Cashback sites ervaringen

Glenn
Glenn
edited april 2016 in Algemene discussies
Tagged:

Heeft iemand ervaring met TopCashback?
Ik zie dat je bij IHG momenteel 8% terugkrijgt, bij hotels.com 7% etc.
Lijken me toch mooie extraatjes? Of zitten er addertjes onder het gras?

Ik weet dat ze je doorlinken naar de Amerikaanse versie van die sites, maar even de currency aanpassen naar EUR en je kan verder.

Bij wijze van test heb ik een refundable boeking gemaakt bij hotels.com, voorlopig vind ik nog niks hiervan terug in mijn dashboard bij TopCashback.

/mod edit: referral verplaatst naar https://www.jumpseat.be/forum/discussion/489/referral-conga-topcashback

Tagged:
«13456789

Berichten

  • daruda
    daruda

    Probeer het voor mijn IHG boekingen, maar tot nu toe nog niet succesvol.

    De transacties komen er allemaal tussen te staan met het juiste bedrag, maar onder cashback amount staat 0$ en allemaal status pending.

    Weet niet of dit normaal is en ik moet wachten tot ze confirmed zijn voordat het cashback amount vorm krijgt ofdat ik zelf iets fout doe?

  • Glenn
    Glenn
    edited maart 2016

    Bij IHG komt normaal het juiste bedrag te staan (en ontvang je de cashback) 30 tot 60 dagen na je stay. Tot dan staan die inderdaad als 0$.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    Bedankt voor de tip, heb het ook maar eens aangemaakt!

  • daruda
    daruda

    aha, dus de pending status en cashback amount op 0$ zijn normaal? (hier beschrijven ze om best een claim in te dienen: https://www.topcashback.co.uk/Help/65)

    Maar dus gewoon 30 dagen wachten en dan zou het in orde moeten komen?
    Thanks!

    Het kan wel dat indien ik via topcashback naar Intercontinental of HI of ... ga, dat hij automatisch verspringt naar uk site.
    Maar zolang ze getracked zijn zal het wel in orde zijn vermoed ik.

  • Glenn
    Glenn
    edited maart 2016

    @daruda said:
    aha, dus de pending status en cashback amount op 0$ zijn normaal? (hier beschrijven ze om best een claim in te dienen: https://www.topcashback.co.uk/Help/65)

    Zolang ze tracken zou ik me niet te veel zorgen maken. Ik vond nog deze info terug ivm IHG:

    All transactions will initially track at $0.00 cashback. Only valid purchases will uplift to reflect the actual cashback amount when the merchant has approved these, and this may take up to 12 weeks.

    Hoe lang is het geleden dat je de boeking gedaan hebt?
    Mijn hotels.com boeking vind ik nu ook terug in mijn dashboard, ook met $0.00 en pending status.

    @disillusionedTM said:
    Na verschillende sites geprobeerd te hebben, gebruik ik steeds MrRebates.

    Die had ik ook bekeken, maar TopCashback kwam voor mij als winnaar uit de bus dankzij de hogere cashback percentages.

  • Dima
    Dima
    edited april 2016

    Ik heb enkel ervaring met Quidco. En daar al een paar keer hotel geboekt via verschillende boekingssites. En telkens een mooie cashback ontvangen. Wel krijg je het pas na 90 dagen na je verblijf (en niet op basis van je boeking dus -- ook al is die bv. refundable).

    Hotels.com is bv. 12% cashback :)

    /mod edit: referral link verplaatst naar https://www.jumpseat.be/forum/discussion/491/referral-conga-quidco

  • Glenn
    Glenn

    @Dima 12% op hotels.com is idd niet slecht! Moet je in GBP betalen of maakt het niet uit?

  • Dima
    Dima
    edited maart 2016

    @Glenn said:
    Dima 12% op hotels.com is idd niet slecht! Moet je in GBP betalen of maakt het niet uit?

    Maakt absoluut niet uit. Heb bij laatste boeking op Expedia (14% cashback toen + coupon van 10% als uitzonderlijke actie voor Quidco klanten) gewoon in SGD betaald en geboekt.

