IHG Best Price Guarantee - Resultaten positief en/of negatief

11213141517

Berichten

  • VDW
    VDW

    Leuke vondst, al zijn de annuleringsvoorwaarden toch verschillend?

    @Matt said:
    Wat leuk om het forum dat voormalig op travelmagic was hier weer terug te vinden. :# Ingaand op bovenstaande discussie ik denk dat een forum als deze goede bij kan dragen aan het stimuleren van anderen, nieuwe mensen, om ook bij te dragen aan de brg'able sites.

    Maar even on topic:

    Brg beschikbaar voor crowne plaza Den Haag voor Di 26 - wo 27 jan. Op yeego inclusief ontbijt voor 102 en ihg voor 219. Helaas enkel standaard kamer.

  • Matt
    Matt
    Op deze korte termijn is enkel best flex beschikbaar. Waarbij de regel uit de t&c van toepassing is : "At all IHG hotels globally, pre-paid rates on non-IHG sites will be compared with the IHG hotel's lowest available rate on IHG websites."

    Met oud en nieuw nog succesvol toegepast in de London Park Lane. (Voor de geïnteresseerde: was een reimbursed stay)
  • Leo
    Leo
    edited januari 2016

    @Matt said:
    Wat leuk om het forum dat voormalig op travelmagic was hier weer terug te vinden. :# Ingaand op bovenstaande discussie ik denk dat een forum als deze goede bij kan dragen aan het stimuleren van anderen, nieuwe mensen, om ook bij te dragen aan de brg'able sites.

    Maar even on topic:

    Brg beschikbaar voor crowne plaza Den Haag voor Di 26 - wo 27 jan. Op yo inclusief ontbijt voor 102 en ihg voor 219. Helaas enkel standaard kamer.

    Mits je status hebt wordt er geupgrade @CP Den Haag, als Spire krijg ik steeds een Club kamer. Dwz, er is niet echt een club maar je kan de inhoud van de minibar gratis gebruiken, bij drankenconsumptie in de bar of restaurant krijg 10% korting.

  • michelvst
    michelvst
    edited januari 2016

    Zoals @wimbor gisteren al aankondigde is deze thread volledig uitgeruimd. Voor wie wil discussieren over de zin of onzin van het delen van informatie kan terecht in de andere thread: https://www.jumpseat.be/forum/discussion/274/waarom-worden-otas-voor-bpg-claims-niet-gedeeld#latest

    Alle posts die geplaast worden NA deze post en die niks te maken hebben met je ervaringen bij het claimen van BPG-nachten bij IHG, worden zonder verdere verwittiging verwijderd.

  • VDW
    VDW

    Mijn claim is afgekeurd omdat ik inclusief ontbijt geboekt had ( geldt ook voor de prijs op de OTA) . Ik heb als antwoord gekregen dat er nog een goedkopere rate beschikbaar is op de IHG website : nl zonder breakfast. ( ook deze is een stuk duurder dan inclusief breakfast via de OTA).

    Er staat bij dat er in het verleden ten onrechte claims zijn goedgekeurd die niet van toepassing waren op het allerlaagst beschikbare kamertarief op IHG ...

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    @VDW said:
    Mijn claim is afgekeurd omdat ik inclusief ontbijt geboekt had ( geldt ook voor de prijs op de OTA) . Ik heb als antwoord gekregen dat er nog een goedkopere rate beschikbaar is op de IHG website : nl zonder breakfast. ( ook deze is een stuk duurder dan inclusief breakfast via de OTA).

    Er staat bij dat er in het verleden ten onrechte claims zijn goedgekeurd die niet van toepassing waren op het allerlaagst beschikbare kamertarief op IHG ...

    Das nieuw dat. Kamer met ontbijt is immers altijd duurder dan zonder behalve bij HIX
    Als dat de nieuwe norm wordt ...

  • Matt
    Matt

    @VDW said:
    Mijn claim is afgekeurd omdat ik inclusief ontbijt geboekt had ( geldt ook voor de prijs op de OTA) . Ik heb als antwoord gekregen dat er nog een goedkopere rate beschikbaar is op de IHG website : nl zonder breakfast. ( ook deze is een stuk duurder dan inclusief breakfast via de OTA).

    Er staat bij dat er in het verleden ten onrechte claims zijn goedgekeurd die niet van toepassing waren op het allerlaagst beschikbare kamertarief op IHG ...

    Op het flyertalk forum is hier ook een voorbeeld van te vinden. Maar ook iemand anders die aangeeft dat het wel recent met ontbijt gelukt is. Even wachten op meer datapunten denk ik. Zou het ontbijt van het Amstel erg missen

  • Matt
    Matt
    BRG beschikbaar in London Park Lane (executive kamer) voor komende week (bijvoorbeeld 25 op 26 januari) beschikbaar. Gezien de wisselende reacties van andere leden plaats ik de site maar niet. Via PM is natuurlijk altijd mogelijk.
  • Darrow
    Darrow

    Is CP Den Haag adjusted of reimbursed?

