Het is normaal dat je initieel enkel je bezoek aan de website van de merchant ziet. Een 5 tal dagen na je stay, post effectief je cashback (en bijhorende details) op MrRebates. Je krijgt ook een notification per mail.
De "click summary" geeft een overzicht van op welke ogenblikken je hebt doorgeklikt, naar welke site, met het %.
Het totaal bedrag van de aankoop, en bijhorende cashback, verschijnt pas na afloop van de transactie. Bij IHG hotel verblijven is dat ongeveer 5 dagen na je verblijf. Op dat moment krijg je ook een email notificatie.
@daruda said:
Minder vervuilend als de post dat ze vervuilend zijn of deze reactie daarop..
Toch geen nut daar nog een extra topic voor te maken..
Toch wel. Als iedereen elke referral in topic gaat zetten, verlies je 1) overzicht qua nuttige info, 2) overzicht qua referral. Om het eerlijk te houden werken we beter met conga's en niet 1 iemand die alle referral fees opstrijkt.
Conga's zijn al paar x afgesplitst in andere topics. Lijkt me dan ook een logische zet dit voor alles verder te blijven doen. En inderdaad posts als deze vervuilen ook, maar zouden dan ook niet nodig moeten zijn
Deze discussie is volledig opgesplitst na de oprichting van het S.P.A.M.-forum. Voor alle referrals kan je vanaf nu daar terecht. Het plaatsen van referrals in deze thread (en andere delen van het Jumpseat-forum bij uitbreiding) is niet langer toegestaan.
Ik zie op Earnieland dat je op booking.com via hun 6€ korting krijgt en bij Flixbus 1.8€ op je boeking. Als je dan ergens 3nachten wilt verblijven en via booking.com boekt, kan je dus best 3x iedere nacht apart boeken en op iedere nacht 6€ korting krijgen aangezien ze hier niet met percentages werken ?
ook geen mailtjes gekregen tot nu toe.
mss gewoon ongeduldig?
edit: bij summary staat wel iets.
ik zal nog eens week geduldig afwachten :smile
Het totaal bedrag van de aankoop, en bijhorende cashback, verschijnt pas na afloop van de transactie. Bij IHG hotel verblijven is dat ongeveer 5 dagen na je verblijf. Op dat moment krijg je ook een email notificatie.
Mss domme vraag, maar krijg je dan wel IHG punten nog?
want 8% is nogal wat, toch gauw 800 euro op jaarbasis.
fuck en gaat nu wat dingen herboeken :-)
@mgo72 ;-)
Toch geen nut daar nog een extra topic voor te maken..
Toch wel. Als iedereen elke referral in topic gaat zetten, verlies je 1) overzicht qua nuttige info, 2) overzicht qua referral. Om het eerlijk te houden werken we beter met conga's en niet 1 iemand die alle referral fees opstrijkt.
Conga's zijn al paar x afgesplitst in andere topics. Lijkt me dan ook een logische zet dit voor alles verder te blijven doen. En inderdaad posts als deze vervuilen ook, maar zouden dan ook niet nodig moeten zijn
Deze discussie is volledig opgesplitst na de oprichting van het S.P.A.M.-forum. Voor alle referrals kan je vanaf nu daar terecht. Het plaatsen van referrals in deze thread (en andere delen van het Jumpseat-forum bij uitbreiding) is niet langer toegestaan.
Referral conga's voor MrRebates, TopCashback, Quidco zijn daar reeds opgestart.
Momenteel 11% cashback op IHG by Quidco:
http://www.quidco.com/intercontinental-hotels-ihg/
Momenteel IHG 8% bij mrrebates
Hoe lang duurt het normaal voor een booking bij pending rebates komt?
5 dagen na je stay.
Hoe kan je je ambassador voucher boeken via mrrebates?
Als ik doorklik naar intercontinental kan ik de ambassador rate niet vinden.
zorg dat de code is ingevuld. Hij houdt dat normaal gezien bij in de cookies.
Ik zie op Earnieland dat je op booking.com via hun 6€ korting krijgt en bij Flixbus 1.8€ op je boeking. Als je dan ergens 3nachten wilt verblijven en via booking.com boekt, kan je dus best 3x iedere nacht apart boeken en op iedere nacht 6€ korting krijgen aangezien ze hier niet met percentages werken ?