    BTW: voor alle cashback sites: vergeet aub niet om alle adblock / nojs / do not track / .... uit te zetten. Ik gebruik meestal een compleet propere browser daarvoor :)

  • Jeroen
    Jeroen

    Ik was net vandaag ook aan het zien welke website te gebruiken. Moet voor het werk nu bijna elke maand naar Berlijn en zo kan ik er nog wat aan verdienen. Voor IHG is Mrrebates dus de beste?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited april 2016
    Na verschillende sites geprobeerd te hebben, gebruik ik steeds MrRebates.

    Altijd correct getracked.
    Betrouwbaar.
    Vlotte uitbetaling via Paypal.
    8% op IHG hotels.
    Heel veel andere partners met interessante percentages.

    Je krijgt trouwens 5 USD extra bij sign up, bovenop je eerste cashback.

    Vanaf nu 10% cashback op MrRebates voor alle IHG hotels! Ook op BPGs en reward stays.

    Naar mijn ervaring op verschillende sites, is de belangrijkste factor een cashback site te gebruiken die consistent volledig de aankopen trackt, en die vlot uitbetaald, zonder irritante voorwaarde (geen kosten, geen minimumbedrag, geen adres identificatie, gewoon PayPal).

    Uiteindelijk ben ik zo inderdaad bij MrRebates terecht gekomen, en zeer tevreden.
  • Glenn
    Glenn

    @Jeroen said:
    Ik was net vandaag ook aan het zien welke website te gebruiken. Moet voor het werk nu bijna elke maand naar Berlijn en zo kan ik er nog wat aan verdienen. Voor IHG is Mrrebates dus de beste?

    Mrrebates geeft 6% op IHG (enkel Intercontinental 8%).
    TopCashback geeft 8% op alle IHG brands.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    @Glenn said:

    Niet juist. MrRebates geeft momenteel 8% op alle IHG brands. Dit was in het verleden zelfs tot 10%, 12% en 15%.

  • Glenn
    Glenn

    @disillusionedTM said:
    Niet juist. MrRebates geeft momenteel 8% op alle IHG brands. Dit was in het verleden zelfs tot 10%, 12% en 15%.

    Hmm, ik haal mijn info hier van:
    http://mrrebates.com/search_stores.asp?k=InterContinental+Hotels+&+Resorts&g_search_option=S

    Daar staat Intercontinental Hotels 8%, rest IHG 6%.

  • Jeroen
    Jeroen

    Als je op het hotel zelf zoekt vind je inderdaad 8%, zoals hier Holiday Inn: http://mrrebates.com/search_stores.asp?k=Holiday+Inn&g_search_option=S

  • daruda
    daruda

    mijn stay van vorige week is net gewijzigd naar 4weeks estimate payable en cashback amount is ingevuld :)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    MrRebates stuurt steeds een notificatie wnr je je cashback hebt verworven. In het onwaarschijnlijke geval dat er iets zou misgelopen zijn, kan je hebt bedrag blijkbaar ook vlot retro claimen. Maar dat is bij mij zelfs nog nooit voorgevallen.
  • XMAN
    XMAN

    dank voor de tips, zal ik zeker eens uit proberen.
    Ik heb zelf een cashback site die ook werkt voor bol.com, zalando en zelfs voor collishop. Ze betalen wel minder voor de meeste internationale sites zoals booking of hotels.com . Iedere maand uitbetaling op de bankrekening zonder minimum. Referral via email dus wie interesse heeft kan me een pm sturen

  • Jeroen
    Jeroen

    @XMAN said:
    dank voor de tips, zal ik zeker eens uit proberen.
    Ik heb zelf een cashback site die ook werkt voor bol.com, zalando en zelfs voor collishop. Ze betalen wel minder voor de meeste internationale sites zoals booking of hotels.com . Iedere maand uitbetaling op de bankrekening zonder minimum. Referral via email dus wie interesse heeft kan me een pm sturen

    We houden van openheid op dit forum :)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited april 2016
    Trouwens nog een zeer interessant voordeel van MrRebates:

    Ook cashback op corporate rates, friends & family rate en zelfs reward nights. Je kan dus geld verdienen bovenop je free night!

    /mod edit: referral verplaatst naar https://www.jumpseat.be/forum/discussion/488/referral-conga-mrrebates
  • XMAN
    XMAN

    @Jeroen said:

    no problem : site is earnieland.be en werkt prima, cashbacks minder groot maar wel shops die bij de andere niet beschikbaar zijn.
    geen referral link : wie mij een bericht stuur met emailadres kan ik wel uitnodigen

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!