@Emmy said:
we kunnen maar hopen dat de Duivels vlot scoren....dan kunnen we mss eens iets uit de brand sleuren met de reeds verzamelde loops.
Dan gaan ze toch heel veel doelpunten moeten maken eer ge daar ergens mee naartoe kunt...
Pessimist.
Vanaf 5000 kun je ze toch inzetten? Ik heb er al verzameld maar heb geen vertrouwen in het programma. Mijn doel is dus 5000 loops en cashen. Daarna ga ik wel terug naar M&M. .......dus ik kan maar hopen dat ze vlot binnengaan op dat EK....alle beetjes helpen.
SN vroeg via targetted enquête of je weet wanneer het interessanter is om Loops danwel M&M te gebruiken.
Heb Loops nog nooit gebruikt, kan je daarmee ook Miles “verdienen” bij partnermaatschappijen en SN vluchten naar de VS en Afrika of echt enkel Europese SN vluchten?
@vkpeter said:
SN vroeg via targetted enquête of je weet wanneer het interessanter is om Loops danwel M&M te gebruiken.
Heb Loops nog nooit gebruikt, kan je daarmee ook Miles “verdienen” bij partnermaatschappijen en SN vluchten naar de VS en Afrika of echt enkel Europese SN vluchten?
Ik denk dat Loops enkel interessant zijn voor bv. een familie die regelmatig met quasi enkel SN vliegt.
Niet voor wie verder of met meer maatschappijen vliegt.
Zelf heb ik er toen voor geopteerd om gewoon M&M te blijven gebruiken.
Vanaf 5000 kun je ze toch inzetten? Ik heb er al verzameld maar heb geen vertrouwen in het programma. Mijn doel is dus 5000 loops en cashen. Daarna ga ik wel terug naar M&M. .......dus ik kan maar hopen dat ze vlot binnengaan op dat EK....alle beetjes helpen.
Alle beetjes helpen.
(cfr. AMEX for M&M)
Belgie - Italië 0-2.....zo gaat het niet lukken he gasten
Zo mogen ze blijven scoren
Damn, vergeten deel te nemen.
Je kan nog inschrijven denk ik.
Er is een wedstrijd waarmee je LOOPS kan winnen of een citytrips. Het juiste antwoord op de vraag geeft je al 100 LOOPS
http://loopcontest.brusselsairlines.com/
Lukt bij mij niet. Ik vul Barcelona in en krijg dan de foutmelding "sorry het antwoord is Barcelona"
Zelfde probleem hier!
Mij is het met Athene wel gelukt...
Had Barcelona en dit was geen probleem..
Iemand eigenlijk al eens loops ingewisseld voor een vlucht ondertussen?
Al meermaals gedaan. Wel opletten dat je enkel de base fare kunt betalen met loops, luchthaventaksen en dergelijke dus niet.
is er een manier om uw loops te verlengen zonder te vliegen?
Ja.. waren er geen offers bij partnermaatschappijen...
Nee, die partneroffers verlengen niet volgens mij..
Loops kunnen enkel gebruikt worden bij SN zelf en je kan ze enkel verdienen met korte vluchten (binnen Europa) en middellange afstandsvluchten. Meer info: https://www.jumpseat.be/brussels-airlines-lanceert-getrouwheidsprogramma-loop/
Ik denk dat Loops enkel interessant zijn voor bv. een familie die regelmatig met quasi enkel SN vliegt.
Niet voor wie verder of met meer maatschappijen vliegt.
Zelf heb ik er toen voor geopteerd om gewoon M&M te blijven gebruiken.
vaak leveren sn vluchten niks miles op bij andere maatschappijen en zijn loops nuttiger..