Er stond 1 IHG hotel op Destinia, heb ik geclaimd en is goedgekeurd. Holiday Inn City - West, ligt vlak aan TXL. Ik heb zaterdag een vlucht om 11u... maar vanaf SXF Achja, #firstworldproblems zeker?
Ok no problem. ik heb zojuist geboekt aan 102 met ontbijt ofzo. Ik denk dat ik hem maar betaal is erg goedkoop en heb nachten nodig voor behoud royal status. en 102 euro voor een IC is niet slecht.
Zijn er nog mensen wiens claims voortdurend 'verloren' gaan? Ik heb heb afgelopen 2 weken al 4 keer gehad (en ik was ingelogd toen ik de claim instuurde), op een duits forum las ik dat er daar ook een aantal mensen aan het klagen waren over claims die plots opvallend vaak niet zouden doorgekomen zijn...
Verklaart niet dat de vorige claims niet zijn doorgekomen denk ik. Heb dat ook voorgehad en stuur sindsdien gewoon via e-mail. Weet het juiste adres niet meer (al ff geleden dat ik nog geclaimed heb).
Ik stuur mijn claims altijd via email (naar bestpriceguarantee@ihg.com).
Als je het formulier op de website invult, verstuurt dat ook gewoon een mail naar hun.
Als je een reply krijgt, zit daar meestal de originele mail bij, dus ik heb die gewoon eens gekopieerd en in een template gegooid en die gebruik ik nu altijd.
Heeft er iemand al eens een BPG claim ingedient voor 2 volwassenen en een extra kind meegenomen? Ik vind regelmatig BPG's op basis van 2 volwassenen, maar als ik bij de OTA kind toevoeg schiet daardoor de prijs meestal omhoog. Ik weet dat bij veel hotels kinderen gratis verblijven vandaar de vraag.. Maar ik denk ook dat dit dan een schending is van de T&C aangaande de BPG en je dus hierdoor je gratis nacht kan verspelen?
Vroeger mailde ik ook altijd voor de zekerheid nog eens, maar mee gestopt omdat uiteindelijk ik altijd mooi antwoord kreeg via het online formulier.. heb het nu opnieuw gedaan via mail en formulier, ondertussen al 20uur verder, ben benieuwd want het is voor morgen bedoeld :-)
Berichten
Er stond 1 IHG hotel op Destinia, heb ik geclaimd en is goedgekeurd. Holiday Inn City - West, ligt vlak aan TXL. Ik heb zaterdag een vlucht om 11u... maar vanaf SXF Achja, #firstworldproblems zeker?
@disillusionedTM IC berlin mag ik vragen via welke site?
zoek zelf nu 15-16 december voor 1 nacht berlijn. de IC is sowieso goedkoop die dag 96 euro.
Ok no problem. ik heb zojuist geboekt aan 102 met ontbijt ofzo. Ik denk dat ik hem maar betaal is erg goedkoop en heb nachten nodig voor behoud royal status. en 102 euro voor een IC is niet slecht.
weet iemand OTA's of andere bookingsites voor hotels in Verre Oosten? (Z-Korea)
Holiday Inn Andorra, reimbursed via rumbo.fr
Iemand idee of HI Eindhoven, CP Brugge of CP Maastricht reimbursed of adjusted zijn?
CP Maastricht is adjusted.
CP Brugge adjusted... ben er slechts 1x geweest, dus weet niet of het altijd zo is.
Zijn er nog mensen wiens claims voortdurend 'verloren' gaan? Ik heb heb afgelopen 2 weken al 4 keer gehad (en ik was ingelogd toen ik de claim instuurde), op een duits forum las ik dat er daar ook een aantal mensen aan het klagen waren over claims die plots opvallend vaak niet zouden doorgekomen zijn...
Het heeft 20u geduurd eer mijn claim behandeld werd. Had intussen een nieuwe claim gestuurd maar het is de eerste die ze behandeld hebben..
ik zit nu toch al over de 20uur met wachten :-) Op de andere is nooit reactie gekomen...
Kan het te maken hebben met http://www.hln.be/hln/nl/15178/Tyfoon-Haiyan/article/detail/2558379/2015/12/16/Dodental-van-tyfoon-Melor-loopt-op-tot-negen-op-Filipijnen.dhtml ?
Oei....totaal niet aan gedacht :-s Zou wel een plausibele verklaring kunnen zijn inderdaad.
Verklaart niet dat de vorige claims niet zijn doorgekomen denk ik. Heb dat ook voorgehad en stuur sindsdien gewoon via e-mail. Weet het juiste adres niet meer (al ff geleden dat ik nog geclaimed heb).
Ik stuur mijn claims altijd via email (naar bestpriceguarantee@ihg.com).
Als je het formulier op de website invult, verstuurt dat ook gewoon een mail naar hun.
Als je een reply krijgt, zit daar meestal de originele mail bij, dus ik heb die gewoon eens gekopieerd en in een template gegooid en die gebruik ik nu altijd.
Heeft er iemand al eens een BPG claim ingedient voor 2 volwassenen en een extra kind meegenomen? Ik vind regelmatig BPG's op basis van 2 volwassenen, maar als ik bij de OTA kind toevoeg schiet daardoor de prijs meestal omhoog. Ik weet dat bij veel hotels kinderen gratis verblijven vandaar de vraag.. Maar ik denk ook dat dit dan een schending is van de T&C aangaande de BPG en je dus hierdoor je gratis nacht kan verspelen?
Vroeger mailde ik ook altijd voor de zekerheid nog eens, maar mee gestopt omdat uiteindelijk ik altijd mooi antwoord kreeg via het online formulier.. heb het nu opnieuw gedaan via mail en formulier, ondertussen al 20uur verder, ben benieuwd want het is voor morgen bedoeld :-)