IHG Best Price Guarantee - Resultaten positief en/of negatief

11213151718

• disillusionedTM
    disillusionedTM
    Precies dezelfde ervaring als Flrvt met betrekking tot de claims vd laatste weken. Sinds vorige week zelfs weer een nieuwe interpretatie vd regels.
  • Jenss
    Jenss

Ik kwam deze deze discussie vorige week tegen en heb direct de proef op de som genomen en een kamer geboekt en BPG ingediend, meteen goedgekeurd! Afgelopen maandag sliep ik bij het Crowne Plaza Amsterdam South, het verblijf is reimbursed. De prijs die ik uiteindelijk moest betalen was wel 2 euro minder dan tijdens het boeken. Weet iemand waardoor dat komt? Het is te weinig om de prijs aan te passen aan de goedkopere prijs die ik gevonden had.

• VDW
    VDW

@Jenss said:
    Ik kwam deze deze discussie vorige week tegen en heb direct de proef op de som genomen en een kamer geboekt en BPG ingediend, meteen goedgekeurd! Afgelopen maandag sliep ik bij het Crowne Plaza Amsterdam South, het verblijf is reimbursed. De prijs die ik uiteindelijk moest betalen was wel 2 euro minder dan tijdens het boeken. Weet iemand waardoor dat komt? Het is te weinig om de prijs aan te passen aan de goedkopere prijs die ik gevonden had.

Waar gevonden?

• Darrow
    Darrow

Eindelijk is m'n claim van 24 december (!) goedgekeurd. Meer dan 3 weken bang moeten afwachten, was een prepaid rate ;)

• VDW
    VDW

Heeft er iemand ervaring met een identieke prijs als op de website zelf, maar mét ontbijt terwijl dit op de website zelf zonder ontbijt is? Je kan in casu " inclusief ontbijt" op de website zelf niet selecteren.

• disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited januari 2016
    Ben je zeker dat je niet naar een HIX kijkt, waar altijd ontbijt inbegrepen is. Of dat het ontbijt in de club lounge is.
  • VDW
    VDW
    edited januari 2016

CP Ams South Junior Suite

Nevermind, je zal daarbij toegang krijgen tot het Club-ontbijt.

• oldgrumpy
    oldgrumpy

@VDW said:
    CP Ams South Junior Suite

Nevermind, je zal daarbij toegang krijgen tot het Club-ontbijt.

Denk dat de vraag was via welke site vergeleken :-)

• Leo
    Leo
    edited januari 2016

@VDW said:
    Heeft er iemand ervaring met een identieke prijs als op de website zelf, maar mét ontbijt terwijl dit op de website zelf zonder ontbijt is? Je kan in casu " inclusief ontbijt" op de website zelf niet selecteren.

Hoe onlogisch dit ook mag lijken, maar dit is voor de BPG-helpdesk meestal een zeer duidelijke NEEN. Ik heb momenteel een heen&weer gemail met hen over een claim waarbij de lagere prijs vermeld dat er gratis toegang tot de spa inbegrepen is... daardoor werd de claim geweigerd onder het mom dat in de booking details van ihg die toegang niet als gratis vermeld staat.

Ik heb de website van het hotel uitgespit en een screenprint meegestuurd van de pagina waarop duidelijk vermeld staat dat spa toegang inbegrepen is. Resultaat, zij houden het been stijf en verklaren dat mijn screenprint hun bewering ondersteund door te vermelden dat het betalend is... vreemd, wat begrijp ik dan verkeerd onder FREE ACCESS !?

Heb dan tegen alle regels van de kunst in het hotel gemaild en gevraagd of spa toegang inbegrepen is; vrij snel schriftelijke bevestiging gekregen dat spa, fitness & pool toegang voor alle gasten inbegrepen is, er werd bovendien expliciet nogmaals vermeld access is complimentary. Opnieuw helpdesk aangeschreven met de bevestiging vh hotel in bijlage en hun gevraagd om te stoppen met spelletjes te spelen. Ben nieuwsgierig wat zij nu weer gaan verzinnen om te weigeren.

EDIT: als het idd een CP is JS met club toegang dan zit je ontbijt er in, en zou het verder geen hindernis mogen geven, maar garanties heb je NOOIT !

• Jenss
    Jenss
    edited januari 2016

@VDW said:
    Waar gevonden?

Bij xxx! Op het moment van boeken was het IC Amsterdam daar ook goedkoper maar lag voor mij helaas een stuk ongunstiger dan CP Zuid.

Per mail werd er gezegd dat het 4 tot 6 weken kon duren voordat het bedrag wordt terug gestort. Hoe lang duurt het bij jullie meestal?

• claenen
    claenen

@Jenss said:

4 tot 6 weken of soms langer (no sarcasm! is echt zo)

• Leo
    Leo

@Jenss said:

In mijn geval enkele malen het minimum van 21dagen, meestal 33 tot 37 dagen, ook al eens 42 dagen gehad.

• Darrow
    Darrow

Heb het in november een keer na 2 weken teruggekregen :smile:

• Leo
    Leo

Net antwoord gekregen over de claim met betwiste spa toegang:

_We know that we have advised you that your claim did not qualify for the Guarantee due to the different packages comparison. As a courtesy, we have re-verified your claim and found it valid. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused you._

• daruda
    daruda

hehe, snelle respons blijkbaar

• Chris
    Chris

@Leo said:
    Net antwoord gekregen over de claim met betwiste spa toegang:

_We know that we have advised you that your claim did not qualify for the Guarantee due to the different packages comparison. As a courtesy, we have re-verified your claim and found it valid. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused you._

LOL. "as a courtesy".......duh ze waren toch gewoon fout?

• disillusionedTM
    disillusionedTM
    Voor Amstel reken maar eerder op 6 weken. Heb er ook al eens 2.5 maand op moeten wachten...
  • Leo
    Leo

@daruda said:
    hehe, snelle respons blijkbaar

3h08min, maar claims van de eerste keer goedkeuren kan ondertussen ook terug sneller. Door het gez€!k verwachte ik niet dat het in orde ging komen, en had ik om 17h30 een ander hotel geclaimed met goedkeuring om 18h47, dat is mijn snelste goedkeuring ooit . Allersnelste reactie was vorig jaar februari 27min voor een weigering.

• Bucketqueen
    Bucketqueen

@Jenss said: Bij Priceline.com! Op het moment van boeken was het IC Amsterdam daar ook goedkoper maar lag voor mij helaas een stuk ongunstiger dan CP Zuid.

Rekent Priceline niet af in dollar ? Ik dacht dat die site niet geldig was voor vergelijking met euro, of is dat een 'foutje' van hun geweest ? :-)

• kristof
    kristof
    CP Johannesburg goedgekeurd. Eerst keer ik mail dat ze het hotel niet konden vinden op de site. Printscreen terug gestuurd en antwoord gekregen dat ze wel degelijk hun job goed doen en ze het hotel niet konden terug vinden. Booking geannuleerd en opnieuw gemaakt. Nieuwe claim ingediend en 2 uur later goedkeuring. Laatste keer had ik adjusted in de CP, benieuwd wat ze deze keer gaan doen.
This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!