Bwa, de periode die er hier tussen zit is wel heel ruim.
Straks als consument kan je nooit nog weten of uw ticket geldig is of niet indien men een maand na boeking nog het recht heeft om te annuleren.
Nog steeds niks vernomen van ota (Supersaver). Kan mijn boeking bij hun nog steeds zien. Ik ga er niet zelf naar vragen.
Mochten ze annuleren, zo maar aanvaarden ga ik niet doen. Heb meer dan 50 dagen geleden geboekt, ze hebben, naar mijn mening, tijd genoeg gehad.
@bodemvisser said:
Nog steeds niks vernomen van ota (Supersaver). Kan mijn boeking bij hun nog steeds zien. Ik ga er niet zelf naar vragen.
Mochten ze annuleren, zo maar aanvaarden ga ik niet doen. Heb meer dan 50 dagen geleden geboekt, ze hebben, naar mijn mening, tijd genoeg gehad.
Hier hetzelfde, niets meer teruggehoord van Supersaver, heel irritant dat je niet kan mailen of nog beter socail media customer support kan krijgen. Enkel telefonisch (Callcenter in India) en dan nog zonder enig referentie nummer.
Er is net weer een interessante error fare op Fly4Free (Air Canada naar tal van bestemmingen), maar heb al gezien dat het terug via SuperSaver geboekt (kan) worden. Ik ben mijn vertrouwen volledig kwijt in die tussen personen. Wil natuurlijk ook niet met 2 boekingen op dezelfde data ...
@claenen said:
Niks strafs aan. Soms win je, soms verlies je. Op naar volgende promo
Precies!
Bedrijven hoeven aan niemand verantwoording af te leggen. Als ze plots beseffen dat ze graag wat meer hadden verdiend aan een seat vragen ze gewoon maar wat extra.
Voor slechts 300 euro heeft een klant maar gewoon te slikken. Of is het niet duidelijk dat dit tarief met een kleine korting een foutje was. Zo duidelijk dat het wel bijna 2 maanden kost voordat er iets mee wordt gedaan.
De klant kan al blij zijn als het bedrijf misschien ooit eens een refund geeft, tenminste als de klant eerst wat moeite doet om het bedrijf onder druk te zetten.
@disillusionedTM al die negativiteit Wil je er tegenin gaan doe gerust. Maar denk dat we hier allemaal wel beseffen wat voor promo's er zijn en dat er altijd risico is dat het niet doorgaat.
Wat de tijd betreft, tja is wel lang maar that's life. Het is niet zo dat we een maand geleden al geen signalen zagen met gecancellede tickets en wijzigingen die geen steek hielden... Je bent pas 100% zeker eens je terug kan vliegen.
EDIT: autocorrect en niet nalezen leveren soms leuke zinnen op. Maar toch maar ff aangepast
ik heb dat nu al een paar keer gelezen 'je bent pas 100% zeker als je op de terug vlucht zit'. Als je je etickets hebt kunnen ze je dan alsnog laten staan in Brussel of nog erger op Praslin Island? Hebben we helemaal geen rechten mocht dat zo zijn?
@ExtraMile ja. Is mij eens overkomen met error fare van Etihad. Eerst tix geannuleerd, daarna alles teruggezet door Expedia en kon perfect seats en dergelijke kiezen via Etihad zelf, enkel niet inchecken (wat wel vaker enkel in luchthaven mogelijk is). Ben bij Check-in toegang tot vlucht geweigerd (jammer genoeg niet in EU). Was wel one-way
Ondertussen mijn refund al terug binnen en op naar de volgende poging! Schipholtickets desondanks de vele negatieve ervaringen online toch proper hun werk gedaan!
@bodemvisser ik heb (jammerlijk genoeg) ook bij Supersaver geboekt. Zelfde scenario. Alles staat nog netjes bij Supersaver, maar bij Air Seychelles and Ethiopian zijn de boekingen weg (ze waren er eerst wel).
