@flrvt said:
Deze zaterdag opendeurdag in de Amstel! De suites zijn me niet gelukt, maar toch nog de goedkoopste kamer kunnen claimen - zonder ontbijt uiteraard.
Ik zie je daar Flor! Executive River View Suite kunnen fixen.
Om het weekend compleet te maken: vrijdag-zaterdag ook Executive Suite in Düsseldorf krijg ik zonet binnen. Alle "special occasion" rates daar trouwens inderdaad weg, zoals we dachten. Gewoon voor de feestdagen dus. Nu weer best flex.
@flrvt said:
Deze zaterdag opendeurdag in de Amstel! De suites zijn me niet gelukt, maar toch nog de goedkoopste kamer kunnen claimen - zonder ontbijt uiteraard.
Ik zie je daar Flor! Executive River View Suite kunnen fixen.
Om het weekend compleet te maken: vrijdag-zaterdag ook Executive Suite in Düsseldorf krijg ik zonet binnen. Alle "special occasion" rates daar trouwens inderdaad weg, zoals we dachten. Gewoon voor de feestdagen dus. Nu weer best flex.
Oeh, nice! Proficiat dat je toch een suite hebt kunnen fixen. Ik zie je daar dan!
@daruda said:
Succes mannen. Persoonlijk niet de leukste bpg ervaringen met Amstel. Mij zien ze daar niet meer.
Ik kom er ook niet graag. Downgrades van kamers bij BPG, arrogant baliepersoneel, brutale managers. Bij "reimbursed claims" probeert het receptiepersoneel je bang te maken dat de claim is afgewezen en je het volle bedrag zult moeten betalen.
Klagen bij het IHG-hoofdkantoor heeft geen zin, klachten worden doorgestuurd naar het betreffende hotel.
Ik ben benieuwd wie van jullie er kamer 105 toegewezen krijgt. Dit is de "bezemkamer" voor BPG-gasten.
Het zwembad is wel heel mooi. De enige reden voor mij om terug te gaan is om het hotel te pesten
@daruda said:
Claim afgewezen commentaar ook gekregen. Geen upgrade, geen late check out.
Anyway ik doe er ook niet moeilijk over, het blijft een gratis nacht.
zover ik weet heb je gewoon rech top alle upgrades inclusief gratis minibar.
@daruda said:
Claim afgewezen commentaar ook gekregen. Geen upgrade, geen late check out.
Anyway ik doe er ook niet moeilijk over, het blijft een gratis nacht.
zover ik weet heb je gewoon rech top alle upgrades inclusief gratis minibar.
Je hebt inderdaad dezelfde "rechten" alsof je op een betaalde stay zou zijn - in theorie. Je hebt immers geen poot om op te staan als je ze niet krijgt: IHG corporate kan er niet echt iets aan doen...
Bij IC Amstel nog geen zulke voorvallen gehad, maar in CP Antwerpen wel al vaak in de bezemkast gestoken, downgrade, ontbijt geweigerd, etc. Heel jammer maar dat gaat me niet ontmoedigen, in tegendeel.
Berichten
statussen worden ergens rond mid januari aangepast altijd in hun systeem, dacht ik
Misschien een handige tip, het merk Even Hotels heeft in New York enkel Best flexible rates.
Iemand nog een tip voor BRG in Washington?
Ik zit op dit moment in de Club van Crowne Plaza Amsterdam South. Knap hotel!
Geldige claim voor IC Barclay Wel de onveilige en altijd af te raden methode gebruikt, advanced purchase.
Weet iemand of IC NY Barclay reimbursed is?
Deze zaterdag opendeurdag in de Amstel! De suites zijn me niet gelukt, maar toch nog de goedkoopste kamer kunnen claimen - zonder ontbijt uiteraard.
Ik zie je daar Flor! Executive River View Suite kunnen fixen.
Om het weekend compleet te maken: vrijdag-zaterdag ook Executive Suite in Düsseldorf krijg ik zonet binnen. Alle "special occasion" rates daar trouwens inderdaad weg, zoals we dachten. Gewoon voor de feestdagen dus. Nu weer best flex.
Oeh, nice! Proficiat dat je toch een suite hebt kunnen fixen. Ik zie je daar dan!
Succesvolle week zo te zien
Goedkeuring voor CP Washington en IC Johannesburg Club IC suite ook binnen
De IC in Washington is btw echt aanrader. Prachtig hotel.
Die ga ik dan in de gaten houden dan
Hoe lang duurt tegenwoordig antwoord van de bpg desk? beste via online form of email?
1u of minder. Webform. Good luck.
Ben er bij zaterdag op zondag in Amsterdam ;-)
penthouse suite.
pintje drinken?
Succes mannen. Persoonlijk niet de leukste bpg ervaringen met Amstel. Mij zien ze daar niet meer.
Ik kom er ook niet graag. Downgrades van kamers bij BPG, arrogant baliepersoneel, brutale managers. Bij "reimbursed claims" probeert het receptiepersoneel je bang te maken dat de claim is afgewezen en je het volle bedrag zult moeten betalen.
Klagen bij het IHG-hoofdkantoor heeft geen zin, klachten worden doorgestuurd naar het betreffende hotel.
Ik ben benieuwd wie van jullie er kamer 105 toegewezen krijgt. Dit is de "bezemkamer" voor BPG-gasten.
Het zwembad is wel heel mooi. De enige reden voor mij om terug te gaan is om het hotel te pesten
Claim afgewezen commentaar ook gekregen. Geen upgrade, geen late check out.
Anyway ik doe er ook niet moeilijk over, het blijft een gratis nacht.
Ik stoor mij daar niet (meer) aan. Reden te meer om nog eens terug te gaan. Is uiteindelijk ook hun bedoeling om je op die manier te ontmoedigen.
zover ik weet heb je gewoon rech top alle upgrades inclusief gratis minibar.
mail dat hij reimbursed wordt
Je hebt inderdaad dezelfde "rechten" alsof je op een betaalde stay zou zijn - in theorie. Je hebt immers geen poot om op te staan als je ze niet krijgt: IHG corporate kan er niet echt iets aan doen...
Bij IC Amstel nog geen zulke voorvallen gehad, maar in CP Antwerpen wel al vaak in de bezemkast gestoken, downgrade, ontbijt geweigerd, etc. Heel jammer maar dat gaat me niet ontmoedigen, in tegendeel.