Zou heel graag een BRG willen voor dit weekend, ik zit er twee dagen. Is iemand er laatst nog in geslaagd? Tips voor OTA's?
Sinds oktober ben ik er niet meer in geslaagd om een Free Night in IC Dus te krijgen.
Derde week v maart wel lagere prijs gevonden voor Exec Suite, werd herhaaldelijk geweigerd met de melding dat ze de lagere prijs niet konden vinden, terwijl die voor mij wel duidelijk zichtbaar was.
Vol ongeloof en behoorlijk pissig escalatie naar supervisor en bewijsstukken gevraagd. Tot mijn verbazing hun screenprints ontvangen waarop prijzen van alle kamertypes hoger waren dan op mijn screenprints. Kan daaruit alleen maar afleiden dat de betreffende OTA voor Philippine IP's andere rates gebruikt.
Hoewel ik nog steeds ernstige twijfels heb over de eerlijkheid van sommige helpdesk medewerkers, geeft deze ervaring hun wel het voordeel van de twijfel. Heb mijzelf nu voorgenomen om bij toekomstige weigeringen sneller naar hun bewijsstukken te vragen, het zou voor hen commercieel ook beter zijn om gelijk bij een weigering die bewijzen mee te sturen... dat scheelt een pak hard feelings bij misnoegde klanten.
Mijn excuses voor de hoogstwaarschijnlijk zeer domme vraag, maar ik zit niet zo "in" het IHG-rewards systeem.
Ik kreeg onlangs een mail dat mijn punten zouden vervallen begin mei. Ik was toen nieuwsgierig naar mijn totaal aantal punten en ik merkte dat ik er 12.000+ had (verzameld van eind 2014 tot april 2016), ik ben dus "Club".
Nu, volgens de website heb je 10.000 punten nodig om Gold Elite te worden, maar slechts een beperkt aantal punten van mijn 12.000 punten tellen mee (waaronder mijn laatste 2.000). Komt dit doordat ik dan 10.000 punten in 2016 had moeten halen? Of hoe moet ik dit bekijken? Waarom telt de rest niet mee? Slechts 2.000 punten tellen mee als "elite-punten". (Toevallig wel de 2.000 punten van mijn enige stay in 2016)....
Our Lowest Price Promise (the “LPP”) is our promise to guests who book a hotel room at a Crowne Plaza, Hotel Indigo, Holiday Inn, Holiday Inn Express and Staybridge Suites hotel in the UK and Ireland, Belgium and the Netherlands directly on either IHG.com or the individual hotel brand website (together referred to as the “IHG Websites”, each an “IHG Website”) that our “IHG Rewards Club rate” is lower than any other price publicly available on any third party website.
Packages Comparison. The LPP applies to comparing exactly the same packages or inclusive prices with the same included items. _Thus, room prices that include food or beverage items such as breakfast or dinner, entertainment items such as tickets to a show, and/or free local calls, parking or other bundled items will be considered as packages, and must be entirely equivalent _to be eligible for the LPP.
Our Lowest Price Promise (the “LPP”) is our promise to guests who book a hotel room at a Crowne Plaza, Hotel Indigo, Holiday Inn, Holiday Inn Express and Staybridge Suites hotel in the UK and Ireland, Belgium and the Netherlands directly on either IHG.com or the individual hotel brand website (together referred to as the “IHG Websites”, each an “IHG Website”) that our “IHG Rewards Club rate” is lower than any other price publicly available on any third party website.
Packages Comparison. The LPP applies to comparing exactly the same packages or inclusive prices with the same included items. _Thus, room prices that include food or beverage items such as breakfast or dinner, entertainment items such as tickets to a show, and/or free local calls, parking or other bundled items will be considered as packages, and must be entirely equivalent _to be eligible for the LPP.
