IHG Best Price Guarantee - Resultaten positief en/of negatief

191012141518

• Katrien
    Katrien
    Het duurt echt heel lang nu. Heb dit ook nog niet gehad.
  • daruda
    daruda
    Oef, begon al te vrezen.
  • Bucketqueen
    Bucketqueen

Na 2 dagen antwoord gekregen, zeggen ze dat mijn kamertype en de prijs totaal anders zijn, ik kijk op mn reservatie, staat daar plots Kind bed executive voor 324euro terwijl ik een Deluxe room voor 299 geboekt had! Dus aangepast door het hotel waarschijnlijk, maar de prijs is ook omhoog gegaan op mijn reservatie, terwijl de deluxe en king bed executive eigenlijk dezelfde prijs hebben (en nu nog steeds) op site van IHG...
    Al vaak upgrades gekregen bij mijn reservatie maar nog nooit hebben ze er moeilijk over gedaan.

• daruda
    daruda
    Hotel mag prijs van reservatie toch nooit verhogen??

Was het antwoord dan nog op uw eerdere indiening? Hoeveel uren in totaal geduurd voor reactie?
  • Bucketqueen
    Bucketqueen

1 dag en 23uur, de andere (die ook via mail gestuurd is) zo'n 18 uur, maar ook daar was de prijs al weg natuurlijk...

• daruda
    daruda
    Oh my god.
    Check net spam folder op gmail. Claims zijn daar in terecht gekomen.

Vreemd, eerste x op 100 mails ofzo.
  • Bucketqueen
    Bucketqueen

Vreemde boel toch bij IHG, probeer al 2 weken voor 1 bepaald hotel, telkens een claim voor nacht en nacht+ontbijt, formulier op de site + aparte mail nog, 50% van de aanvragen nooit beantwoord en op de rest zei de ene telkens dat de prijs die ze vonden even hoog was als op IHG, de andere zei dat de site geen beschikbaarheid weergaf. Wat compleet zever is want die lagere prijs staat er al weken permanent en ik heb stap voor stap alles uitgelegd + printscreens gestuurd. Ik dacht gisteren van ik probeer eens op mijn moeder haar naam dezelfde claim te sturen, hoppa meteen goedgekeurd! :-) Op het Duits forum breken ze er duidelijk ook hun hoofd over, zijn er veel die met hetzelfde geconfronteerd worden, en er zijn dus al een aantal 'theorieën' ontstaan.... Nog iemand hier die hetzelfde aan de hand heeft ?

Las ook iets van een wintersale-actie in Europa van IHG waar ze vermelden dat er speciale kortingen zijn voor IHG-leden en dit tot eind februari, ik gok dat ze daarmee die Club rate bedoelen, dus ik gok dat die de pret nog 2 maanden zal bederven :-)

• Nico1880
    Nico1880

Ik zou zeggen; bezie het als een spel :). IHG is niet verplicht een BRG in de huidige vorm te blijven aanbieden ;)

• daruda
    daruda

op flyertalk zijn ze er ook over bezig. Toch blijkbaar wat mensen die op een "lijst" gezet zijn?

• RubenH
    RubenH

CP Den Haag: Adjusted.

• Koja78
    Koja78

As always... a few are ruining it for the many....

• Chris
    Chris
    edited december 2015

@Koja78 said:
    As always... a few are ruining it for the many....

Exact. Alleen maar BPG doen werkt niet. Er staat ook nog ergens in de terms, niet direct onder BPG, dat members zich moeten gedragen etc. Dat kan reeds uitsluiting veroorzaken. En als je geen member meer bent kan je niet bij de member rates en kan je dus ook geen geldige claims meer indienen.

Maak geen misbruik van het systeem. dat werkt op de long run niet.

PS> ik doe ook wel eens een BPG, denk dit jaar 6 of 7 gedaan. Dit is misschien 6% van mijn betaalde nachten.

• Koja78
    Koja78

Inderdaad.. uit sommige comments in deze thread lijken sommige mensen niets anders meer te doen dan BPG's.
    Ik had zelf nog nooit een BPG.. ik ben te dom om één te vinden ;-).

• Jelle
    Jelle

@daruda said:
    op flyertalk zijn ze er ook over bezig. Toch blijkbaar wat mensen die op een "lijst" gezet zijn?

Echt ongelooflijk eigenlijk. Als SPG niet zo duur zou zijn was ik al lang weg bij IHG.

• Jeroen
    Jeroen

@Koja78 said:
    Inderdaad.. uit sommige comments in deze thread lijken sommige mensen niets anders meer te doen dan BPG's..

Guilty as charged. Maar niet echt overdreven veel, slechts 11 op een totaal van 16 stays o:)

• Bucketqueen
    Bucketqueen

Op het Duits forum geloven ze alleszins niet in 'een zwarte lijst' maar eerder 'een fout in hun systeem', er zijn er veel die geen reacties meer krijgen en ook maar 20% van hun nachten BPG's zijn, de rest betaald, bij mij is het 65-35 verdeeld ongeveer met een gemiddelde van 1 per maand, dus als ik dat vergelijk met een hoop op andere fora, is dat peanuts, de amerikanen maken er vaak een ware sport van inclusief een occasionele 'officiële klacht' die ze indienen tegen IHG als ze naar hun mening onterecht afgewezen zijn.
    Voor degenen die Duits kunnen : http://www.vielfliegertreff.de/ihg-rewards-club/41024-ihg-ic-etc-best-rate-guarantee-169.html Interessant om te volgen :-)

• disillusionedTM
    disillusionedTM
    Iemand recent nog in IC AMS geweest? Nog steeds adjusted?
  • Katrien
    Katrien

Mooi @disillusionedTM , je hebt dus een BPG voor IC Ams kunnen regelen?

• daruda
    daruda

Weet iemand of HI Hasselt adjusted of reimbursed is? :)

• disillusionedTM
    disillusionedTM
    @Katrien Nee, nog niet. Het is nog te vroeg.
This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!