IHG Best Price Guarantee - Resultaten positief en/of negatief

1101113151618

Berichten

  • Chrismeister
    Chrismeister
    @Chris heeft beide al gehad voor ic amsterdam, maar momenteel Is dit hotel volgens mij onmogelijk geworden
  • daruda
    daruda

    ic dusseldorf is ook onmogelijk geworden :)

  • Darrow
    Darrow

    @daruda said:
    Weet iemand of HI Hasselt adjusted of reimbursed is? :)

    Normaal altijd zowel HI als HIX adjusted

  • Darrow
    Darrow

    CP Antwerpen is makkelijk te vinden, maar adjusted. Holiday Inn Mauritius Airport, adjusted.

  • flrvt
    flrvt

    @Darrow said:
    CP Antwerpen is makkelijk te vinden, maar adjusted. Holiday Inn Mauritius Airport, adjusted.

    Please elaborate :)

  • Chris
    Chris

    @Bucketqueen said:
    Op het Duits forum geloven ze alleszins niet in 'een zwarte lijst' maar eerder 'een fout in hun systeem', er zijn er veel die geen reacties meer krijgen en ook maar 20% van hun nachten BPG's zijn, de rest betaald, bij mij is het 65-35 verdeeld ongeveer met een gemiddelde van 1 per maand, dus als ik dat vergelijk met een hoop op andere fora, is dat peanuts, de amerikanen maken er vaak een ware sport van inclusief een occasionele 'officiële klacht' die ze indienen tegen IHG als ze naar hun mening onterecht afgewezen zijn.
    Voor degenen die Duits kunnen : http://www.vielfliegertreff.de/ihg-rewards-club/41024-ihg-ic-etc-best-rate-guarantee-169.html Interessant om te volgen :-)

    Ik denk wel degelijk dat er een lijst is. En, 65-35 ok. Maar probeer je zoals je schreef niet al 2 weken voor één bepaald hotel een BPG te krijgen? Is het dan niet zo dat je er überhaupt alleen heen gaat als je een BPG krijgt? Denk je dat dat niet optelt in je account?

    voor IC Amstel.......geen idee of nu nog kan. afgelopen 2 jaar ben ik er 7 keer geweest.
    4x betaald, 3x bpg (waarvan 1 reimbursed and 2 op 0 gezet).

    verder merk ik op; dat ik wel vaak een BPG indien; soms is hij ongeldig maar verblijf ik er wel gewoon....

    ik doe nooit een bpg als ik alleen maar ga om een bpg..... geen tijd. geen zin in. te veel werk.

  • Stijn_A
    Stijn_A
    Heeft er iemand tips voor Zweeds of Deense sites?
  • Glenn
    Glenn

    @Stijn_A said:
    Heeft er iemand tips voor Zweeds of Deense sites?

    IHG zit toch niet in Zweden?
    Denemarken is volgens mij beperkt tot de Crowne Plaza in Kopenhagen. Kan je best eens proberen via trivago.dk of hotelscombined.dk

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    @Chris said:

    Inderdaad, 2 weken, 3 keer geprobeerd want het duurde soms 2-3 dagen eer ik antwoord kreeg of helemaal geen antwoord, in die 2 weken ook nog eens een paar dagen dat de prijs niet meer beschikbaar was.. Ik moest sowieso voor vandaag in die stad geweest zijn, en heen en terug op 1 dag zou moeilijk zijn. Maar zie niet in waarom ik mij moet komen verantwoorden bij u ? :)

    Als iedereen die niet bijna enkel hoofdzakelijk beroepsgewijs de wereld rond reist, hier op deze fora weggehouden zou worden, zou het hier maar heel stilletjes zijn hoor :) Het zijn dan ook doorgaans niet de vaste grote klanten die door budgetreizen-blogs worden aangetrokken of door geld-besparingsprogramma's op tv waar de BPG gepromoot wordt..

  • claenen
    claenen
    Dat promoten van BPG op tv is trouwens altijd een goede zaak om zulke deals te killen :|
    Zorgt natuurlijk wel voor publiciteit...
  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Dat promoten van BPG op tv is trouwens altijd een goede zaak om zulke deals te killen :|
    Zorgt natuurlijk wel voor publiciteit...

    Exact. Gelukkig was het niet op CNN maar op een zender van mijn zuider buren ;-)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Blijkbaar heeft Beton Mike een Duits VFT-lid opgebeld ivm niet beantwoorde claims. De BPG-desk is zich bewust van een mail server probleem.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Jup, ik heb het ook net gelezen ! Hij had ook aangeraden het emailadres te veranderen...

  • l_154
    l_154

    Ik wil volgende week graag een nacht naar Amsterdam, donderdag of vrijdag, en denk er aan om nog eens een BPG te proberen. Is AMS tegenwoordig onmogelijk geworden? Vroeger nog geprobeerd maar nooit gelukt. Zijn andere hotels makkelijker te doen?

  • fbruno
    fbruno

    IC Seoul coex voor vandaag geBRG'ed met booking.com :D
    En nog een upgrade naar een club room gekregen omdat een vriend die Spire Ambassador is tijdelijk meereist

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    @l_154 said:
    Ik wil volgende week graag een nacht naar Amsterdam, donderdag of vrijdag, en denk er aan om nog eens een BPG te proberen. Is AMS tegenwoordig onmogelijk geworden? Vroeger nog geprobeerd maar nooit gelukt. Zijn andere hotels makkelijker te doen?

    Momenteel valt er nog bitter weinig te vinden voor de benelux en ook voor duitsland, mede door die club rate die tijdelijk ingevoerd is, denk dat als die terug weg is de kansen terug een stuk gaan verhogen :-)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    De massale BPG aandacht die deze hotels krijgen helpt natuurlijk ook niet. De bedoeling van een BPG programma is niet noodzakelijk de klant de laagste prijs beloven. Het is ook een instrument om prijsafspraken te kunnen in stand houden.
  • l_154
    l_154

    @Bucketqueen said:

    Merci voor de reactie! Ik was al beginnen zoeken en zie nochtans geen club rates verschijnen wanneer ik op een datum zoek waarvoor er geen advanced saver rates meer zijn. Maar voorlopig inderdaad nog geen goedkopere OTA's gevonden..

  • PJDeraedt
    PJDeraedt

    Verbleven in Crown Plaza Den Haag Promenade verleden nacht, adjusted.

  • daruda
    daruda

    Zijn ze plots veel strenger geworden mbt: "Book. Complete a valid room booking with the lowest available price (room rate) on any IHG website for any IHG branded hotel using the “Best Available Rate Search.”

    Best flex+breakfast wordt niet meer geaccepteerd als je ook best flex zonder breakfast kunt boeken?

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!