IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

1101113151634

Berichten

  • Stijn_A
    Stijn_A

    via welke website gevonden? lang moeten zoeken?

  • Kim
    Kim
    edited juni 2016

    @Stijn_A said:
    via welke website gevonden? lang moeten zoeken?

    2 min.. :-) Via een welbekende zoek aggregator. De site ga ik hier niet posten, das tegen de topic regels je kan me altijd een PM sturen dan vertel ik je graag met alle plezier op welke specifieke site ik de BPG heb gevonden! Deal is ondertussen wel weg..

  • Kim
    Kim
    edited juni 2016

    Vrienden, ik heb (ik hoop het) een BPG gevonden in Düsseldorf in een HIEX voor het weekend 25/06-26/06 gemakkelijk zelf te vinden via hotelscombined.com

    Maar hebben jullie al zo een mail terug gekregen, blijkbaar zijn ze er zelf nog niet uit.. :-) (zie foto)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Steeds meer en meer. En vaak keuren ze obscure sites af, ookal geeft die wel instant confirmation. Of je moet zo lang wachten op een antwoord, dat de cancellation deadline dreigt overschreden te worden.

  • Kim
    Kim
    edited juni 2016

    Ik heb voor volgende weekend zaterdag op zondag een gratis nacht gescoord in de crown plaza milan city!!! Gemakkelijk zelf te vinden via hotelscombined. :D

  • claenen
    claenen

    @Kim zou er alleen niet te veel reclame voor maken als je me begrijpt ;)

  • Kim
    Kim

    @claenen said:
    Kim zou er alleen niet te veel reclame voor maken als je me begrijpt ;)

    Yes ik snap het! :-)

  • peter_vh
    peter_vh

    @Kim said:
    Ik heb voor volgende weekend zaterdag op zondag een gratis nacht gescoord in de crown plaza milan city!!! Gemakkelijk zelf te vinden via hotelscombined. :D

    Non-refundable rate ?

  • Kim
    Kim
    edited juni 2016

    @peter_vh said:

    Nee ik doe dat altijd met een refundable rate.

    Ik ben zelf ook eens gaan kijken op de site van ihg en ik zie dat nu ze wel terug non-refudable rates aanbieden tot vandaag, waarschijnlijk wat kamers geannuleerd... Toen ik mijn claim indiende de 26ste waren deze allemaal weg, moet je ook wat geluk mee hebben.

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Eerste BPG ingediend dit jaar en al prijs.
    IJmuiden Nederland, refundable rate.
    Verblijf in juli.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Wie moet er allemaal een nieuwe hobby zoeken?

  • Darrow
    Darrow

    @disillusionedTM said:
    Wie moet er allemaal een nieuwe hobby zoeken?

    Hoezo?

  • claenen
    claenen

    Yep, be constructive, share your knowlegde ;)

  • LTW
    LTW

    @disillusionedTM Ik heb er van gehoord... IHG is zich serieus aan het vergalopperen...

  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited juli 2016

    Op het forum van Vielfliegertreff.de : "_Mir wurde offiziell die Teilnahme an der BRG per Brief aus den USA gekündigt mit Verweis auf die T&C, dass ich den Zweck der BRG mit meiner Anzahl an claims (ein Großteil davon invalid) bewusst umgehen würde.
    Man wird alle zukünftigen claims aus diesem Grund ablehnen.

    Ich bin ja mal gespannt, ob sich da noch andere Insassen mit einreihen_"

    Sterk wel...

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    "IHG has been really busy the last few days and audited many accounts, many people received letters via snailmail this week informing them they are banned for life for BPG because they have made too many claims or success claim rate was too low."

    Lol.. really?

  • Jenss
    Jenss

    Als de succesrate te laag lag hadden ze misschien meer moeten goedkeuren :)

  • Chris
    Chris

    Laten we wel eerlijk wezen.. het honderden keren proberen van een BPG alleen maar om het proberen en bij goedkeuring te verblijven..... dat is natuurlijk gewoon misbruik. Of dat tegen de BPG T&C is geen idee; maar het is wel tegen de regulieren T&C waar duidelijk staat dat men rewards club niet mag misbruiken.

  • daruda
    daruda

    Een limiet van max 5 claims (al dan niet goedgekeurd) per persoon per maand zou betere zet zijn geweest en ergens ook wel nodig voor de abusers.

    Zijn er nu reeds Belgen die geband zijn?

  • bhermans
    bhermans

    @Chris said:
    Laten we wel eerlijk wezen.. het honderden keren proberen van een BPG alleen maar om het proberen en bij goedkeuring te verblijven..... dat is natuurlijk gewoon misbruik. Of dat tegen de BPG T&C is geen idee; maar het is wel tegen de regulieren T&C waar duidelijk staat dat men rewards club niet mag misbruiken.

    Akkoord, maar ik vind toch dat er verzachtende omstandigheden zijn als je kijkt naar de soms wel heel belachelijke redenen waarom een claim afgekeurd wordt.

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!