Al 2x mail gebeld. Zeer irritant. Call center in India, in het optie menu kiezen voor cancelations, anders kom je ergens terecht waar ze niets kunnen doen.
Bij 'cancelations' is het ook kommer en kwel, ze zien inderdaad dat de boekingen gecancelled zijn bij de airlines, maar geen reden. Desondanks ik dus al eerder had gebeld en ze beloofd hadden mij iets te laten weten heb ik eergisteren teruggebeld, die andere persoon wist van niets, vond niets en zei doodleuk dat er binnen 10 werkdagen een antwoord zou zijn. Ik vroeg een refreentie nummer of of een e-mail bevestiging, dat ging allemaal niet.
Super vervelend;
Ik had al mooie Air Canada alternatieven gespot, maar durfde niet te boeken. Kan niet riskeren om uiteindelijk met 2 gehonoreerde boekingen te zitten.
Ben helemaal paranoia nu met al die verhalen dat het kan zijn dat je op de luchthaven alsnog geweigerd kan worden. In Brussel zou het een zure appel zijn, maar overleefbaar.
Mochten we de laatste seconde geweigerd worden voor de heen vlucht, dan kan ik het booking.com hotel niet meer anuleren, dus dat wordt een financieel drama.
Er gaan 2 kinderen mee, ik kan niet riskeren om 'vast' te zitten in Addis Abeba of op Praslin.
Mochten er last minute problemen zijn dan kan je op support van Supersaver alvast niet rekenen. Daar moet je voor elke vraag 10 werkdagen wachten.
Als bij ET & air seychellen de boekingen weg zijn, zou ik niet de moeite doen naar de luchthaven te gaan, gaat toch voor niets zijn.
Contacteer ET en eis terugbetaling..
@bodemvisser said:
Ik zal ET eens mailen. Hou jullie op de hoogte.
Die kunnen niks doen, want de marketing airline is Air Seychelles. Je kan dus best met deze laatste contact opnemen als je geen gehoor krijgt bij je OTA.
@bodemvisser said:
Ik zal ET eens mailen. Hou jullie op de hoogte.
gedaan. ook via mail. Ook gebeld met ET België en country manager ET zweden (wegens zweedse OTA). ET heeft niets te maken met die tickets, alles komt van air seychelles en zij gaan niet honoreren.
Antwoord van Air Seychelles, zij sturen me nu weer naar Ethiopian (die me eerder al naar de OTA doorverwezen). Pfff. SuperSaver laten gewoon niets van hen horen.
@ExtraMile said: @bodemvisser ik heb (jammerlijk genoeg) ook bij Supersaver geboekt. Zelfde scenario. Alles staat nog netjes bij Supersaver, maar bij Air Seychelles and Ethiopian zijn de boekingen weg (ze waren er eerst wel).
Al 2x mail gebeld. Zeer irritant. Call center in India, in het optie menu kiezen voor cancelations, anders kom je ergens terecht waar ze niets kunnen doen.
Bij 'cancelations' is het ook kommer en kwel, ze zien inderdaad dat de boekingen gecancelled zijn bij de airlines, maar geen reden. Desondanks ik dus al eerder had gebeld en ze beloofd hadden mij iets te laten weten heb ik eergisteren teruggebeld, die andere persoon wist van niets, vond niets en zei doodleuk dat er binnen 10 werkdagen een antwoord zou zijn. Ik vroeg een refreentie nummer of of een e-mail bevestiging, dat ging allemaal niet.
Super vervelend;
Ik had al mooie Air Canada alternatieven gespot, maar durfde niet te boeken. Kan niet riskeren om uiteindelijk met 2 gehonoreerde boekingen te zitten.
Ben helemaal paranoia nu met al die verhalen dat het kan zijn dat je op de luchthaven alsnog geweigerd kan worden. In Brussel zou het een zure appel zijn, maar overleefbaar.
