Business class vluchten naar Tokyo, Seoul, Sydney, Miami, etc vanaf €595!

1235714

Berichten

  • Chris
    Chris

    @Jeroen said:

    Hoe hard ik hier zelf ook achterstaat, zo werkt het helaas niet :)

    ik weet dat het niet werkt maar het zou wel moeten. Ikzelf weiger affiliate links op mijn site te zetten (oké de uber link is een uitzondering omdat ik daar wél achter sta). ik kan toch niet mensen via booking laten booken als ik daar niet achter sta zelf?

  • Jelle
    Jelle

    op FT: Made a few bookings via Orbitz.
    One of those already cancelled - not by me though

  • Jeroen
    Jeroen

    @Chris said:

    @Jeroen said:

    Hoe hard ik hier zelf ook achterstaat, zo werkt het helaas niet :)

    ik weet dat het niet werkt maar het zou wel moeten. Ikzelf weiger affiliate links op mijn site te zetten (oké de uber link is een uitzondering omdat ik daar wél achter sta). ik kan toch niet mensen via booking laten booken als ik daar niet achter sta zelf?

    2 verschillende dingen wel, je blog en de andere websites kan je niet vergelijken.

  • Chris
    Chris

    @bab said:
    Die 'gewone' mensen willen net hetzelfde als jij, gewoon zo goedkoop mogelijk reizen, wat is het probleem? Dat er minder kans is als iedereen een deal vindt is inderdaad irritant, maar mag het plebs ook iets? Wat een egoïstische ingesteldheid.
    ik denk ook niet dat die 3 mails jouw leven veranderd hebben.
    Jullie zijn allemaal gewoon bezig met punten te sparen en een klantenkaart te vullen zoals in de supermarkt, maar dan om goedkoop en luxueus te reizen hoor, waarom doen er mensen zich voor als genieën hier en wordt er neergekeken naar mensen die minder snugger zijn in zo'n zaken -_-

    snap jij wel waarom die blogs die deals posten? die verdienen zelf er meer aan door affiliate. Tuurlijk mogen de plebs profiteren........ DAT is het probleem niet. maar "die" sites "verkopen" dus die errors mensen boeken het. boeken positie vlucht. hotels. betalen alles. vlucht geannuleerd en zitten ze met de hotels en andere vluchten. 3 mensen hebben mij gevraagd wat daarmee te doen die "plebs" waren gemiddeld 1000 euro KWIJT.

    het gaat er niet om wie wat kan vinden het gaat erom WAT je moet adviseren!!!!
    jumpseat, flyertalk , vielflieg forums: geen probleem de mensen daar WETEN de risico's de plebs niet.

    mijn punt is over het ethisch verantwoord adviseren wat "plebs" moeten doen.

    ikzelf weet het risico en soms ga ik de mist in , soms niet.

  • bab
    bab

    @mgo72 said:
    Bab,

    Ik denk dat je de post van Chris verkeerd begrijpt.

    Hij bedoelt dat wij allen die deze hobby hebben, weten dat de kans van deze deal klein is. Wij boeken dan annuleerbaar hotels.

    Families met 2 kinderen bijv willen het risico niet lopen om 2 dagen ergens ik een luchthaven te moeten slapen omdat ze dat ticket hebben geannuleerd.

    Deze mensen beseffen neit wat ze boeken, want ze hebben die ervaring niet.

    Dzt is exact wat ik geïnterpreteerd had hoor. Ik heb de laatste tijd gewoon gemerkt dat er nogal veel mensen zijn in deze 'sector' die zich nogal... verheven voelen en dat wou ik even kwijt.

    Het aantal mensen dat met zo'n error fares hotels en extra vluchten boekt zal ook wel miniem zijn

  • bab
    bab

    @Chris said:

    @bab said:
    Die 'gewone' mensen willen net hetzelfde als jij, gewoon zo goedkoop mogelijk reizen, wat is het probleem? Dat er minder kans is als iedereen een deal vindt is inderdaad irritant, maar mag het plebs ook iets? Wat een egoïstische ingesteldheid.
    ik denk ook niet dat die 3 mails jouw leven veranderd hebben.
    Jullie zijn allemaal gewoon bezig met punten te sparen en een klantenkaart te vullen zoals in de supermarkt, maar dan om goedkoop en luxueus te reizen hoor, waarom doen er mensen zich voor als genieën hier en wordt er neergekeken naar mensen die minder snugger zijn in zo'n zaken -_-

    snap jij wel waarom die blogs die deals posten? die verdienen zelf er meer aan door affiliate. Tuurlijk mogen de plebs profiteren........ DAT is het probleem niet. maar "die" sites "verkopen" dus die errors mensen boeken het. boeken positie vlucht. hotels. betalen alles. vlucht geannuleerd en zitten ze met de hotels en andere vluchten. 3 mensen hebben mij gevraagd wat daarmee te doen die "plebs" waren gemiddeld 1000 euro KWIJT.

