@Chris said:
Klopt het dat amstel bij reimbursed non qualifying is zonder punten tegenwoordig?
Ik heb alles al gehad, YMMV. Laatste keer was het reimbursed non-qualifying inderdaad. De reservatie was in holidex echter niet als complimentary aangeduid waardoor ik de punten gemakkelijk alsnog kon retroclaimen :-)
Heb je de punten al? Hoeveel zijn het er?
*voorlaatste keer, die van mijn stay dit weekend zijn er uiteraard nog niet. Toen was het iets van een 10k denk ik.
Ik had 129 punten + bonus voor de gin&tonic :-)
*voorlaatste keer, die van mijn stay dit weekend zijn er uiteraard nog niet. Toen was het iets van een 10k denk ik.
IHG post veel rapper dan vroeger, dus het zou wel kunnen
Mijn stay in IC Malta waar ik zondag uitcheckte is bijvoorbeeld al gepost.
Inderdaad, stay is net gepost zie ik, nice!
Non-qualifying inderdaad, ondanks reimbursement, en aangegeven in het systeem dat het een valide BPG was - dus geen retroclaim mogelijk.
Ja, daarom mijn vraag. Zo had ik het ook voor in Wenen. Is de slechtste van alle mogelijkheden
Niet akkoord. Slechtste is non-qualifying, non-reimbursed. Heb je zelfs geen cashback
Soms zijn er toch rare situaties hoor: 2 maand geleden in IC Genève een adjusted stay gehad, mét punten (zonder missing points claim) EN cashback.
True
Ik krijg momenteel dit te zien als ik mijn BPG claim wil versturen? Nog iemand?
Gewoon mailen. Gebruik form al lang niet meer.
Morgen weer opendeurdag in IC Düsseldorf (wanneer niet ).
Ik vraag me toch echt af waar jullie die altijd vinden.. zit al weken te zoeken
+1
+2 Ik heb ieder mogelijke piste al afgespeurd en NIETS te vinden, dus er moet een nieuw prijsbeest in het spel zijn
Opendeurdag in CP Antwerpen dit weekend!
Ik merk dat Crowne Plaza Liege al een tijdje niet meer te boeken is op de site van IHG... Weer financiële probs daar ?
@Bucketqueen https://forum.jumpseat.be/discussion/942/
Of deze week
Haaaaa ik zag het net toen ik wat verder bladerde op de laatste forumberichten.. Zeer jammere zaak!
Iemand idee voor opendeuren dag 21-24 feb Haifa Israel (USD)?
PM is oké