IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

191012141534

Berichten

  • daruda
    daruda

    Aha dan gaat llp misschien wel met ontbijt?

  • steeve321
    steeve321

    Bij een groot aantal IC-hotels wereldwijd is het zo dat als je 5 tot 7 dagen voor vertrek boekt, het goedkoopste tarief op de IHG- website de WEEKEND ESCAPE zal zijn. Dit is een weekend-prepaid tarief incl. ontbijt.
    Je mag dit vergelijken voor een lagere prijs incl. ontbijt.

    Wel met risico, je mag de boeking niet meer annuleren.

  • Lisa Huinen
    Lisa Huinen

    Iemand al eens het IC Times Square kunnen boeken? Je moet wachten tot dat alle non-refundables weg zijn zeker? (heb vorig jaar een BPG gehad maar ondertussen weer vergeten :smile: )

  • kristof
    kristof

    @flrvt said:
    IHG BPG is afgeschaft in China, Macau, Hong Kong en Taiwan http://www.changedetection.com/log/ihg/lowest-internet-rate-terms-conditions_log.html

    Maar is dat enkel voor de Kimpton hotels of alle IHG hotels ter plaatse?

  • Aaron
    Aaron

    @kristof said:

    @flrvt said:
    IHG BPG is afgeschaft in China, Macau, Hong Kong en Taiwan http://www.changedetection.com/log/ihg/lowest-internet-rate-terms-conditions_log.html

    Maar is dat enkel voor de Kimpton hotels of alle IHG hotels ter plaatse?

    Voor alle IHG hotels denk ik....

  • Darrow
    Darrow

    Zijn claims met ontbijt nu geldig of niet?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    1 Duitser heeft geluk gehad vorige week. Maar in principe, nope.

  • Darrow
    Darrow

    En de roomrate op basis van 2 personen nu 59€ is en er is een extra 3rd person charge van €50. Maar de 3rd party website geeft een goedkopere prijs aan op basis van 3 personen, is deze geldig? :p heb een vermoeden van niet omdat de basisprijs wel goedkoper is bij IHG, enkel na toevoegen van 3e persoon niet meer..

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Ik heb een bpg kunnen scoren in HIX Hamburg City centre (geen idee of die terug betalen of rekening op 0 zetten?) en nu zou ik nog graag zelf betalend een nacht willen boeken voor de dag voor mijn bpg-nacht. Ook zou ik die 2 nachten dan graag dezelfde kamer hebben en die boekingen dus laten koppelen, als ik dit vraag, zou dit dan een nadelig effect hebben op mijn goedgekeurde claim?

  • claenen
    claenen

    Gewoon bij inchecken vragen dat je de kamer mag houden op
    2de nacht. Maken ze geen probleem van. Koppelen van je nachten zou ik niet doen, want zouden ze kunnen aanzien als 1 reservatie en die komt niet overeen met je claim.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Mijn bpg nacht is een double bed + sofa (enige kamertype met lagere prijs, vandaar) en de nacht die ik zelf wil betalen wil ik een twin kamer nemen, beide zijn standaard kamers en zelfde prijs ook, heeft ook geen gevolgen als ik vraag om van die double + sofa een twin te maken?

  • Leo
    Leo

    @Bucketqueen said:
    Mijn bpg nacht is een double bed + sofa (enige kamertype met lagere prijs, vandaar) en de nacht die ik zelf wil betalen wil ik een twin kamer nemen, beide zijn standaard kamers en zelfde prijs ook, heeft ook geen gevolgen als ik vraag om van die double + sofa een twin te maken?

    Garanties heb je natuurlijk nooit, maar ik verleng bpg's wel vaker met betaalde/reward pre- of post nights, nog nooit een probleem mee gehad. In jou geval maakt het blijkbaar niet uit aangezien beiden standaard room types zijn, mijn ervaring is dat voor het volledige verblijf het beste/duurste kamertype gegeven wordt. Nog maar 1x gehad dat ze niet konden matchen, IC London PLG bpg voor Studio Suite, voor de volgende reward nights werd ik vooraf telefonisch een supplement van £140 per dag gevraagd, wat op zich acceptabel is aangezien dan club inbegrepen was.

  • Chris
    Chris

    Ik zou gewoon boeken wat je wilt boeken. Niks koppelen van te voren.

    Ik doe dat ook wel eens. Ik probeer wel altijd als het betaald+reward is de 1ste nacht betalende te hebben.
    en dan bij inchecken kijken of het gewoon dezelfde kamer wordt + de benefits. Want, de brief (bij een IC) staat atlijd free minibar blabla. Heb 1x gehad dat bij de rest van de nachten ik wel moest betalen ervoor maar na laten zien van de brief niet meer. Tja dan moet ze daar maar inzetten dat dat alleen voor de eerste nacht is.

  • Kim
    Kim

    Voor volgende week vrijdag op zaterdag heb ik een BPG gescoord in de IC Berlijn!!!

  • michelvst
    michelvst

    @Kim said:
    Voor volgende week vrijdag op zaterdag heb ik een BPG gescoord in de IC Berlijn!!!

    Geniet ervan, tophotel!

  • Kim
    Kim

    Thx @michelvst !! :) Alleen nu gaat iedereen lachen ik moet toch wel zaterdag werken zeker, en mij vergist van datum, "tip of the hat" ik zie dezelfde fout al klaarstaan voor het weekend (zat op zon). En ja ik weet het, geen claims binnen de 14 dagen in een straal van 80km van op de zelfde plaats. Maar ik heb geannuleerd ondertussen, zou dat dan eventueel nog eens lukken? :D :p

  • Glenn
    Glenn

    Nee helaas, eens je claim approved is gelden die 14 dagen en 80km regels, ook als je annuleert. Volgende keer meer succes :)

  • Kim
    Kim

    @Glenn said:
    Nee helaas, eens je claim approved is gelden die 14 dagen en 80km regels, ook als je annuleert. Volgende keer meer succes :)

    Ik dacht het wel, thx @Glenn ik ga nu een pint pakken.. :D

  • claenen
    claenen

    Als je met iemand anders gaat, op zijn/haar naam reserveren.

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!