IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

1222325272834

Berichten

  • Chris
    Chris

    Ik had 129 punten + bonus voor de gin&tonic :-)

  • flrvt
    flrvt

    @Jeroen said:

    @flrvt said:

    @Chris said:
    Klopt het dat amstel bij reimbursed non qualifying is zonder punten tegenwoordig?

    Ik heb alles al gehad, YMMV. Laatste keer was het reimbursed non-qualifying inderdaad. De reservatie was in holidex echter niet als complimentary aangeduid waardoor ik de punten gemakkelijk alsnog kon retroclaimen :-)

    Heb je de punten al? Hoeveel zijn het er?

    *voorlaatste keer, die van mijn stay dit weekend zijn er uiteraard nog niet. Toen was het iets van een 10k denk ik.

  • Glenn
    Glenn

    IHG post veel rapper dan vroeger, dus het zou wel kunnen :)

    Mijn stay in IC Malta waar ik zondag uitcheckte is bijvoorbeeld al gepost.

  • flrvt
    flrvt

    Inderdaad, stay is net gepost zie ik, nice!

    Non-qualifying inderdaad, ondanks reimbursement, en aangegeven in het systeem dat het een valide BPG was - dus geen retroclaim mogelijk.

  • Jeroen
    Jeroen

    @flrvt said:
    Inderdaad, stay is net gepost zie ik, nice!

    Non-qualifying inderdaad, ondanks reimbursement, en aangegeven in het systeem dat het een valide BPG was - dus geen retroclaim mogelijk.

    Ja, daarom mijn vraag. Zo had ik het ook voor in Wenen. Is de slechtste van alle mogelijkheden :)

  • claenen
    claenen

    @Jeroen said:

    @flrvt said:
    Inderdaad, stay is net gepost zie ik, nice!

    Non-qualifying inderdaad, ondanks reimbursement, en aangegeven in het systeem dat het een valide BPG was - dus geen retroclaim mogelijk.

    Ja, daarom mijn vraag. Zo had ik het ook voor in Wenen. Is de slechtste van alle mogelijkheden :)

    Niet akkoord. Slechtste is non-qualifying, non-reimbursed. Heb je zelfs geen cashback ;)

  • RubenH
    RubenH

    Soms zijn er toch rare situaties hoor: 2 maand geleden in IC Genève een adjusted stay gehad, mét punten (zonder missing points claim) EN cashback.

  • Jeroen
    Jeroen

    @claenen said:

    @Jeroen said:

    @flrvt said:
    Inderdaad, stay is net gepost zie ik, nice!

    Non-qualifying inderdaad, ondanks reimbursement, en aangegeven in het systeem dat het een valide BPG was - dus geen retroclaim mogelijk.

    Ja, daarom mijn vraag. Zo had ik het ook voor in Wenen. Is de slechtste van alle mogelijkheden :)

    Niet akkoord. Slechtste is non-qualifying, non-reimbursed. Heb je zelfs geen cashback ;)

    True :)

  • Kim
    Kim

    Ik krijg momenteel dit te zien als ik mijn BPG claim wil versturen? Nog iemand?

  • claenen
    claenen

    @Kim said:

    Ik krijg momenteel dit te zien als ik mijn BPG claim wil versturen? Nog iemand?

    Gewoon mailen. Gebruik form al lang niet meer.

  • flrvt
    flrvt

    Morgen weer opendeurdag in IC Düsseldorf (wanneer niet :p).

  • Darrow
    Darrow

    Ik vraag me toch echt af waar jullie die altijd vinden.. zit al weken te zoeken :'(

  • Leo
    Leo

    @Darrow said:
    Ik vraag me toch echt af waar jullie die altijd vinden.. zit al weken te zoeken :'(

    +1

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    +2 Ik heb ieder mogelijke piste al afgespeurd en NIETS te vinden, dus er moet een nieuw prijsbeest in het spel zijn :)

  • Rias
    Rias

    Opendeurdag in CP Antwerpen dit weekend!

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Ik merk dat Crowne Plaza Liege al een tijdje niet meer te boeken is op de site van IHG... Weer financiële probs daar ?

  • claenen
    claenen

    @Rias said:
    Opendeurdag in CP Antwerpen dit weekend!

    Of deze week ;)

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Haaaaa ik zag het net toen ik wat verder bladerde op de laatste forumberichten.. Zeer jammere zaak!

  • Chris
    Chris

    Iemand idee voor opendeuren dag 21-24 feb Haifa Israel (USD)?
    PM is oké

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!