IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

1141517192034

Berichten

  • Matt
    Matt

    Iemand ervaring met BRG in BRL valuta? De IHG website geeft deze tegenwoordig ook in BRL weer (was voorheen USD) en kan nu geen website vinden die lager heeft en het ook charged in BRL

  • kristof
    kristof

    Net een BRG goedgekeurd gekregen voor een verblijf in de CP Johannesburg. Aangezien ik een leek ben in BRG's ken ik dus ook weinig ota's waar ik kan zoeken, echter deze was makkelijk te vinden via de gekende hotelscombined

    Het verblijf is reeds adjusted

  • thom
    thom

    @Chris said:
    Laten we wel eerlijk wezen.. het honderden keren proberen van een BPG alleen maar om het proberen en bij goedkeuring te verblijven..... dat is natuurlijk gewoon misbruik. Of dat tegen de BPG T&C is geen idee; maar het is wel tegen de regulieren T&C waar duidelijk staat dat men rewards club niet mag misbruiken.

    Dan moeten ze dit maar expliciet vermelden imho... everything that is not forbidden is mandatory ;)
    Hoewel ik me al lang niet meer gezocht heb hoor.

  • RubenH
    RubenH

    Zonet een BPG goedgekeurd gekregen voor een verblijf morgen in de IC in Genève (Deluxe room).
    Gezien de laattijdige claim is het verblijf reimbursed :wink:

  • Tim
    Tim

    Voor mij vanmorgen eentje goedgekeurd in CP Tel Aviv, maar ik ben zo stom geweest om me van datum te vergissen.. Allé, ik kan de kamer wel gebruiken, maar een dag later had handiger geweest :)

  • flrvt
    flrvt

    Voor wie aanstaande vrijdag graag op hotel gaat in Düsseldorf..

    Bij een goeie oude OTA wiens naam met een D begint, staan de club kamers in de aanbieding momenteel.

  • flrvt
    flrvt

    @flrvt said:
    Voor wie aanstaande vrijdag graag op hotel gaat in Düsseldorf..

    Bij een goeie oude OTA wiens naam met een D begint, staan de club kamers in de aanbieding momenteel.

    Claim denied omdat de prijs is gestegen.

  • Darrow
    Darrow

    @flrvt said:
    Claim denied omdat de prijs is gestegen.

    Niet dat ik hem ging of kon boeken, maar bedankt om te delen! :)

  • Leo
    Leo

    @flrvt said:
    Voor wie aanstaande vrijdag graag op hotel gaat in Düsseldorf..

    Bij een goeie oude OTA wiens naam met een D begint, staan de club kamers in de aanbieding momenteel.

    Mijn eerste reactie was SH!T. Ben net terug van een betaald verblijf in de IC DUS, had beter een week gewacht.

    Maar blijkbaar is het dus niet gelukt, geen nood Flor... na het recente vertrek van de Nederlandse GM vind ik dat het eten in de club lounge achteruit gegaan is. Veel minder variatie en van sommige zaken kon ik zelfs op basis van de fletse smaak niet beoordelen wat ik in mijn mond had. Mijn klacht werd genoteerd voor de F&B manager, hopelijk wordt het snel terug beter.

  • kristof
    kristof

    BPG goedgekeurd gekregen voor IC Johannesburg. Club kamer en gevonden via de gekende kanalen.

  • gregorycop
    gregorycop

    BPG voor IC New York Times Square goedgekeurd gekregen voor volgende week.

  • Leo
    Leo

    @gregorycop said:
    BPG voor IC New York Times Square goedgekeurd gekregen voor volgende week.

    Ik heb net "Like" geklikt, maar lees dat gerust als "JALOERS". Enjoy!

  • Katrien
    Katrien
    edited oktober 2016

    Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in Malta.
    IC Malta staat tot ver in 2017 nu al te boeken met enkel annuleerbaar status.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Ook interessante rates voor IC David en CP in Tel Aviv.

  • Chris
    Chris

    Iemand tips voor OTA in JPY ? (mag via PM)

  • Kim
    Kim

    De herfst is duidelijk in het land, het regent BPG bij iHG :)

    Voor dit weekend staat de IC in Genève nog steeds fout geprijsd! (15/16okt)

    Gemakkelijk te vinden via hotelscombined

  • RubenH
    RubenH

    @Kim said:
    De herfst is duidelijk in het land, het regent BPG bij iHG :)

    Voor dit weekend staat de IC in Genève nog steeds fout geprijsd! (15/16okt)

    Gemakkelijk te vinden via hotelscombined

    Dat ging ik net posten :). Het is wel heel makkelijk om daar BPG's te vinden..

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Iemand tips voor een bpg in Toronto?

  • flrvt
    flrvt

    Aanstaande zaterdag CP Athene geclaimd en goedgekeurd. Heeft me wel bijna 10x claimen gekost maar de aanhouder wint..
    Ik was zeker van mijn stuk maar de Filipino's hadden geen goesting om hem goed te keuren.

    Graag geen gespam in mijn inbox voor de site in kwestie. Het was via een algemeen bekende site die met H begint.

  • Glenn
    Glenn

    BRG mogelijk voor suite in IC Düsseldorf komende vrijdag. Goedkeuring was binnen na ongeveer een kwartier wachten! Gelieve mijn inbox niet te spammen voor de site in kwestie, na wat zoeken op de bekende aggregatoren komt hij wel naar boven.

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!