Mochten we de laatste seconde geweigerd worden voor de heen vlucht, dan kan ik het booking.com hotel niet meer anuleren, dus dat wordt een financieel drama.
Er gaan 2 kinderen mee, ik kan niet riskeren om 'vast' te zitten in Addis Abeba of op Praslin.
Mochten er last minute problemen zijn dan kan je op support van Supersaver alvast niet rekenen. Daar moet je voor elke vraag 10 werkdagen wachten.
Wegblijven bij Supersaver!!!
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat het je die stress waard is. Je hebt duidelijk (of toch zeker niet voor die reis) niet het juiste profiel om EF's te boeken.
Overigens, waarom zou je die AC of (meer recente) LH ex MUC niet met andere OTA's kunnen boeken? Of zelfs rechtstreeks bij de airline?
De wereld is toch groter dan alleen Supersaver?
Berichten
Niks strafs aan. Soms win je, soms verlies je. Op naar volgende promo
Bwa, de periode die er hier tussen zit is wel heel ruim.
Straks als consument kan je nooit nog weten of uw ticket geldig is of niet indien men een maand na boeking nog het recht heeft om te annuleren.
Nog steeds niks vernomen van ota (Supersaver). Kan mijn boeking bij hun nog steeds zien. Ik ga er niet zelf naar vragen.
Mochten ze annuleren, zo maar aanvaarden ga ik niet doen. Heb meer dan 50 dagen geleden geboekt, ze hebben, naar mijn mening, tijd genoeg gehad.
Hier hetzelfde, niets meer teruggehoord van Supersaver, heel irritant dat je niet kan mailen of nog beter socail media customer support kan krijgen. Enkel telefonisch (Callcenter in India) en dan nog zonder enig referentie nummer.
Er is net weer een interessante error fare op Fly4Free (Air Canada naar tal van bestemmingen), maar heb al gezien dat het terug via SuperSaver geboekt (kan) worden. Ik ben mijn vertrouwen volledig kwijt in die tussen personen. Wil natuurlijk ook niet met 2 boekingen op dezelfde data ...
Precies!
Bedrijven hoeven aan niemand verantwoording af te leggen. Als ze plots beseffen dat ze graag wat meer hadden verdiend aan een seat vragen ze gewoon maar wat extra.
Voor slechts 300 euro heeft een klant maar gewoon te slikken. Of is het niet duidelijk dat dit tarief met een kleine korting een foutje was. Zo duidelijk dat het wel bijna 2 maanden kost voordat er iets mee wordt gedaan.
De klant kan al blij zijn als het bedrijf misschien ooit eens een refund geeft, tenminste als de klant eerst wat moeite doet om het bedrijf onder druk te zetten.
@disillusionedTM al die negativiteit Wil je er tegenin gaan doe gerust. Maar denk dat we hier allemaal wel beseffen wat voor promo's er zijn en dat er altijd risico is dat het niet doorgaat.
Wat de tijd betreft, tja is wel lang maar that's life. Het is niet zo dat we een maand geleden al geen signalen zagen met gecancellede tickets en wijzigingen die geen steek hielden... Je bent pas 100% zeker eens je terug kan vliegen.
EDIT: autocorrect en niet nalezen leveren soms leuke zinnen op. Maar toch maar ff aangepast
ik heb dat nu al een paar keer gelezen 'je bent pas 100% zeker als je op de terug vlucht zit'. Als je je etickets hebt kunnen ze je dan alsnog laten staan in Brussel of nog erger op Praslin Island? Hebben we helemaal geen rechten mocht dat zo zijn?
@ExtraMile ja. Is mij eens overkomen met error fare van Etihad. Eerst tix geannuleerd, daarna alles teruggezet door Expedia en kon perfect seats en dergelijke kiezen via Etihad zelf, enkel niet inchecken (wat wel vaker enkel in luchthaven mogelijk is). Ben bij Check-in toegang tot vlucht geweigerd (jammer genoeg niet in EU). Was wel one-way
Ondertussen mijn refund al terug binnen en op naar de volgende poging! Schipholtickets desondanks de vele negatieve ervaringen online toch proper hun werk gedaan!
