@bhermans said:
Akkoord, maar ik vind toch dat er verzachtende omstandigheden zijn als je kijkt naar de soms wel heel belachelijke redenen waarom een claim afgekeurd wordt.
Ik denk als het kaf weg is dat ook wel weer gaat veranderen.....
Zal er wel wat verdienen via zijn referrals natuurlijk. Maar manueel voor al die IHG hotels op zoek gaan naar BPG's? Hard to believe.
Als ITer zal die dat wel slimmer oplossen
@Stijn_A said:
Zal er wel wat verdienen via zijn referrals natuurlijk. Maar manueel voor al die IHG hotels op zoek gaan naar BPG's? Hard to believe.
Ik heb weet van een 'simpel' tooltje waarmee je voor SPG en Marriott kan zoeken achter BPG's. Ik wil gerust de link via PB doorgeven, zelf heb ik nog geen enkele BPG gevonden zo (maar dat geeft wel aan dat er mogelijkheden zijn om zoiets te maken).
@Stijn_A said:
Je kan zo een scraper/script maken wat natuurlijk voor 1 dag even alle goedkoopste prijzen uitspuugt op de IHG site en bv via aggregators. Maar goed zelfs dan, op een gegeven moment is mijn tijd kostbaarder dan het zoeken.
@steeve321 said:
Tegenwoordig zijn de laagste prijzen niet te vinden met een aggregator.
De laagste prijzen zijn te vinden op kleine onbekende websites.
Ik denk dat we wat off-topic aan het gaan zijn (I'm also guilty). Misschien moeten we een nieuw topic aanmaken met een oplijsting van aggregators (en niet alleen voor BPG's te regelen).
@oldgrumpy said:
en punten en miles ook niet precies
ik lees graag zulke blogs maar verbaas me ook steeds over de blijkbaar eindeloze bron van punten en miles waarover sommige bloggers lijken te beschikken. Wat ik als reiziger nog interessanter vind is hoe ze in staat zijn die te verzamelen, maar dat lees je slechts af en toe.
Wat de BPG betreft, hier ook enkele keren geweigerd om onduidelijke redenen. Vind mijn tijd vaak ook te kostbaar om eindeloos te zoeken.
Ik denk als het kaf weg is dat ook wel weer gaat veranderen.....
LPP (lowest price promise) gescoord inclusief ontbijt bij Holiday Inn Parijs
Jongens en meisjes,
ik ben geen ervaren BPG zoeker, kan iemand mij op weg hebben voor een IHG hotel in Amsterdam donderdag?
Actuele responstijd +/- 60 minuten
Goedgekeurd?
Jep, en daarna hebben ze de prijs op hun eigen site aangepast...
Mijn eerste succesvolle BPG
Iemand al een BPG kunnen regelen in Rome?
Ik heb daarnet bevestiging gekregen voor een free night in Rome, welliswaar een andere hotelketen. Indien interesse, PM.
Ikzelf hoop alsnog de CP of Indigo te kunnen scoren als "upgrade" (zowel voor Rome als Barcelona). Pointers welcome!
@Leo zou ik dan in gepast topic zetten. Hier gaat het om IHG BPGs he
Mijnheer Lapers heeft precies geen moeite om BPG's te scoren. Zie zijn laatste blogpost
en punten en miles ook niet precies
Ik heb weet van een 'simpel' tooltje waarmee je voor SPG en Marriott kan zoeken achter BPG's. Ik wil gerust de link via PB doorgeven, zelf heb ik nog geen enkele BPG gevonden zo (maar dat geeft wel aan dat er mogelijkheden zijn om zoiets te maken).
Je kan zo een scraper/script maken wat natuurlijk voor 1 dag even alle goedkoopste prijzen uitspuugt op de IHG site en bv via aggregators. Maar goed zelfs dan, op een gegeven moment is mijn tijd kostbaarder dan het zoeken.
momenteel dus een beetje opgegeven te zoeken.
Tegenwoordig zijn de laagste prijzen niet te vinden met een aggregator.
De laagste prijzen zijn te vinden op kleine onbekende websites.
Zoals?
Ik denk dat we wat off-topic aan het gaan zijn (I'm also guilty). Misschien moeten we een nieuw topic aanmaken met een oplijsting van aggregators (en niet alleen voor BPG's te regelen).
@michelvst: Kan/mag dit?
Er moet inderdaad een topic komen met lijsten van sites, niet alleen van aggregators, maar ook van blogs, andere fora, Kortom alles dat ons kan helpen
ik lees graag zulke blogs maar verbaas me ook steeds over de blijkbaar eindeloze bron van punten en miles waarover sommige bloggers lijken te beschikken. Wat ik als reiziger nog interessanter vind is hoe ze in staat zijn die te verzamelen, maar dat lees je slechts af en toe.
Wat de BPG betreft, hier ook enkele keren geweigerd om onduidelijke redenen. Vind mijn tijd vaak ook te kostbaar om eindeloos te zoeken.