Our Lowest Price Promise (the “LPP”) is our promise to guests who book a hotel room at a Crowne Plaza, Hotel Indigo, Holiday Inn, Holiday Inn Express and Staybridge Suites hotel in the UK and Ireland, Belgium and the Netherlands directly on either IHG.com or the individual hotel brand website (together referred to as the “IHG Websites”, each an “IHG Website”) that our “IHG Rewards Club rate” is lower than any other price publicly available on any third party website.
Packages Comparison. The LPP applies to comparing exactly the same packages or inclusive prices with the same included items. _Thus, room prices that include food or beverage items such as breakfast or dinner, entertainment items such as tickets to a show, and/or free local calls, parking or other bundled items will be considered as packages, and must be entirely equivalent _to be eligible for the LPP.
Geen Intercontinental meer??
Denk dat BPG en LPP naast elkaar bestaan en LPP specifiek geldt voor de IHG Rewards Club rate in UK, Ierland, België en Nederland bij bovengenoemde hotels.
"Book._** Complete a valid room booking**_ under the IHG Rewards Club rate (which may involve signing up to IHG Rewards Club if you are not already a member to be eligible for the IHG Rewards Club rate) on the IHG Website for ......... "
Bij de BPG-versie :
"Book._** Complete a valid room booking with the lowest available price (room rate) **_on any IHG website for any IHG branded hotel using the “Best Available Rate Search. ....... ”
-> Bij BPG staat duidelijk de LAAGSTE prijs, bij de LPP-versie staat daar niets meer over, dus op basis daarvan kunnen ze dan de prijs incl ontbijt al niet meer afketsen... in theorie :-)
Ik heb zonet een BPG gescoord in België MET ontbijt (uiteraard geen HIX) ! Het is de 2e dit jaar, een grote toevalstreffer in deze tijden, en er was enkel 1 tarief en die was incl ontbijt, na 1uur antwoord gekregen dat het in de sjakosj is :-) Kan toeval zijn natuurlijk...
In de mail stond trouwens nu ook :
"Thank you for contacting IHG’s Lowest Price Promise with regard to your stay on....."
Op de andere site was enkel 1 rate (nl incl ontbijt) beschikbaar
Persoonlijk nog nooit op de IHG-site een kamer gezien waar je enkel de optie met ontbijt kunt boeken en niet room only.
Berichten
Maakt niet uit wat voor rate het is, de BPG geldt enkel voor de laagste prijs. Zelfs als is dat hun member only prijs.
Sinds oktober ben ik er niet meer in geslaagd om een Free Night in IC Dus te krijgen.
Derde week v maart wel lagere prijs gevonden voor Exec Suite, werd herhaaldelijk geweigerd met de melding dat ze de lagere prijs niet konden vinden, terwijl die voor mij wel duidelijk zichtbaar was.
Vol ongeloof en behoorlijk pissig escalatie naar supervisor en bewijsstukken gevraagd. Tot mijn verbazing hun screenprints ontvangen waarop prijzen van alle kamertypes hoger waren dan op mijn screenprints. Kan daaruit alleen maar afleiden dat de betreffende OTA voor Philippine IP's andere rates gebruikt.
Hoewel ik nog steeds ernstige twijfels heb over de eerlijkheid van sommige helpdesk medewerkers, geeft deze ervaring hun wel het voordeel van de twijfel. Heb mijzelf nu voorgenomen om bij toekomstige weigeringen sneller naar hun bewijsstukken te vragen, het zou voor hen commercieel ook beter zijn om gelijk bij een weigering die bewijzen mee te sturen... dat scheelt een pak hard feelings bij misnoegde klanten.
Ik had vorige week nog brg bij IC Dusseldorf. Maar je mag niet te hebberig zijn. Een standaard kamer lukt wel.
ik vorige week maandag executive suite, verrassend gemakkelijk zelfs.
Wel pas paar dagen op voorhand geprobeerd.
Mijn excuses voor de hoogstwaarschijnlijk zeer domme vraag, maar ik zit niet zo "in" het IHG-rewards systeem.
