B.Gift Card

oldgrumpy
oldgrumpy

De B.Gift cards zijn terug.(zoals jullie ook al getweet hebben)
http://christmas.brusselsairlines.com/

allen vraag ik me af of 99 euro wel een redelijke prijs is voord e bestemmingen waar je uit mag kiezen ?

«13

Berichten

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2015

    Voor mij persoonlijk wel omdat ik vaak vrijdagavond heen, maandagochtend terug doe zodat ik op tijd ben voor het werk. Zijn meestal iets duurdere tickets wegens het weekend. 99 euro bijvoorbeeld voor stockholm in een weekend vind ik best oke. Ben het afgelopen half jaar ook naar budapest een paar keer gevlogen op deze manier en soms was het 79, andere keren 120. hangt er een beetje van af.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Zijn er belangrijke caveats?

    Ze beloven 5 seats op alle vluchten. Zijn er data uitgesloten?
  • Jelle
    Jelle

    "De voucher is geldig om te reizen tussen 15 januari en 15 juni 2016 op alle vluchten op de geselecteerde routes.
    n het (onwaarschijnlijke) geval dat je geliefden tegen 6 maart 2016 geen geschikte reisoptie vinden in onze selectie van 250.000 beschikbare zitplaatsen, kunnen zij de b.gift tussen 7 maart en 31 maart 2016 by telefonisch omruilen ter waarde van €99 voor een reservatie van eender welke door Brussels Airlines uitgevoerde vlucht naar één van onze 33 geselecteerde bestemmingen tussen 15 januari 2015 en 15 juni 2016."

  • Kim
    Kim
    Vorige keer kon je 500 Miles verdienen bij aanschaf van een code voor 1pers. (Dus 2pers = 1000 Miles) deze keer zijn het loops dat krijgt jammer...

    Als je ermee vliegt hopelijk kan je dan je Miles&More nr intikken ik ga alvast eentje kopen. :-)

    Grts Kim
  • Jelle
    Jelle

    Spaart er iemand eigenlijk die Loops hier?

  • Christophe
    Christophe

    @Jelle said:
    Spaart er iemand eigenlijk die Loops hier?

    ikzelf spaar de miles omdat ik een CC heb en dan blijven de miles geldig. Voormijn vrouw spaar ik de loops aangezen zij geen CC heeft, en we toch niet direct een status willen behalen.

  • Jelle
    Jelle

    Voor 30 euro heb je een tweede kaart gelinkt aan jouw m&m account op naam van je vrouw. Zo doe ik het met de vriendin :)

  • Christophe
    Christophe
    edited december 2015

    @Jelle said:
    Voor 30 euro heb je een tweede kaart gelinkt aan jouw m&m account op naam van je vrouw. Zo doe ik het met de vriendin :)

    Ook al aan gedacht, maar gaan de miles die met die kaart verdiend worden dan ook naar haar account? Want het blijft dezelfde rekening.

  • Jelle
    Jelle

    2 kaarten, 1 miles & more account.

    Als zij punten op haar eigen account wil betaal je de volle pot voor een nieuwe kaart.

  • Christophe
    Christophe

    Ja dat dacht ik al, daarom spaar ik geen miles op haar account maar loops.

  • Emmy
    Emmy

    er zouden wel extra loops vasthangen aan de Bgift? Al vind ik daar geen concrete uitleg van.

    Ik ben wel benieuwd om de loops te sparen en te zien wat ik er van vind in praktijk. Heb ook de CC en uiteindelijk verzamelijk ik veel meer mijlen op die manier dan met vliegen.

  • Jelle
    Jelle

    @Christophe said:
    Ja dat dacht ik al, daarom spaar ik geen miles op haar account maar loops

    Maakt toch niet uit ? Als alle miles op jouw account komen of 50/50? Loops sparen en miles apart gaat eens zo traag dan of enkel miles of enkel loops.

  • Jelle
    Jelle

    @Emmy said:
    er zouden wel extra loops vasthangen aan de Bgift? Al vind ik daar geen concrete uitleg van.

    Ik ben wel benieuwd om de loops te sparen en te zien wat ik er van vind in praktijk. Heb ook de CC en uiteindelijk verzamelijk ik veel meer mijlen op die manier dan met vliegen.

    LOOP
    De koper van de b.gift verzamelt 500, 1.000, 1.500, 2.000 of 2.500 LOOPs per b.gift voor respectievelijk 1, 2, 3, 4 of 5 passagiers. Eenmaal omgewisseld, geeft de b.gift ook aan de passagier(s) de mogelijkheid om LOOPs te verzamelen in functie van hun ticket.

  • Katrien
    Katrien
    Kan je jezelf d b. Gift cadeau doen en dan zowel d loops bij aankoop als bij inruil op hetzelfde account zetten?
  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Open jaws mogelijk?

  • Tim
    Tim

    @Katrien said:
    Kan je jezelf d b. Gift cadeau doen en dan zowel d loops bij aankoop als bij inruil op hetzelfde account zetten?

    Lijkt me perfect te moeten kunnen..

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Blijkbaar kan je ipv loops dus ook 500 Miles&More krijgen bij aankoop van een B.gift voucher.
    Dat maakt het voor mij wat interessanter:

    Tover dit eindejaar een glimlach op alle gezichten. Met onze b.gift vouchers laat u uw partner, vrienden of familie genieten van een retourvlucht naar een van onze citytrip bestemmingen in Europa.

    Een b.gift voucher voor 1 retourvlucht in Light&Relax kost slechts €99, bagage en taksen inbegrepen.

    Bovendien, als Miles & More-lid, belonen we u nog met 500 Miles & More awardmijlen als koper van de b.gift voucher*.

    Koop b.gift: 9 december 2015 - 3 januari 2016.
    Inwisselen b.gift: 6 januari - 6 maart 2016.
    Reizen: 15 januari - 15 juni 2016.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Hoe was de beschikbaarheid vorig jaar? Ik heb het moeilijk om te geloven dat er met deze voucher 5 seats per vlucht beschikbaar zijn. Iemand ervaring?

  • daruda
    daruda

    is het dan first come first serve voor die 5 seats op 06/01?

  • claenen
    claenen
    Die beschikbaarheid was dik in orde. Voor de gekende verlengde weekends (vooral mei) boek je best snel maar zelfs dat is bij begin van boekingsperiode ruim aanwezig en later ook nog.
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!