    het gaat er niet om wie wat kan vinden het gaat erom WAT je moet adviseren!!!!
    jumpseat, flyertalk , vielflieg forums: geen probleem de mensen daar WETEN de risico's de plebs niet.

    mijn punt is over het ethisch verantwoord adviseren wat "plebs" moeten doen.

    ikzelf weet het risico en soms ga ik de mist in , soms niet.

    Zoals hierboven reeds gezegd, dat aandeel van mensen in problemen zal wel minimaal zijn.

    Alle sites vermelden ook duidelijk dat het geannuleerd kan worden dus dat ze beter wachten met boeken. Dus áls het dan fout gaat is het jammer, maar eigen schuld. Voor elke passagier in zak en as zullen er 100 zijn die een leuke aanbieding gevonden hebben.

  • Chris
    Chris

    @fbruno said:
    Ze hebben een YQ surcharge van 5000 of 10000 EUR geladen op die fares nu :D
    Moet een record zijn!

    SFO bv zie ik nog steeds goedkoop hoor.

  • thom
    thom

    @bab said:

    @Chris said:

    Die 'gewone' mensen willen net hetzelfde als jij, gewoon zo goedkoop mogelijk reizen, wat is het probleem? Dat er minder kans is als iedereen een deal vindt is inderdaad irritant, maar mag het plebs ook iets? Wat een egoïstische ingesteldheid.
    ik denk ook niet dat die 3 mails jouw leven veranderd hebben.

    Jullie zijn allemaal gewoon bezig met punten te sparen en een klantenkaart te vullen zoals in de supermarkt, maar dan om goedkoop en luxueus te reizen hoor, waarom doen er mensen zich voor als genieën hier en wordt er neergekeken naar mensen die minder snugger zijn in zo'n zaken -_-

    Bekenden vragen regelmatig hoe ik dat allemaal doe, maar ik merk dat als je moet beginnen met positioning flights en enkele extra "overbodige" vluchten om op je bestemming te geraken het te veel moeite is.
    Eenvoudige, van A naar B errors, trekken imho meer non hobby mensen dan deze errors.
    Ze vliegen dan liever rechtstreeks in embolie class.

  • michelvst
    michelvst

    @all kunnen we de discussie in deze thread beperken tot de deal in kwestie?
    Feel free om een nieuwe thread te openen omtrent ethics of wat je verder nog kwijt wil.

  • LTW
    LTW

    @michelvst said:

    @fbruno said:
    Ze hebben een YQ surcharge van 5000 of 10000 EUR geladen op die fares nu :D
    Moet een record zijn!

    Kwestie van de juiste dump te vinden nu :D

    Heel veel succes daarmee als de fare EOE- is ;)

  • LTW
    LTW
    edited december 2016

    @Jeroen said:
    Ow man, slecht geslapen? Wat een haat op deze mooie zaterdagochtend.

    Als Alitalia dat effectief allemaal gaat moeten betalen gaan ze niet lang meer bestaan. Nog een reden om te annuleren denk ik dan.

    En denk dat je de foute voor je hebt, ik zit niet achter Secret Flying of Travel Dealz hoor. Die 50 man die de Facebookpost van VakantiePiraten liken gaan hier het verschil niet maken man.

    Jouw reactie is bitsig, de mijne was dat niet. Ik heb gewoon vastgesteld "als de vos de passie preekt...". En daar bovenop ook nog gemerkt dat je uiteindelijk weinig kaas gegeten hebt van hoe een fare/ticket technisch in mekaar zit.

    Je reactie spreekt boekdelen:"L'enfer, c'est les autres".

    Het zit nochtans simpel in mekaar hoor: hoe meer mensen boeken, des te minder de kans op succes. Het businessmodel dat jouw werkgever hanteert, staat daar volledig haaks op.

  • daruda
    daruda

    Op flyertalk is al sprake van annulatie via orbitz. Kan natuurlijk ook zever zijn

  • LTW
    LTW

    @Jeroen said:

    @Chrismeister said:

    @Jeroen said:

    @disillusionedTM said:

    @Jeroen said:
    Hahaha dat dit nog altijd te boeken is. Moest het niet zo bekend zijn en zo lang beschikbaar zijn was er nog een kans, maar al die andere airlines dan Alitalia gaan dit niet accepteren hoor.

