Brussels Airlines lanceert eigen Frequent Flyer Program: Loop

Gigi2m02
Gigi2m02

SN heeft vandaag hun eigen Frequent Flyer program gelanceerd: Loop.

THE DIFFERENT LOYALTY PROGRAMME
Earn 3 LOOPs per euro spent on Brussels Airlines operated flights in Europe.

Start using your LOOPs each time you take 5 return flights, or save 5,000 new LOOPs.

If you live together, you LOOP together. Up to five people living under the same roof can pool their LOOPs, to take off even sooner!

Save your personal details and travel preferences, and save time when making your next booking with us.

«134

Berichten

  • bhermans
    bhermans
    edited oktober 2015

    Er is een referral systeem voor 100 gratis Loops bij de eerste vlucht.

    EDIT: Invitation link verwijderd. De link dient om accounts te groeperen in een pool. Het is dus blijkbaar geen referral systeem.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Wel niet echt duidelijk vanaf wanneer je juist kunt 'redeemen'.

    In about staat eerst 'start using from 2000 loops', maar beetje verder 'Start using your LOOPs each time you save 5,000, or take 5 return flights'.

    In je profiel ook duidelijk 0/5000 én 0/10.

    Ook nogal stom om ergens te sparen zonder te weten hoeveel je awards zullen kosten. 'Mogelijk vanaf de lente'

  • bhermans
    bhermans

    Ik heb zo'n gevoel dat er later vandaag wel wat meer info beschikbaar gaat komen. Ze hebben zelf nog niets officieel aangekondigd.

  • Jelle
    Jelle

    Zou het voordeliger zijn dan m&m? ALhoewel dat niet moeilijk is :p

  • Koja78
    Koja78

    Quote:
    "Hi, M&M keeps on existing for frequent flyers, mainly on longhaul routes, while LOOP is launched for travellers within Europe"

  • Jelle
    Jelle

    Maar ja mijlen met een CC gaat niet met loop neem ik aan dan

  • Tim
    Tim
    edited oktober 2015

    Mensen, het zijn 2 losstaande programma's. Miles & more of mijlen tout court hebben niks met LOOPs te maken en omgekeerd. Alles los van elkaar zien. Je kan toch ook geen united miles sparen als je met een m&m-kaart betaalt..

  • Christophe
    Christophe

    Op het eerste zicht lijkt me dit enkel voordelig als je enkel of veel met SN vliegt. Of kan je met loops ook award tickets elders boeken?

  • Tim
    Tim

    Christophe zei: Op het eerste zicht lijkt me dit enkel voordelig als je enkel of veel met SN vliegt. Of kan je met loops ook award tickets elders boeken?

    Het mooie is dat het juist voordelig is als je niet zo veel met SN vliegt. Uiteraard kan je geen LOOPs gebruiken om elders award tickets te boeken.

  • flrvt
    flrvt

    Tim zei: Mensen, het zijn 2 losstaande programma's. Miles & more of mijlen tout court hebben niks met LOOPs te maken en omgekeerd. Alles los van elkaar zien. Je kan toch oik geen united miles sparen als je met een m&m-kaart betaalt..

    Bedoel je dat je met één vlucht loops kan verdienen terwijl je een ander FFP hebt toegevoegd of hoe moet ik dit interpreteren?

  • Tim
    Tim

    flrvt zei: Tim zei: Mensen, het zijn 2 losstaande programma's. Miles & more of mijlen tout court hebben niks met LOOPs te maken en omgekeerd. Alles los van elkaar zien. Je kan toch oik geen united miles sparen als je met een m&m-kaart betaalt..
    Bedoel je dat je met één vlucht loops kan verdienen terwijl je een ander FFP hebt toegevoegd of hoe moet ik dit interpreteren?

    Je spaart LOOPs als je je loop-nummer hebt toegevoegd. Je spaart mijlen als je een ander nummer hebt toegevoegd..

  • bhermans
    bhermans

    Tim zei: Je spaart LOOPs als je je loop-nummer hebt toegevoegd. Je spaart mijlen als je een ander nummer hebt toegevoegd..