Ik heb nog steeds niks vernomen. Vluchten staan er nog mooi op bij supersaver. Ik blijf wachten, ga het niet zelf vragen.
Best eens kijken bij airlines zelf. Bij mij stond op Schiphol ook lang alles ok.
@bodemvisser ik heb (jammerlijk genoeg) ook bij Supersaver geboekt. Zelfde scenario. Alles staat nog netjes bij Supersaver, maar bij Air Seychelles and Ethiopian zijn de boekingen weg (ze waren er eerst wel).
Al 2x mail gebeld. Zeer irritant. Call center in India, in het optie menu kiezen voor cancelations, anders kom je ergens terecht waar ze niets kunnen doen.
Bij 'cancelations' is het ook kommer en kwel, ze zien inderdaad dat de boekingen gecancelled zijn bij de airlines, maar geen reden. Desondanks ik dus al eerder had gebeld en ze beloofd hadden mij iets te laten weten heb ik eergisteren teruggebeld, die andere persoon wist van niets, vond niets en zei doodleuk dat er binnen 10 werkdagen een antwoord zou zijn. Ik vroeg een refreentie nummer of of een e-mail bevestiging, dat ging allemaal niet.
Super vervelend;
Ik had al mooie Air Canada alternatieven gespot, maar durfde niet te boeken. Kan niet riskeren om uiteindelijk met 2 gehonoreerde boekingen te zitten.
Ben helemaal paranoia nu met al die verhalen dat het kan zijn dat je op de luchthaven alsnog geweigerd kan worden. In Brussel zou het een zure appel zijn, maar overleefbaar.
Mochten we de laatste seconde geweigerd worden voor de heen vlucht, dan kan ik het booking.com hotel niet meer anuleren, dus dat wordt een financieel drama.
Er gaan 2 kinderen mee, ik kan niet riskeren om 'vast' te zitten in Addis Abeba of op Praslin.
Mochten er last minute problemen zijn dan kan je op support van Supersaver alvast niet rekenen. Daar moet je voor elke vraag 10 werkdagen wachten.
Wegblijven bij Supersaver!!!
Als bij ET & air seychellen de boekingen weg zijn, zou ik niet de moeite doen naar de luchthaven te gaan, gaat toch voor niets zijn.
Contacteer ET en eis terugbetaling..
Ik zal ET eens mailen. Hou jullie op de hoogte.
Die kunnen niks doen, want de marketing airline is Air Seychelles. Je kan dus best met deze laatste contact opnemen als je geen gehoor krijgt bij je OTA.
gedaan. ook via mail. Ook gebeld met ET België en country manager ET zweden (wegens zweedse OTA). ET heeft niets te maken met die tickets, alles komt van air seychelles en zij gaan niet honoreren.
Antwoord van Air Seychelles, zij sturen me nu weer naar Ethiopian (die me eerder al naar de OTA doorverwezen). Pfff. SuperSaver laten gewoon niets van hen horen.
Je gaat hem niet kunnen vliegen zonder bij te betalen. Gewoon geld terugvragen via supersaver en hop naar de volgende.
Beetje vreemd dat ze hier zo'n heel gedoe rondmaken. Maandelijks zie je brussel-johannesburg aan 320-350 staan met ET en dat zijn dan normale prijzen.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat het je die stress waard is. Je hebt duidelijk (of toch zeker niet voor die reis) niet het juiste profiel om EF's te boeken.
Overigens, waarom zou je die AC of (meer recente) LH ex MUC niet met andere OTA's kunnen boeken? Of zelfs rechtstreeks bij de airline?
De wereld is toch groter dan alleen Supersaver?