Voor mensen die toch een abo hebben (of iemand kennen met een abo die niet bezig is met miles), is dat toch een leuke promo.
Nuja, Belgen moeten nog steeds iets lezen, en velen zijn niet bereid om in het Engels hun nieuws te lezen... Daarbij, niet alles wordt thuis geleverd: bv. WSJ kun je niet op papier in België krijgen.
Wat niet duidelijk is, is of het ook voor bestaande loop-klanten geldt? Want het enige wat je moet doen, is je inschrijven bij LOOP staat er. De link die zij leggen naar het registratie-formulier is ook geen speciale, dus ik vraag me af hoe ik dan die loops zou kunnen krijgen?
Wel weer een voorbeeld van slecht design.... als je een nul in de score wil moet je die daadwerkelijk ingeven ipv de standaard nul gewoon te laten staan.. jammer dat ik al mijn vb'tjes voor mijn cursus heb doorgestuurd.
De advertentie kwam terug, maar staat niet op de FB pagina van Brussels Airlines
https://www.facebook.com/brusselsairlines/posts/10153055404081644
Als ik alles heb ingevuld krijg ik een foutmelding dat mijn email adres reeds gekend is. Misschien eens met een ander adres proberen.
Edit: voila partner lid gemaakt en het ging wel, is dus enkel voor nieuwe leden blijkbaar.
Jep dat staat in de voorwaarden enkel nieuwe leden van loop en mybrussels airlines
Blijkbaar zijn de oude mybrusselsairlines accounts omgevormd tot LOOP accounts. Dat was bij mij ook niet helemaal duidelijk.
Nu 500 gratis loops voor abonnees van 'De Morgen': http://www.demorgen.be/plus/voordelen/500-gratis-loops-de-vliegpunten-van-brussels-airlines-o118/
Voor mensen die toch een abo hebben (of iemand kennen met een abo die niet bezig is met miles), is dat toch een leuke promo.
Nuja, Belgen moeten nog steeds iets lezen, en velen zijn niet bereid om in het Engels hun nieuws te lezen... Daarbij, niet alles wordt thuis geleverd: bv. WSJ kun je niet op papier in België krijgen.
Wat niet duidelijk is, is of het ook voor bestaande loop-klanten geldt? Want het enige wat je moet doen, is je inschrijven bij LOOP staat er. De link die zij leggen naar het registratie-formulier is ook geen speciale, dus ik vraag me af hoe ik dan die loops zou kunnen krijgen?
Gemakkelijke manier om LOOPs te verdienen: krijg 100 LOOPs voor elke goal die de rode duivels scoren: https://www.brusselsairlines.com/nl-be/misc/you-always-win.aspx
Thanks voor de tip, Tim!
Je zou denken dat die man een bron heeft binnen SN...
Stond op de homepage van SN hoor
Yup, gewoon van de homepage gehaald...
Wel weer een voorbeeld van slecht design.... als je een nul in de score wil moet je die daadwerkelijk ingeven ipv de standaard nul gewoon te laten staan.. jammer dat ik al mijn vb'tjes voor mijn cursus heb doorgestuurd.
hoelang leeft het loop programma nog?
Wacht op uw loops duurt een half jaar ofzo.
Bgift loops nog altijd niet gekregen.
zal er ook van afhangen of ze gaan worden opgeslorpt door LH
Via Twitter er achter vragen. De mijne heb ik uiteindelijk zo ontvangen (manual correction).
trekt inderdaad op niets
Bwa laten we hen nog even het voordeel van de twijfel geven. Ze proberen in ieder geval te innoveren.
we kunnen maar hopen dat de Duivels vlot scoren....dan kunnen we mss eens iets uit de brand sleuren met de reeds verzamelde loops.