B.Gift Card

2

Berichten

  • wimbor
    wimbor

    http://christmas.brusselsairlines.com/collections/bgiftenmiles

    _The buyer of the b.gift voucher for 1, 2, 3, 4 or 5 passengers earns 500 Miles & More award miles.
    _
    Dus als ik het goed begrijp kan ik voor 3 personen best 3 aparte aankopen doen? Klopt dat?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Nee, als je er 3 ineens koopt krijg je ook 1500.
  • Kim
    Kim

    Als je het wilt geven aan 3 verschillende personen koop je er best 3 apart!

    Ik heb dat voor gehad ineens voor 2 pers. kopen maar dan krijg je 1 code voor 2 pers. dus niet erg handig als je niet met de pers reist aan wie je het wilt geven. ;-)

  • wimbor
    wimbor

    @disillusionedTM said:
    Nee, als je er 3 ineens koopt krijg je ook 1500.

    Bedankt voor de info, maar ben je daar zeker van? Ik keek vandaag voor een andere reden naar de T&C en zag plots dit:

    Of de koper van de b.gift voucher kan 500 Miles & More awardmijlen verdienen, ongeacht het bedrag van passagiers opgenomen in de b.gift en het aantal b.gift vouchers gekocht. De koper zal deze awardmijlen in januari 2016 ontvangen.

    Dus ik vrees er een beetje voor.

  • claenen
    claenen
    Koop dan gewoon 3 verschillende vouchers met 3 verschillende kaarten.
  • daruda
    daruda
    6 januari 10h, wat een moment. Hele dag in meeting, hopelijk geplande vluchten nog beschikbaar.
  • claenen
    claenen
    Waarom denkt iedereen dat alle vluchten onmiddellijk uitverkocht gaan zijn? ;) 5 seats op ELKE vlucht is veel he.
  • Katrien
    Katrien

    Weet iemand de booking class van de vluchten gelinkt aan die b-gift?

  • claenen
    claenen
    De laagste waarschijnlijk. Ik gok op K of E als ik me goed herinner. Brengt per segment 125 mijlen op, dus max 250 in totaal.
  • Glenn
    Glenn

    @daruda said:
    6 januari 10h, wat een moment. Hele dag in meeting, hopelijk geplande vluchten nog beschikbaar.

    Is gewijzigd naar 13h.

  • Darrow
    Darrow

    En welke hebben jullie geboekt? Ik heb BRU-EDI voor mezelf geboekt en BRU-LIS voor men vader.

  • daruda
    daruda
    edited januari 2016

    BRU-NIC paasweekend.

    IC Cannes bezoeken :)

    Van 550 naar 200, mooie deal

  • Kim
    Kim
    Ik heb Brussel Barcelona geboekt 26mrt tot 28mrt. En Brussel Nice van 14mei-16mei.

    Hotels moet ik nog boeken. Tips altijd welkom. :-)
  • wimbor
    wimbor

    Bij mij is het BRU-LIS geworden. Had ik misschien goedkoper kunnen boeken indien ik op tijd (heel vroeg) was geweest, maar dankzij deze actie toch een pak goedkoper (binnen *A) dan de prijzen van de laatste tijd.

  • wimbor
    wimbor

    Mijn etickets zijn binnengekomen. Boekingsklasse is bij mij K.

  • daruda
    daruda

    hier ook K

  • daruda
    daruda

    was nog even aan het kijken, mogelijkheden voor Lissabon zijn zo miniem doordat 9/10 van de Brussels Airlines vluchten staan op uitgevoerd door TAP Portugal.

    Beetje smerig ;)

  • daruda
    daruda
    edited januari 2016

    Had via twitter contact met Brussels Airlines.
    Ze hebben extra plaatsen vrij gemaakt voor vlucht die ik wou nemen en heb toch nog kunnen boeken.

    Ben fan aan het worden van Brussels Airlines :)

  • claenen
    claenen
    edited januari 2016

    @daruda said:
    Had via twitter contact met Brussels Airlines.
    Ze hebben extra plaatsen vrij gemaakt voor vlucht die ik wou nemen en heb toch nog kunnen boeken.

    Ben fan aan het worden van Brussels Airlines :)

    Bwa, Betere earnings en dan word ik pas fan ;)

  • Jeroen
    Jeroen
    edited januari 2016
    <3 SN
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!