Crowne Plaza Brussels Le Palace aan €7,28 op 29/01/2017

24

Berichten

  • Emmy
    Emmy

    Booked tnx!

  • Dima
    Dima

    Damn, te laat...
    "Rooms are not available on one or more of the selected dates. "

  • daruda
    daruda

    damn al weg zeker

  • Gert
    Gert

    Zag de deal te laat, maar toch een hele mooie.
    Bedankt om te delen.

  • mgo72
    mgo72

    Is dit niet echt nadelig dat de uitleg erbij staat. Bij eventuele problemen achteraf kunnen ze dit gebruiken.

  • flrvt
    flrvt

    @mgo72 said:

    Is dit niet echt nadelig dat de uitleg erbij staat. Bij eventuele problemen achteraf kunnen ze dit gebruiken.

    Er is duidelijk ruimte voor twijfel gelaten. Daarbij, ik heb al minder extreme "flash sales" gehad die niet gehonoreerd werden. Het komt erop neer dat als een hotel niet wil honoreren ze dat gewoon doen. Da's hun keuze om die berg negatieve publiciteit te incasseren. Maar ik geloof niet dat zulke online context daar invloed op heeft.

  • yfmaes
    yfmaes

    Gisteren meteen geboekt! Bedankt voor de alert :smile: . We zien wel of deze gehonoreerd wordt. Duimen maar!!

  • Christophe
    Christophe

    Blijkbaar stond de error ook op booking.com

  • bhermans
    bhermans

    @Christophe said:
    Blijkbaar stond de error ook op booking.com

    Hij stond nog iets goedkoper op een aantal OTA's idd, maar dan krijg je natuurlijk de IHG benefits niet.

  • mgo72
    mgo72

    @flrvt said:
    Er is duidelijk ruimte voor twijfel gelaten. Daarbij, ik heb al minder extreme "flash sales" gehad die niet gehonoreerd werden. Het komt erop neer dat als een hotel niet wil honoreren ze dat gewoon doen. Da's hun keuze om die berg negatieve publiciteit te incasseren. Maar ik geloof niet dat zulke online context daar invloed op heeft.

    Als erbij staat dat er wellicht een komma vergeten is, dan denk ik niet dat er veel ruimte is voor twijfel. Dan duid je aan dat het geen flash-sale is.

    Denk dat je best altijd meldt dat het een super 'flash'-sale is. :-)

  • Darrow
    Darrow
    edited november 2016

    Wat maakt het uit. Willen ze honoreren, doen ze het. Willen ze niet, doen ze het niet. Ongeacht wat er op een forum als JS staat. Er is niemand van ons die onoverkomelijke schade zal lijden als deze geannuleerd wordt. Er is niemand van ons die niet meer naar dit hotel zal gaan of negatieve reviews zal posten oid als deze boekingen geannuleerd worden (ivm de aangehaalde imagoschade). Eigenlijk mogen ze van mij best geannuleerd worden (heb zelf ook een boeking, maar heb ze niet "nodig" - wie wél?). De hotels in het Brusselse hebben het al zeer moeilijk en ipv ze te steunen maken
    we ze het nog wat moeilijker. Ja, het is een fout van hun zijde die afgestraft wordt, maar toch..

  • Jeroen
    Jeroen

    Ik heb ook geboekt met de 5000 points package. Tuurlijk zal niemand van ons schade lijden als deze geboekt wordt, het is gewoon leuk dat zo'n 'flash sale' eens in België gebeurd. Ik ga er sowieso niet achter zitten en dreigen moesten ze annuleren, inderdaad ook met het idee dat ze het al moeilijk genoeg hebben. Het zou gewoon leuk zijn moesten we allemaal kunnen gaan.

  • mgo72
    mgo72

    @Darrow said:
    Wat maakt het uit. Willen ze honoreren, doen ze het. Willen ze niet, doen ze het niet. Ongeacht wat er op een forum als JS staat. Er is niemand van ons die onoverkomelijke schade zal lijden als deze geannuleerd wordt. Er is niemand van ons die niet meer naar dit hotel zal gaan of negatieve reviews zal posten oid als deze boekingen geannuleerd worden (ivm de aangehaalde imagoschade). Eigenlijk mogen ze van mij best geannuleerd worden (heb zelf ook een boeking, maar heb ze niet "nodig" - wie wél?). De hotels in het Brusselse hebben het al zeer moeilijk en ipv ze te steunen maken
    we ze het nog wat moeilijker. Ja, het is een fout van hun zijde die afgestraft wordt, maar toch..

    Als je er zo mee inzit, kan je altijd op de annulatie button klikken ;-)

    Ik heb het niet enkel over deze, Maar gewoon in algemeen.

  • mgo72
    mgo72

    En ik ben er zeker van dat ze niet al te veel zullen verliezen. Opgaan we allemaal onze eigen koffie meenemen? ;-)

  • bhermans
    bhermans

    De prijs van mijn reservatie is aangepast van €29 naar €125 op IHG.com.
    Ik had King Leisure + Breakfast ref geboekt.
    Voor de rest geen mail of zo gekregen, kreeg de notificatie van AwardWallet.

  • Naes
    Naes

    Idem hier

  • Charlie
    Charlie

    Ook bij mij aanpassing van 10,92 naar 82,94 euro als ik de reservering ga bekijken. Geen mail gehad

  • EK184
    EK184

    25 -> 125eur. Geen mail. Zal eens navraag doen bij IHG

  • Christophe
    Christophe
    edited november 2016

    Hier ook aangepast naar 82 euro, geen melding.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!