IHG Best Price Guarantee - Resultaten positief en/of negatief

18911131418

Berichten

  • Katrien
    Katrien
    Indigo Rome has been adjusted.
  • Jeroen
    Jeroen

    Er stond 1 IHG hotel op Destinia, heb ik geclaimd en is goedgekeurd. Holiday Inn City - West, ligt vlak aan TXL. Ik heb zaterdag een vlucht om 11u... maar vanaf SXF :( Achja, #firstworldproblems zeker?

  • Chris
    Chris

    @disillusionedTM IC berlin mag ik vragen via welke site?
    zoek zelf nu 15-16 december voor 1 nacht berlijn. de IC is sowieso goedkoop die dag 96 euro.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Sorry Chris. Ik weet enkel dat het gelukt is, niet precies hoe.
  • Chris
    Chris

    Ok no problem. ik heb zojuist geboekt aan 102 met ontbijt ofzo. Ik denk dat ik hem maar betaal is erg goedkoop en heb nachten nodig voor behoud royal status. en 102 euro voor een IC is niet slecht.

  • Katrien
    Katrien

    weet iemand OTA's of andere bookingsites voor hotels in Verre Oosten? (Z-Korea)

  • peter_vh
    peter_vh

    Holiday Inn Andorra, reimbursed via rumbo.fr

  • daruda
    daruda

    Iemand idee of HI Eindhoven, CP Brugge of CP Maastricht reimbursed of adjusted zijn?

  • bhermans
    bhermans

    CP Maastricht is adjusted.

  • Leo
    Leo

    CP Brugge adjusted... ben er slechts 1x geweest, dus weet niet of het altijd zo is.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Zijn er nog mensen wiens claims voortdurend 'verloren' gaan? Ik heb heb afgelopen 2 weken al 4 keer gehad (en ik was ingelogd toen ik de claim instuurde), op een duits forum las ik dat er daar ook een aantal mensen aan het klagen waren over claims die plots opvallend vaak niet zouden doorgekomen zijn...

  • Darrow
    Darrow

    Het heeft 20u geduurd eer mijn claim behandeld werd. Had intussen een nieuwe claim gestuurd maar het is de eerste die ze behandeld hebben..

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    ik zit nu toch al over de 20uur met wachten :-) Op de andere is nooit reactie gekomen...

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Oei....totaal niet aan gedacht :-s Zou wel een plausibele verklaring kunnen zijn inderdaad.

  • claenen
    claenen

    Verklaart niet dat de vorige claims niet zijn doorgekomen denk ik. Heb dat ook voorgehad en stuur sindsdien gewoon via e-mail. Weet het juiste adres niet meer (al ff geleden dat ik nog geclaimed heb).

  • bhermans
    bhermans

    Ik stuur mijn claims altijd via email (naar bestpriceguarantee@ihg.com).
    Als je het formulier op de website invult, verstuurt dat ook gewoon een mail naar hun.
    Als je een reply krijgt, zit daar meestal de originele mail bij, dus ik heb die gewoon eens gekopieerd en in een template gegooid en die gebruik ik nu altijd.

  • Darrow
    Darrow

    Heeft er iemand al eens een BPG claim ingedient voor 2 volwassenen en een extra kind meegenomen? Ik vind regelmatig BPG's op basis van 2 volwassenen, maar als ik bij de OTA kind toevoeg schiet daardoor de prijs meestal omhoog. Ik weet dat bij veel hotels kinderen gratis verblijven vandaar de vraag.. Maar ik denk ook dat dit dan een schending is van de T&C aangaande de BPG en je dus hierdoor je gratis nacht kan verspelen?

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Vroeger mailde ik ook altijd voor de zekerheid nog eens, maar mee gestopt omdat uiteindelijk ik altijd mooi antwoord kreeg via het online formulier.. heb het nu opnieuw gedaan via mail en formulier, ondertussen al 20uur verder, ben benieuwd want het is voor morgen bedoeld :-)

  • daruda
    daruda
    Ook nog geen reactie gehad? Ik ondertussen bijna 24h verder en nog geen reactie. Eerste x dat het mij overkomt.. Vermoed dat ze het heel druk hebben?
This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!