    Geen nood. Mss kan je je nog troosten met een eervolle vermelding.

    Ik zal er jou ook een geven als ik eindelijk begin aan mijn Zure Mensen boek.

    Je was er anders ook wel snel bij om Stijn een sneer te geven terwijl die niks verkeerd had gedaan ....

    En om mijn fout toe te geven toch ook? Zijn bericht kwam gewoon slecht over. Maar goed, ik denk dat we allemaal wel betere dingen te doen hebben dan op een zaterdag hier wat moeilijk te doen tegen elkaar.

    Gaat niet over moeilijk doen maar hoe cynisch kan je zijn?

    Jouw reactie past perfect binnen het beeld dat ik van al die kannibalistische blogs heb: laat ze maar vrolijk doorklikken, zelfs als het ticket wordt gecanceld, hebben wij per boeking via onze link toch maar weer gescoord. En diegenen die voor die blogs werken vinden dat nog grappig ook.

  • Jeroen
    Jeroen

    @michelvst said:
    @all kunnen we de discussie in deze thread beperken tot de deal in kwestie?
    Feel free om een nieuwe thread te openen omtrent ethics of wat je verder nog kwijt wil.

    LTW, kan je je aub aan de vraag van de MOD houden? Lijkt me niet zo moeilijk.

  • Chris
    Chris

    JNB werkt not steeds (Bron: vf)

    https://www.expedia.de/Flights-Search?trip=multi&leg1=from:Florenz, Italien (FLR),to:Johannesburg, Südafrika (JNB),departure:15.03.2017TANYT&leg2=from:Johannesburg, Südafrika (JNB),to:Düsseldorf (DUS),departure:28.03.2017TANYT&passengers=adults:1,children:0,seniors:0,infantinlap:Y&options=cabinclass:business&mode=search&origref=www.expedia.de&zanpid=35181110C113989256&affcid=de.network.zanox.1719628.1133234&zxPartnerID=2242689569797779456&src=phg

  • Jeroen
    Jeroen

    Ik heb zelf daarnet nog SEZ geboekt, vanuit Brussel zelfs

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2016

    @Jelle said:
    op FT: Made a few bookings via Orbitz.
    One of those already cancelled - not by me though

    @daruda said:
    Op flyertalk is al sprake van annulatie via orbitz. Kan natuurlijk ook zever zijn

    ;)

    Chris wat gaat er hier altijd mis met uw copy paste?

    @Chris said:JNB werkt not steeds (Bron: vf)

    https://www.expedia.de/Flights-Search?trip=multi&leg1=from:Florenz, Italien >(FLR),to:Johannesburg, Südafrika (JNB),departure:15.03.2017TANYT&leg2=from:Johannesburg, >Südafrika (JNB),to:Düsseldorf >>(DUS),departure:28.03.2017TANYT&passengers=adults:1,children:0,seniors:0,infantinlap:Y&options=>cabinclass:business&mode=search&origref=www.expedia.de&zanpid=35181110C113989256&affci>d=de.network.zanox.1719628.1133234&zxPartnerID=2242689569797779456&src=phg

    @Chris said:Iemand op FT naar San Jose Amerika terug vanaf Lax aan 700

    https://www.ebookers.de/Flights-Search?trip=multi&leg1=from:Florence, Italy >(FLR),to:Bangkok,%20Thailand%20(BKK),departure:17.05.2017TANYT&leg2=from:Bangkok,%20Thail>and%20(BKK),to:San%20Jose,%20CA,%20United%20States%20(SJC),departure:19.05.2017TANYT&l>eg3=from:San%20José,%20CA,%20USA%20(SJC%20->%20Norman%20Y.%20Mineta%20San%20José),to:Düsseldorf%20(DUS),departure:01.06.2017TANY>T&passengers=adults:1,children:0,seniors:0,infantinlap:Y&options=cabinclass%3Abusiness&mode=>search&origref=www.ebookers.de

  • Chris
    Chris

    @Jelle said:

    Chris wat gaat er hier altijd mis met uw copy paste?

    geen idee ik copy paste direct in de editor; denk dat ik bij die "vreemde" urls even via het knopje moet plakken :-)

  • Chris
    Chris

    A technical error has occurred while trying to make your reservation with the airline. The airline has not updated the latest availability load of you choosen dates in the GDS ( Global Distribution System).

    na helaas dus niet; pas NA betaling

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!