@Chris said:
Waar lees je dat ze aan honoreren zijn dan?
ik ben toch gevlogen
iemand op m'n FB pagina had gereageerd dat hij problemen had bij check-in en dat ze moeilijk ah doen waren, maar DENK dat hij toch in business class zit hoor. (zijn ticket gaf ook opnieuw business aan)
Hier ook. Heb twee keer gemaild. Geen antwoord. Call center in Sweden gecontacteerd (direct naar Ethiopia geen connectie). Gaven aan dat ik moest mailen voor refund. Gedaan. Maar ook daarop geen antwoord.
kortom: ik weet dus niks meer. ondertussen bij AMEX geld laten blokkeren. ET heeft nu 4 weken de tijd te reageren / refunden.
geen probleem ermee dat een flash geannuleerd wordt. maar ook niet reageren op een refund...... dan neem ik zelf actie.
Ik heb op 13 januari de OTA gemaild om m'n seats vast te leggen. Vandaag response dat het gebeurd is, met een nieuw eticket erbij met de assignments erin.
Ook op de website van ET staat nog alles goed.
ET heeft me net een e-mail gestuurd om te zeggen dat ze (volgens EU regulations die ik had aangehaald) 75% willen terug betalen en ticket in economy zullen issuen...
@SvenLuckermans said:
ET heeft me net een e-mail gestuurd om te zeggen dat ze (volgens EU regulations die ik had aangehaald) 75% willen terug betalen en ticket in economy zullen issuen...
zoals ik lees totale fare.... maar goed even afwachten wat mensen terug krijgen :-)
article 10 van die EU rule gaat die over base fare of totale fare?
als ide alleen over base fare gaat dan mogelijk alleen dat..... anders totale fare.
Aangezien de andere kosten zoals taksen 'vast' zijn, onafhankelijk van klasse, lijkt het mij normaal dat het enkel over de base fare gaat. Nu ik hoop voor jullie dat ik mis ben hoor. Ik ken die regel niet.
Berichten
Iemand daar dan al een mail van gehad? Want ik krijg voorlopig alleszins geen antwoord op mail van vrijdag, noch die van gisteren.
ik ben toch gevlogen
iemand op m'n FB pagina had gereageerd dat hij problemen had bij check-in en dat ze moeilijk ah doen waren, maar DENK dat hij toch in business class zit hoor. (zijn ticket gaf ook opnieuw business aan)
Ja ik weet dat jij gevlogen bent. Maar er is nergens een bevestiging dat iedereen dat kan doen.
ok, die kerel op m'n FB pagina is ook business gevlogen btw
Ga zeker kaap de goede hoop doen, super nice hike!
Mijn tickets zijn naar gewijzigd naar economy. Voorlopig zonder enige melding van ET of Tripsta.
Mijn fare basis (rechtstreeks geboekt bij ET) is nu ook gewijzigd naar TLES6MBE i.p.v. CRTBE.
Dat heeft lang geduurd !!!
Mensen die al tweede keer gemaild hebben?
Jep, maar vooruit helpt het ons niet...
Ja, al enige tijd geleden, maar haalt niets uit. Ik denk niet dat ze gaan reageren, tenzij het is om te vragen om een refund.
Hier ook. Heb twee keer gemaild. Geen antwoord. Call center in Sweden gecontacteerd (direct naar Ethiopia geen connectie). Gaven aan dat ik moest mailen voor refund. Gedaan. Maar ook daarop geen antwoord.
kortom: ik weet dus niks meer. ondertussen bij AMEX geld laten blokkeren. ET heeft nu 4 weken de tijd te reageren / refunden.
geen probleem ermee dat een flash geannuleerd wordt. maar ook niet reageren op een refund...... dan neem ik zelf actie.
Ook op de website van ET staat nog alles goed.
ET heeft me net een e-mail gestuurd om te zeggen dat ze (volgens EU regulations die ik had aangehaald) 75% willen terug betalen en ticket in economy zullen issuen...
LOL
Ik krijg nu ook email dat ik 75% terug kan krijgen.
De base fare? Good luck. Is misschien 50 euro...
75% of your paid fare amount
zoals ik lees totale fare.... maar goed even afwachten wat mensen terug krijgen :-)
article 10 van die EU rule gaat die over base fare of totale fare?
als ide alleen over base fare gaat dan mogelijk alleen dat..... anders totale fare.