pas naar gate gegaan.
Resultaat= business class ok.
Alright! Mijn vluchten zijn pas in november, maar ik heb terug hoop gekregen
@SvenLuckermans nice!!
ik heb alleen geboekt in Juli en voor 3 weken. dus alleen carry on wordt moeilijk.
welke customer service ? dat tel nummer uit de email?
op email wordt niet eens geantwoord...... ik wacht nog 2 dagen.
Ik heb ook 3 weken staan in september, enkel carry-on kan dus nog een uitdaging worden.
Die enkel carry-on gaat niet meer voor ons gelden, hij deed dat omdat er nog niks zeker was. Nu ze aan het mailen zijn dat ze honoreren kan je perfect u 3 koffers meenemen.