Heeft iemand al zijn LOOPs ontvangen voor de aankoop van die vouchers? Heb de indruk dat die LOOPs IT-technisch nog niet helemaal op punt staat. Ook voor afgelopen vluchten (> 2 weken geleden) nog geen LOOPs ontvangen.
Miles nog steeds niet gecrediteerd bij aankoop van een Bgift... In de algemene voorwaarden stond dat ze dit in januari gingen doen... Nog iemand met het zelfde probleem?
Als je de voucher koopt krijg je loops. Als je vliegt en je M&M account linkt krijg je de mijlen gelinkt aan fare Class. Waarschijnlijk is dit 125 mijlen per leg.
hoe lang heb je moeten wachten op e-tickets?
Bij reservatie staat er bij mij op : e-tickets worden 1 week voor vlucht doorgestuurd. Zou ze toch graag eerder hebben hoor
Heeft iemand al zijn LOOPs ontvangen voor de aankoop van die vouchers? Heb de indruk dat die LOOPs IT-technisch nog niet helemaal op punt staat. Ook voor afgelopen vluchten (> 2 weken geleden) nog geen LOOPs ontvangen.
nope. idem. ook vluchten niet.
ik heb al twee 'acties' gedaan om loops te krijgen maar nog steeds 0. Ik verwacht ook niet dat ik ze ooit nog zie.
BRU-BCN in mei, idd in K.
Miles nog steeds niet gecrediteerd bij aankoop van een Bgift... In de algemene voorwaarden stond dat ze dit in januari gingen doen... Nog iemand met het zelfde probleem?
@Kim Hier ook nog niet, zelfs vluchten worden nog niet gecrediteerd.
Had tijdje terug mail gestuurd en vandaag dit als antwoord ontvangen.
" Beste,
Wij verontschuldigen voor het ongemak.
Wij hebben een grote vertraging. De Loops voor de bgifts zullen binnenkort toegevoegd worden.
Met vriendelijke groeten,
Brussels Airlines Service centre"
Vandaag wel men eerste 500 Miles gekregen nog 1500 te gaan. :-)
Kunnen jullie met een b.gift boeking de boeking bekijken?
Zowel via checkmytrip als manage booking op Brusselsairlines krijg ik niks tevoorschijn.
Gebruik nochtans de referentiecode die in de e-ticket mail staat.
Weer actief: https://bgift.brusselsairlines.com/
Veel goede uren op hemelvaart weg voor populaire bestemmingen ...
1 mei wel nog beschikbaarheid
wel moskou, st.petersburg, athene erbij
Ze spreken volgens mij nergens over mijlen, wel overal over LOOPS; alleen die laatste dan?
Als je de voucher koopt krijg je loops. Als je vliegt en je M&M account linkt krijg je de mijlen gelinkt aan fare Class. Waarschijnlijk is dit 125 mijlen per leg.
Dus niet echt de moeite om er (daarvoor) een paar extra te kopen!
Dit jaar een lege doos! Voor sommige bestemmingen zijn slechts 5 vluchten per maand geldig met voucher.
Bestemmingen zijn ook minder.. nu is Napels zelfs €199