    Dus als ik via een OTA boek, maar bij check-in m'n LOOP nr ingeef, spaar ik LOOPs.
    Hoe weet SN hoeveel ik voor die vlucht betaald heb?

  • Tim
    Tim

    bhermans zei: Dus als ik via een OTA boek, maar bij check-in m'n LOOP nr ingeef, spaar ik LOOPs. Hoe weet SN hoeveel ik voor die vlucht betaald heb?

    Op dezelfde manier als hoe ze weten welke boekingsklasse je geboekt hebt vermoed ik? Zal wel ergens aan vasthangen, denk ik.

  • xaerts
    xaerts

    Tot hoever zou je vluchten kunnen claimen? Stel dat je al een paar keer met Brussels Airlines hebt gevolgen de afgelopen maanden, zouden die nog mee kunnen tellen voor loops?

    PS: zijn jullie zeker dat je zowel M&M Miles als Loops op hetzelfde ticket kan krijgen? Ik vind de infomailing niet zeer duidelijk

  • bhermans
    bhermans

    xaerts zei: PS: zijn jullie zeker dat je zowel M&M Miles als Loops op hetzelfde ticket kan krijgen? Ik vind de infomailing niet zeer duidelijk

    Het is OF Loops OF M&M Miles.

    Denk niet dat je kan claimen voor eerdere vluchten, zeker niet als je toen een M&M account gebruikt hebt.

  • Glenn
    Glenn
    edited oktober 2015

    xaerts zei: Tot hoever zou je vluchten kunnen claimen? Stel dat je al een paar keer met Brussels Airlines hebt gevolgen de afgelopen maanden, zouden die nog mee kunnen tellen voor loops?

    In de algemene voorwaarden staat hier niets specifieks over vermeld. Enkel dit: "Retroactieve claims voor Punten na de voltooing van een boeking kunnen door Brussels Airlines naar eigen goeddunken al dan niet in aanmerking genomen worden." Best dus even met SN opnemen voor afgelopen vluchten waar je geen frequent flyer nummer hebt opgegeven.

    xaerts zei: zijn jullie zeker dat je zowel M&M Miles als Loops op hetzelfde ticket kan krijgen? Ik vind de infomailing niet zeer duidelijk

    Het zijn 2 totaal losstaande programma's. Op 1 ticket verdien je ofwel M&M miles ofwel LOOPs punten, nooit beide.

  • michelvst
    michelvst
    edited oktober 2015

    xaerts wrote:
    Tot hoever zou je vluchten kunnen claimen? Stel dat je al een paar keer met Brussels Airlines hebt gevolgen de afgelopen maanden, zouden die nog mee kunnen tellen voor loops? PS: zijn jullie zeker dat je zowel M&M Miles als Loops op hetzelfde ticket kan krijgen? Ik vind de infomailing niet zeer duidelijk

    Volgens de Twitterfeed van @FlyingBrussels kunnen enkel boekingen vanaf vandaag gemaakt meetellen voor Loop:

    Je moet zoals steeds kiezen welk frequent flyer nummer je koppelt aan je vlucht, het is dus ofwel je Miles & More nummer, en dan komen de mijlen daar terecht, ofwel je Loop nummer en dan krijg je de loops. Of uiteraard kan je ook nog steeds MileagePlus, Miles & Bonus,... gebruiken afhankelijk van wat je wil bereiken.

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited oktober 2015

    Er is ook een wedstrijd voor gratis vluchten te winnen van brussels airlines, vindt momenteel wedstrijd niet terug

    Edit: gevonden in geschiedenis:

    http://loop.mvstud.io/wedstrijd

    is dit een verborgen actie? ik vond deze per facebookadvertentie, maar vindt het nergens terug

    neem miss best verspreid deel, als iedereen nu plots morgen invuld :P actie is tem 7 november, gemiddeld 50 tickets per dag worden weggegeven

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @chrismeister Lijkt sterk op de development-omgeving van hun IT-leverancier. Maar hup ingevuld, je weet maar nooit ;-)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!