Cashback sites ervaringen

12345679»

Berichten

  • Emmy
    Emmy

    ze zijn gehacked blijkbaar en hebben even alles dichtgegooid.

  • Glenn
    Glenn

    @Emmy said:
    ze zijn gehacked blijkbaar en hebben even alles dichtgegooid.

    Bron? Ze hebben onlangs hun terms of service aangepast waarin staat dat enkel inwoners van de UK zich mogen registreren. De site is enkel nog toegankelijk vanuit de UK (of via een VPN uiteraard...).

  • Koja78
    Koja78

    @Jeroen said:
    Enkel nog maar vanuit UK te bereiken, even een VPN gebruiken dus.

    Ze hebben hun post-brexit plan al geimplementeerd?

  • Emmy
    Emmy
    edited augustus 2017

    @Glenn said:

    @Emmy said:
    ze zijn gehacked blijkbaar en hebben even alles dichtgegooid.

    Bron? Ze hebben onlangs hun terms of service aangepast waarin staat dat enkel inwoners van de UK zich mogen registreren. De site is enkel nog toegankelijk vanuit de UK (of via een VPN uiteraard...).

    dat was toch de uitleg gisteren op twitter....ofwel ging het over iets anders dan de gewijzigde T&C.

    Ze waren toch al met al mijn geld gaan lopen bij Quidco.....ze hebben mooi aan mij verdiend...100% in eigen zak gestoken...een kleine £200.

  • daruda
    daruda

    Hier niks probs met quidco

  • Emmy
    Emmy

    hier ook niet meer. Site terug bereikbaar.

  • mgo72
    mgo72

    @Emmy said:

    @Glenn said:

    @Emmy said:
    ze zijn gehacked blijkbaar en hebben even alles dichtgegooid.

    Bron? Ze hebben onlangs hun terms of service aangepast waarin staat dat enkel inwoners van de UK zich mogen registreren. De site is enkel nog toegankelijk vanuit de UK (of via een VPN uiteraard...).

    dat was toch de uitleg gisteren op twitter....ofwel ging het over iets anders dan de gewijzigde T&C.

    Ze waren toch al met al mijn geld gaan lopen bij Quidco.....ze hebben mooi aan mij verdiend...100% in eigen zak gestoken...een kleine £200.

    IK laat me steeds wekelijks via paypal uitbetalen. ook voor 2 pond!

  • Emmy
    Emmy

    @mgo72 said:

    IK laat me steeds wekelijks via paypal uitbetalen. ook voor 2 pond!

    Heb mijn les nu ook wel geleerd. :s

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!