Business class vluchten naar Tokyo, Seoul, Sydney, Miami, etc vanaf €595!

1568101114

Berichten

  • Jelle
    Jelle

    Het geld is trouwens net van men rekening zie ik nu ook. Ook nog is met een 15 euro fee per booking, had ik persies overgekeken al kan het er wel bij natuurlijk.

  • Tim
    Tim

    FLR-AUH-SYD-AUH-DUS voor 545. Ik ben er tevreden mee. Andere mooie deals pasten helaas niet echt in mijn planning..

  • Glenn
    Glenn
    edited december 2016

    @Jelle said:
    Het geld is trouwens net van men rekening zie ik nu ook. Ook nog is met een 15 euro fee per booking, had ik persies overgekeken al kan het er wel bij natuurlijk.

    Hier staat het ook op mijn Amex rekeningoverzicht. Het totaal bedrag klopt, alleen is het opgesplitst in 2 aparte lijnen (1 voor de vlucht en 1 voor de expedia fee van 7,50 euro pp).

  • EK184
    EK184

    NBO met nieuwe KL bizz en retour BA en HKG AF en retour EY dreamliner.

    Opodo en expedia staan net op Amex rekening

  • EK184
    EK184

    Waar zie je de fare rules ergens van die 055 tix?

  • daruda
    daruda

    op saudi website je ticket nr ingeven, dan heb je fare class. Voor de rules op expertflyer denk ik omdat de meeste reeds weg zijn.

  • Jelle
    Jelle

    Stonden ergens op FT op één van de 120 pagina's in dat topic.

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2016

    "Expedia charges fees for interline bookings. No fee if all flights are marketed by same airlines, including codeshares." vandaar die extra kosten wss

  • thom
    thom

    ook eindelijk op men Amex verschenen!
    Happy camper B)

  • Chris
    Chris

    hier de laatste ook afgeschreven. mis van één dus nog de etix. zo Expedia weer bellen. op FT zijn er waar exp het opnieuw geboekt heeft.

  • thom
    thom

    Heeft iemand de fare rules toevallig?

  • Jelle
    Jelle

    staan op FT. Wat ik zag was volledig refundable en FLR - DUS via elk continent toegestaan was de essentie maar van die volledig refundable zou al geen sprake meer zijn bij sommigen aangezien de fare rules veranderd zouden zijn na aankoop. Zo waren er in ieder geval toch enkel gevallen op FT

  • fbruno
    fbruno

    Is non-refundable indien je het met een nonrefundable half-roundtrip tarief (van bv AZ of KL) combineerde om de prijs naar beneden te halen, tenzij in beide farerules stond dat de cancellation penalties per fare component golden.

    Als je ticket alleen uit de Alitalia farebasis bestaat zou het volledig refundable moeten zijn, alle business fares FLR-DUS of omgekeerd waren volledig refundable.

  • Gert
    Gert

    Hier zijn mooie vluchten geboekt door vele van jullie.
    Hier tracht ik veel van te leren om deze in de toekomst ook te kunnen toepassen.

    om een een beetje voor te bereiden.

    Zulke deals zijn deze meestal voor verschillende data mogelijk of meestal specifieke data dichtbij?

  • steeve321
    steeve321

    Hoe werkt het eigenlijk als je met meerdere luchtvaartmaatschappijen op één ticket reist?
    Krijgt iedere airline een deel van de lage ticketprijs?
    Of krijgt iedereen een vooraf vastgestelde prijs per sector onafhankelijk van de ticketprijs en wat overblijft is voor Alitalia?

  • Chris
    Chris

    @steeve321 said:
    Hoe werkt het eigenlijk als je met meerdere luchtvaartmaatschappijen op één ticket reist?
    Krijgt iedere airline een deel van de lage ticketprijs?
    Of krijgt iedereen een vooraf vastgestelde prijs per sector onafhankelijk van de ticketprijs en wat overblijft is voor Alitalia?

    volgens mij moet AZ gewoon de volle mep betalen zéker voor de interline boekingen.

  • Jenss
    Jenss
    edited december 2016

    Ik heb de fare rules opgeslagen. Zie bijlage!

    Mijn betaling staat nog steeds op gereserveerd op de cc, heb ook nog geen ticketnummer. Terwijl alle vluchten wel als bevestigd staan. Nog geduld hebben dus :)

  • daruda
    daruda

    als je nu nog geen e-tickets hebt, vrees ik er voor.

    De contracten die Alitalia heeft met de andere partners kan niemand van ons weten, dus de regeling daaromtrent ook niet.

  • Jenss
    Jenss

    Ik vrees er ook voor, terwijl ik toch op vrijdag geboekt heb en niet pas laat in het weekend.

  • daruda
    daruda

    via geen enkele PNR kunt ge uw etickets terug vinden? Dat net die mail in de spam is geraakt ofzo..

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!