Ik kreeg onlangs een mail dat mijn punten zouden vervallen begin mei. Ik was toen nieuwsgierig naar mijn totaal aantal punten en ik merkte dat ik er 12.000+ had (verzameld van eind 2014 tot april 2016), ik ben dus "Club".
Nu, volgens de website heb je 10.000 punten nodig om Gold Elite te worden, maar slechts een beperkt aantal punten van mijn 12.000 punten tellen mee (waaronder mijn laatste 2.000). Komt dit doordat ik dan 10.000 punten in 2016 had moeten halen? Of hoe moet ik dit bekijken? Waarom telt de rest niet mee? Slechts 2.000 punten tellen mee als "elite-punten". (Toevallig wel de 2.000 punten van mijn enige stay in 2016)....
Alvast bedankt
is inderdaad per jaar, dus je moet dit jaar 10k halen om gold te worden.
En er is een verschil in qualifying en non-qualifying punten. Enkel de 2000 zijn qualifying.
http://www.ihg.com/hotels/gb/en/global/offers/member/lowest-price-promise-2/terms
Our Lowest Price Promise (the “LPP”) is our promise to guests who book a hotel room at a Crowne Plaza, Hotel Indigo, Holiday Inn, Holiday Inn Express and Staybridge Suites hotel in the UK and Ireland, Belgium and the Netherlands directly on either IHG.com or the individual hotel brand website (together referred to as the “IHG Websites”, each an “IHG Website”) that our “IHG Rewards Club rate” is lower than any other price publicly available on any third party website.
Geen Intercontinental meer??
Denk dat BPG en LPP naast elkaar bestaan en LPP specifiek geldt voor de IHG Rewards Club rate in UK, Ierland, België en Nederland bij bovengenoemde hotels.
Er is een LPP voor de "your rate", in BE, NL, UK, IE, voor non-IC hotels.
De BPG is van toepassing enkel op de lowest price, bij alle IHG hotels. Het is mogelijk dat die lowest price overeenstemd met een "your rate".
die llp claims zijn apart van bpg claims?
Lees ik het goed dat je hier wel ontbijt kunt claimen terug?
Of is het allemaal zever en wordt alles exact hetzelfde behandeld?
Laatste optie :-).
Ervaring mee of een beredeneerde gok?
Tried and tested.
Nu ook niet het gevoel voor nuance in Manilla overschatten...
Bij de LPP-versie :
"Book._** Complete a valid room booking**_ under the IHG Rewards Club rate (which may involve signing up to IHG Rewards Club if you are not already a member to be eligible for the IHG Rewards Club rate) on the IHG Website for ......... "
Bij de BPG-versie :
"Book._** Complete a valid room booking with the lowest available price (room rate) **_on any IHG website for any IHG branded hotel using the “Best Available Rate Search. ....... ”
-> Bij BPG staat duidelijk de LAAGSTE prijs, bij de LPP-versie staat daar niets meer over, dus op basis daarvan kunnen ze dan de prijs incl ontbijt al niet meer afketsen... in theorie :-)
Sinds wanneer houden ze zich aan de terms & conditions?
Ze blijven de niet lowest rate denyen.
Ik heb zonet een BPG gescoord in België MET ontbijt (uiteraard geen HIX) ! Het is de 2e dit jaar, een grote toevalstreffer in deze tijden, en er was enkel 1 tarief en die was incl ontbijt, na 1uur antwoord gekregen dat het in de sjakosj is :-) Kan toeval zijn natuurlijk...
In de mail stond trouwens nu ook :
"Thank you for contacting IHG’s Lowest Price Promise with regard to your stay on....."
Maar het was effectief de laagste rate, want zonder ontbijt was niet beschikbaar?
Dan is het correcte claim eh :-)
Op de andere site was enkel 1 rate (nl incl ontbijt) beschikbaar
Persoonlijk nog nooit op de IHG-site een kamer gezien waar je enkel de optie met ontbijt kunt boeken en niet room only.