zie dat topcashback weer 8% bij IHG geeft. site werkt toch het beste voor mij.
net toch bijna 1000 USD overgemaakt. volgend ekeer even wat eerder doen .. straks zijn ze failliet en geld weg.
Het percentage op het moment van booken is daar van tel, ongeacht wanneer de stay is.
Indien je interesse in een MrRebates account hebt, laat het gerust weten, dan krijg ik een extra %tje.
ik zet alles bij topcashback neer. kost me veel te veel tijd telkens overal te gaan zoeken.
plus ik herboek refundable telkens wanneer goedkoper is en dan zou ik weer naar de % moeten gaan kijken.
handig alles bij één.....prima. en hij heeft goede tracking en alles duidelijk.
ok, maar komen ze nog in uw activity te staan als tracked? Of komen ze helemaal niet meer voor in uw activity.
Bij mij komt er sinds 23/02 niets meer voor, ondanks nog 5-6 boekingen..
net ook claims ingediend bij quidco, want de clicks zijn wel zichtbaar, dus vreemd wat er fout loopt.
Bij Quidco zijn er meerdere mogelijkheden om cashback uit te betalen.
Welke mogelijkheden hebben mensen uit België en Nederland?
Paypal
zie dat topcashback weer 8% bij IHG geeft. site werkt toch het beste voor mij.
net toch bijna 1000 USD overgemaakt. volgend ekeer even wat eerder doen .. straks zijn ze failliet en geld weg.
Topcashback geeft nu 9.12% aan voor IHG hotels.
alleen: als ik NU boek voor een stay later...... hoe tellen ze die %?
is dat op moment van boeken? of moment van stay?
MrRebates geeft al enkele weken 10%.
Het percentage op het moment van booken is daar van tel, ongeacht wanneer de stay is.
Indien je interesse in een MrRebates account hebt, laat het gerust weten, dan krijg ik een extra %tje.
@disillusionedTM mss best zoals iedereen de SPAM sectie gebruiken ivm referrals?
ik zet alles bij topcashback neer. kost me veel te veel tijd telkens overal te gaan zoeken.
plus ik herboek refundable telkens wanneer goedkoper is en dan zou ik weer naar de % moeten gaan kijken.
handig alles bij één.....prima. en hij heeft goede tracking en alles duidelijk.
Sinds 23/02 tracked mijn quidco mijn cashbacks bij IHG niet meer, nog iemand problemen?
Idem, al claims ingediend, nog geen antwoord.
ok, maar komen ze nog in uw activity te staan als tracked? Of komen ze helemaal niet meer voor in uw activity.
Bij mij komt er sinds 23/02 niets meer voor, ondanks nog 5-6 boekingen..
net ook claims ingediend bij quidco, want de clicks zijn wel zichtbaar, dus vreemd wat er fout loopt.
Idem. duurt lang.
Eentje is tracked, de rest niet. Inderdaad eens benieuwd hoe lang dit zal duren..
Ondanks het verschil in % schakel ik terug op TopCashback want op Quidco valt echt niet te rekenen..
Al mijn boekingen sinds november staan als tracked, zonder meer..
Bij mij çava wel. Eerste keer problemen nu. Net 5 minuten geleden nog 215 euro overgezet via Quidco se, tot nu tot altijd vlot gewerkt.
bij mij komt het ook zo achter in tijd.
Sommige zijn tracked en anderen confirmed...andere statussen bestaan er blijkbaar niet.
Ik heb het gevoel dat ik het niet meer kan bijhouden hoe het nu zit
Ja.. Heel warrig allemaal. Hezelfde met booking.com... datum x tracked.. niets confirmed x + y tracked and confirmed.. euh... ok
Met booking gaat het mij net vlot. Na een boeking staat na 2 u de correcte amount vermeld, terwijl dit bij IHG helemaal anders is.
Ik heb 100'en tracked bij IHG van het EK 2016. En nergens worden die bevestigd.
bij mij wordt slechts 50 % confirmed