  • RubenH
    RubenH

    @Darrow said:
    Is CP Den Haag adjusted of reimbursed?

    Adjusted.

  • thom
    thom

    @Matt said:
    Op het flyertalk forum is hier ook een voorbeeld van te vinden. Maar ook iemand anders die aangeeft dat het wel recent met ontbijt gelukt is. Even wachten op meer datapunten denk ik. Zou het ontbijt van het Amstel erg missen

    Met ontbijt is altijd leuker, maar ontbijt betalen doe ik liever dan de kamer ;)

  • Naes
    Naes

    Crowne Plaza Den haag inderdaad Adjusted. Wel gratis upgrade en parking gekregen.

    Met betrekking tot nieuwe claim die ik heb geprobeerd ook hetzelfde antwoord als VDW:

    "A lower room rate was found offered on the IHG website for the same room type booked based on the details found for the reservation on your claim. The Terms and Conditions require that the claim be for “a valid room booking with the lowest available price (room rate)” on the IHG website. The lower room rate was found for the same reservation details including, but not limited to: room type, check-in date, number of guests, number of nights."

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Ik heb ook nog eens geprobeerd en kreeg ook een mooie reply :

    "A lower room rate was found offered on the IHG website for the same room type booked based on the details found for the reservation on your claim. The Terms and Conditions require that the claim be for “a valid room booking with the lowest available price (room rate)” on the IHG website. The lower room rate was found for the same reservation details including, but not limited to: room type, check-in date, number of guests, number of nights.

    Lower Rate Details:

    Room Type: Standard room nonsmoking
    Room Type Description: Best Flexible rate
    Room Rate: 119 EUR"

    Dat is dus dezelfde kamer zonder ontbijt en ik had MET ontbijt genomen... wat blijkbaar vanaf nu dus echt niet meer mag !

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Idd. Ontbijt claims zijn gedaan.
  • Jeroen
    Jeroen

    Ik heb vandaag een BPG in IC Vienna. De reservatie is duidelijk aangepast door het hotel want kan de reservatie niet meer openen op website of app, maar via chat toch mail nog eens gekregen. De rate code is duidelijk voor BPG maar de prijs is niet aangepast en ik heb de mail gekregen voor terugbetaling. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn bij check out. En het is met ontbijt, ik heb blijkbaar geluk gehad? Nu krijg je echt wel een gek antwoord precies. Gewoon blijven tegenin gaan via mail denk ik dan.

  • claenen
    claenen

    @Bucketqueen said:
    Ik heb ook nog eens geprobeerd en kreeg ook een mooie reply :

    "A lower room rate was found offered on the IHG website for the same room type booked based on the details found for the reservation on your claim. The Terms and Conditions require that the claim be for “a valid room booking with the lowest available price (room rate)” on the IHG website. The lower room rate was found for the same reservation details including, but not limited to: room type, check-in date, number of guests, number of nights.

    Lower Rate Details:

    Room Type: Standard room nonsmoking
    Room Type Description: Best Flexible rate
    Room Rate: 119 EUR"

    Dat is dus dezelfde kamer zonder ontbijt en ik had MET ontbijt genomen... wat blijkbaar vanaf nu dus echt niet meer mag !

    Op zich geen ramp. Gratis nacht is toch leuk genoeg. Je hebt dan nog de keuze of je ontbijt er zelf bijneemt of ergens in de buurt gaat ontbijten (wat vaak gezelliger en beter is en goedkoper)

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Is ook geen ramp, maar wel vervelend als je 2 nachten wilt boeken met ontbijt en 1 ervan bpg, dan betaal je 2 keer ontbijt apart bij en ontbijt is dan vaak 25 euri en meer per persoon ipv de goedkope ontbijtprijs als je bij je boeking het ontbijt al insluit. Frappant ook natuurlijk dat ze een slordige 5 jaar hun eigen regels verkeerd geinterpreteerd hebben :-p

  • Jenss
    Jenss

    @Bucketqueen said:
    Is ook geen ramp, maar wel vervelend als je 2 nachten wilt boeken met ontbijt en 1 ervan bpg, dan betaal je 2 keer ontbijt apart bij en ontbijt is dan vaak 25 euri en meer per persoon ipv de goedkope ontbijtprijs als je bij je boeking het ontbijt al insluit. Frappant ook natuurlijk dat ze een slordige 5 jaar hun eigen regels verkeerd geinterpreteerd hebben :-p

    Het is ook niet logisch, je moet de kamer met de beste prijs boeken en daarnaast moeten de voorwaarden (zoals annulering en ontbijt) hetzelfde zijn. Maar goed, zij maken nu eenmaal de regels :)

  • peter_vh
    peter_vh

    Als je een goedgekeurde BPG annuleert, dien je dan terug 14 dagen te wachten ?

    grtz.

  • Darrow
    Darrow

    @peter_vh said:
    Als je een goedgekeurde BPG annuleert, dien je dan terug 14 dagen te wachten ?

    grtz.

    Voor een hotel binnen de 50 mile radius wel ja

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!