Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft geleden door dit voorval. Indien u beslist uw reservatie te behouden, bieden wij u graag een upgrade aan naar een hoger kamertype en verwelkomen wij u graag met een drankje in de bar. Indien gewenst, kan u uw kamer kostenloos annuleren.
Met vriendelijke groeten"
Dus eigenlijk bieden bieden ze je gewoon status perks aan lol....heb je status @gregorycop ?
Mijn e-mail hebben ze ook.....maar nog niets ontvangen
@EK184 said:
Schuilen achter 'die wet'... gaven mij 5000 extra points maar vriendelijk bedankt. Fouten moeten ze kunnen toegeven en honoreren.
Oneens.
Als jij een betaling via homebanking doet en per ongeluk een 0 teveel zet. Moet ge uw menselijke fout dan ook toegeven en niet gaan vragen achter uw geld?
Soms wordt het gehonoreerd, soms niet. Maar logisch dat niet alles wordt gehonoreerd...
Berichten
Dus eigenlijk bieden bieden ze je gewoon status perks aan lol....heb je status @gregorycop ?
Mijn e-mail hebben ze ook.....maar nog niets ontvangen
Spire Ambassador, dus ja
ik heb gisteren een verontschuldigingsmail ontvangen.
Mijn aanbod tot compensatie bij behoud van de boeking zijn dubbele punten.
Idem
Schuilen achter 'die wet'... gaven mij 5000 extra points maar vriendelijk bedankt. Fouten moeten ze kunnen toegeven en honoreren.
Oneens.
Als jij een betaling via homebanking doet en per ongeluk een 0 teveel zet. Moet ge uw menselijke fout dan ook toegeven en niet gaan vragen achter uw geld?
Soms wordt het gehonoreerd, soms niet. Maar logisch dat niet alles wordt gehonoreerd...
Nu pas dus officieel op de hoogte. Ga vragen om de oorspromkelijke punten te krijgen zonder verblijft. Hopelijk gaan ze er op in.
Anders heb ik tijd tot 16 uur Dag zelf om kamer te annuleren :-)
Ze bieden mij dubbele punten/extra upgrade.
ik ga vragen of ik niet gewoon mijn punten kan krijgen, zonder te verblijven voor de prijs die ze afrekenden.
Lijkt mij onredelijk, ook de vraag, maar je weet nooit, bonne chance!