Brussel - Seychellen retour voor 299 EUR!

Glenn
Glenn
edited juli 2017 in Algemene discussies
Tagged:

Seychellen (Praslin & Mahé) met Ethiopian Airlines vanuit Brussel voor 299 EUR retour!

Beschikbaarheid:
september - oktober 2017
februari – maart 2018

Bron: http://www.fly4free.com/flight-deals/europe/error-fare-brussels-to-seychelles-or-open-jaw-to-madagascar-from-just-e299

Tagged:
«1345

Berichten

  • Christophe
    Christophe

    Zijn daar betaalbare hotels die je kan aanraden? Wel veel neerslag die periode.

  • gregorycop
    gregorycop

    @Christophe said:
    Zijn daar betaalbare hotels die je kan aanraden? Wel veel neerslag die periode.

    Geluk mee hebben. Eens in maart geweest en niks dan zon en droog weer.

  • daruda
    daruda

    sept & okt gaan ook..

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Geboekt in krokusvakantie, 319 euro pp.
    2 volwassenen en 1 kind.Bedankt!

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Paasvakantie kan ook 31-14 356 euro. Wel veel problemen toch met Ethiopia?? Risico waard?

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Boekingsklasse??

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Wil ook boeken maar ... aankomen op PRI maar terug via SEZ.
    Kan je afstappen in SEZ (tijdens de tussenlanding)?

  • Jelle
    Jelle

    ook geboekt begin april een week. 335 per persoon

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Grrr, continu eerst beschikbaarheid maar dan altijd toch 'tarief niet beschikbaar'

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Ik had door via de link te werken en in het Zweeds te blijven doorgaan 5 tickets gevonden voor 299 Euro maar mijn betaling lukt niet :(. Enkel Scandinavische kaarten werken blijkbaar. Via welke OTA hebben jullie geboekt? Via Shiphol tickets blijf ik vast lopen.

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Supersaver

  • Jelle
    Jelle
    edited juli 2017

    flight finder en dan PayPal. Kreeg die melding idd ook eerst

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Via tripmonster is het me niet gelukt te betalen, contact gehad met hun klantendienst, maar enkel Zweedes, Noorse of Deense betaalkaarten worden gaccepteerd. Mijn 5 tickets aan 299 in Paasvakantie 2018 vervallen om 00:00 :(.

    Supersaver.nl is duurder.

    Die flightfinder, wat is de juist URL? Is dat een Noorse website?

  • Glenn
    Glenn
    edited juli 2017

    @ExtraMile Je kan je vluchten best zoeken op momondo.se. Die zal flightfinder aanbieden als mogelijke OTA om te boeken. Paar euro's duurder dan tripmonster, maar je kan er gewoon met PayPal betalen.

  • claenen
    claenen

    @ExtraMile anders via Kayak.nl en dan Schipholtickets. Net geboekt voor 309 EUR.

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Bedankt voor de tips. Via Kayak en Supersaver uiteindelijk gelukt. Via schipholtickets steeds de dezefde error, 9 stoelen aan 309 Euro vrij, maar als je dan doorklikte steeds 'tarief niet beschikbaar'.
    Maar het is gelukt! Thx all

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Aaaaahhh, boeking niet gelukt! Proberen het manueel , krijg ik nu als mail. Iemand ervaring mee? Schipholtickets...

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Ben bij Schiphol tickets nooit verder geraakt. Via Supersaver wel. Ik heb wel net gelezen op de [bron](Bron: http://www.fly4free.com/flight-deals/europe/error-fare-brussels-to-seychelles-or-open-jaw-to-madagascar-from-just-e299 "bron") link dat er iemand zijn tickets al geannuleerd zijn. Best voorzichtig zijn met hotels boeken (gratis annuleren etc). Mijn vlucht even opgezocht op Ethiopian en alle 5 tickets staan toch in hun systeem, da's al een goed begin!

    Een upgrade met mijlen van Economy naar Business zal wel niet lukken zeker?

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Schipholtickets heeft dan toch mijn booking kunnen regelen. Ticketnr. en boekingscode binnen. Enige probleem is omdat ik vlieg naar Praslin ik 2 verschillende boekingscode heb. In Checkmytrip krijg ik ze niet in, Wanneer ik op Air seychellen website ga lukt het me wel om booking te zien van laatste vlucht (SEZ-PRI), wanneer ik via Ethiopian kijk zie ik BRU-ADD en ADD-SEZ , maar de laatste vlucht (SEZ-PRI met ander boekingcode) krijg ik als "unknown, please contact the airline". Nu dat contacteren lijkt met niet zo een goed idee. Zou ik daar nog verder moeten achter zoeken of kan ik het gewoon zo laten en hopen dat het allemaal in orde is?? Tips welkom! :-)

  • ExtraMile
    ExtraMile

    Ik denk dat dat normaal is, SEZ-PRI (wat precies een avontuurlijk kort vluchtje is, kijk er al naar uit!) is van een andere groep. Dus als je BRU-ADD-SEZ ziet bij Ethiopian en dan SEZ-PRI apart bij Air Seychelles lijkt me dat allemaal in orde. Zo is het ook bij mij.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!