Brussel - Seychellen retour voor 299 EUR!

135

Berichten

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Jelle, je zegt dit goed, een paar weken.Ik heb een maand gewacht.....
    Wel zullen zien, zo maar aanvaarden doe ik niet. Een mens moet iets kunnen plannen. Hou je op de hoogte.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Ik heb wel annulatie tot maart ergens, maar vind het ook wel laat annuleren...

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Iemand nieuws??

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Geen nieuws. Zie mijn boeking ook niet meer staan.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Juist gebeld met Schipholtickets, volgens hun is de boeking nog steeds in orde, alleen is er een uurwijziging gebeurt waardoor de boekingscode niet meer zou werken. Ik krijg normaal vandaag of ten laatste morgen ( volgens medewerkster) een nieuwe en dan zou alles in orde moeten zijn... Ben benieuwd!

  • claenen
    claenen

    @Itachimaru said:
    Juist gebeld met Schipholtickets, volgens hun is de boeking nog steeds in orde, alleen is er een uurwijziging gebeurt waardoor de boekingscode niet meer zou werken. Ik krijg normaal vandaag of ten laatste morgen ( volgens medewerkster) een nieuwe en dan zou alles in orde moeten zijn... Ben benieuwd!

    En zie jij je booking nog wel? Of ook geannuleerd als je op ET en Air Seychelles kijkt?

  • Itachimaru
    Itachimaru

    @claenen Neen, krijg denk ik dezelfde fout boodschap als jullie (verlopen of gecanceld) op beide. Na het bellen met OTA waar men na het eerste gesprek 10' moest gaan nakijken wat er juist was, kreeg ik de boodschap dat het maar een klein probleempje was... Nu ik verwacht er niet echt veel van hoor. Als ik morgen geen nieuwe mail heb ontvangen neem ik terug contact op. Ik hou jullie op de hoogte moest het toch nog lukken...

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Had ticket aangemaakt bij ET, daar hebben ze gezegd dat taksen niet zijn betaald en daarom boeking niet geldig. Ze sturen me door naar OTA. Gebeld met Supersaver.nl (callcenter in India, geen email of ticket support, niets zwart op wit dus). Daar zeiden ze dat er nog 500 andere meldingen waren (ze hebben me nooit pro actief gecontacteerd dat er een probleem is). Ze zeiden dat het nog in behandeling was bij ET en Air Seychelles. Misschien deze maand antwoord.
    :( :(

  • Jelle
    Jelle

    bij mij staat alles op cancelled. ET stuurt me door naar Air seychelles, air seychelles naar OTA. OTA is 1 grote scam. NIet te bereiken via telefoon enkel mail. Wacht al 12 dagen op een antwoord. Willen niets doen als ik geen 200 SEK pp betaal voor dossierkosten. Fuckers.

  • claenen
    claenen

    @Itachimaru said:
    @claenen Neen, krijg denk ik dezelfde fout boodschap als jullie (verlopen of gecanceld) op beide. Na het bellen met OTA waar men na het eerste gesprek 10' moest gaan nakijken wat er juist was, kreeg ik de boodschap dat het maar een klein probleempje was... Nu ik verwacht er niet echt veel van hoor. Als ik morgen geen nieuwe mail heb ontvangen neem ik terug contact op. Ik hou jullie op de hoogte moest het toch nog lukken...

    Als op beide Airlines staat dat het cancelled is zou ik niet te veel vertrouwen op OTA. Zeker met beide airlines checken. Spreek uit ervaring dat alles door OTA gerestored was en zelfs op airline website zichtbaar was. Tot ik aan check-in stond...kon niet mee.

  • ExtraMile
    ExtraMile

    @Jelle said:
    bij mij staat alles op cancelled. ET stuurt me door naar Air seychelles, air seychelles naar OTA. OTA is 1 grote scam. NIet te bereiken via telefoon enkel mail. Wacht al 12 dagen op een antwoord. Willen niets doen als ik geen 200 SEK pp betaal voor dossierkosten. Fuckers.

    Wie was jouw OTA Jelle?
    Maak me nu al zorgen dat we nog moeite gaan hebben ons geld terug te krijgen? Hopelijk moeten zij ze ook aan Europese wetten houden. Mijn OTA 'leek' Nederlands maar is ook Scandinavisch ...

  • Jelle
    Jelle

    flightfinder.se

    geld komt wel terug terecht kost gewoon altijd tientallen emails en tijd. Maak me daar geen zorgen om maar dossierkosten betalen omdat de airline annuleert doe ik niet aan mee.

  • daruda
    daruda

    Bij iemand vluchten nog actief?

  • ExtraMile
    ExtraMile

    nope, was vroeger wel netjes zichtbaar bij Ethiopian & Air Seychelles. Nu niet meer. Bij mijn OTA bookingsstatus pagina precies geen vuiltje aan de lucht :/

  • tketh
    tketh

    Verrassend, alle vluchten van Ethiopian Airlines waren sinds vorige week onzichtbaar bij mijn OTA. Vandaag nog eens gekeken, ze zijn opeens weer zichtbaar. Boekingscodes zijn ook gelijk gebleven. Ook bij Ethopian Airlines en Air Seychelles zijn de vluchten weer opvraagbaar (niet langer de melding "Cannot retrieve booking reservation"). Toeval, of bij meerdere het geval?

    Verder opvallend dat kort voordat Ethiopian Airlines alle vluchtsegmenten had verwijderd (of suspended) er een schedule change was van zo'n 28 uur in Addis Ababa. Ook de overstap op de terugreis is nu korter (Addis Ababa - Milaan - Brussels).

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Gisteren nog contact gehad met schipholtickets (mijn ota) , het probleem stelt zicht bij air seychellen. het zijn zij die alles on-hold gezet hebben. Ze zijn nu in onderhandeling met hun over wat er moet gebeuren (Hebben blijkbaar meer als 50 PNR op die vluchten) . Gaan ze alsnog vervoeren, gaan ze vervoeren met een meerprijs of is het gewoon direct geld terug storten. Volgens hun zou dit binnen een week duidelijk moeten zijn...

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Mijn ET vluchten zijn terug al is het met een hoop error boodschappen, mijn Air Seychellen vlucht is wel helemaal terug online ( Vlieg door van Mahe naar Praslin). Hoopvol???

  • Jelle
    Jelle

    vrienden van mij ook via schiphol, ze gaan er alles aan doen om te laten doorgaan. Zijn bezig met legal options te bekijken ook. Goeie OTA blijkbaar. Heb via mijne na fucking 15 dagen te moeten wachten eindelijk bevestiging dat refund onderweg is inclusief dossierkosten die ze me eerst wouden laten betalen. Zo'n super deal was het met relocation vanuit Dublin ook weer niet dus refund is goed genoeg.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Verdict is binnen. 360euro bijbetalen of refund...

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Straf.

    Hoe proberen ze dat te rechtvaardigen?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!