Is dit niet echt nadelig dat de uitleg erbij staat. Bij eventuele problemen achteraf kunnen ze dit gebruiken.
Er is duidelijk ruimte voor twijfel gelaten. Daarbij, ik heb al minder extreme "flash sales" gehad die niet gehonoreerd werden. Het komt erop neer dat als een hotel niet wil honoreren ze dat gewoon doen. Da's hun keuze om die berg negatieve publiciteit te incasseren. Maar ik geloof niet dat zulke online context daar invloed op heeft.
@flrvt said:
Er is duidelijk ruimte voor twijfel gelaten. Daarbij, ik heb al minder extreme "flash sales" gehad die niet gehonoreerd werden. Het komt erop neer dat als een hotel niet wil honoreren ze dat gewoon doen. Da's hun keuze om die berg negatieve publiciteit te incasseren. Maar ik geloof niet dat zulke online context daar invloed op heeft.
Als erbij staat dat er wellicht een komma vergeten is, dan denk ik niet dat er veel ruimte is voor twijfel. Dan duid je aan dat het geen flash-sale is.
Denk dat je best altijd meldt dat het een super 'flash'-sale is. :-)
Wat maakt het uit. Willen ze honoreren, doen ze het. Willen ze niet, doen ze het niet. Ongeacht wat er op een forum als JS staat. Er is niemand van ons die onoverkomelijke schade zal lijden als deze geannuleerd wordt. Er is niemand van ons die niet meer naar dit hotel zal gaan of negatieve reviews zal posten oid als deze boekingen geannuleerd worden (ivm de aangehaalde imagoschade). Eigenlijk mogen ze van mij best geannuleerd worden (heb zelf ook een boeking, maar heb ze niet "nodig" - wie wél?). De hotels in het Brusselse hebben het al zeer moeilijk en ipv ze te steunen maken
we ze het nog wat moeilijker. Ja, het is een fout van hun zijde die afgestraft wordt, maar toch..
Ik heb ook geboekt met de 5000 points package. Tuurlijk zal niemand van ons schade lijden als deze geboekt wordt, het is gewoon leuk dat zo'n 'flash sale' eens in België gebeurd. Ik ga er sowieso niet achter zitten en dreigen moesten ze annuleren, inderdaad ook met het idee dat ze het al moeilijk genoeg hebben. Het zou gewoon leuk zijn moesten we allemaal kunnen gaan.
@Darrow said:
Wat maakt het uit. Willen ze honoreren, doen ze het. Willen ze niet, doen ze het niet. Ongeacht wat er op een forum als JS staat. Er is niemand van ons die onoverkomelijke schade zal lijden als deze geannuleerd wordt. Er is niemand van ons die niet meer naar dit hotel zal gaan of negatieve reviews zal posten oid als deze boekingen geannuleerd worden (ivm de aangehaalde imagoschade). Eigenlijk mogen ze van mij best geannuleerd worden (heb zelf ook een boeking, maar heb ze niet "nodig" - wie wél?). De hotels in het Brusselse hebben het al zeer moeilijk en ipv ze te steunen maken
we ze het nog wat moeilijker. Ja, het is een fout van hun zijde die afgestraft wordt, maar toch..
Als je er zo mee inzit, kan je altijd op de annulatie button klikken ;-)
Ik heb het niet enkel over deze, Maar gewoon in algemeen.
De prijs van mijn reservatie is aangepast van €29 naar €125 op IHG.com.
Ik had King Leisure + Breakfast ref geboekt.
Voor de rest geen mail of zo gekregen, kreeg de notificatie van AwardWallet.
Berichten
Booked tnx!
Geboekt
Damn, te laat...
"Rooms are not available on one or more of the selected dates. "
damn al weg zeker
Zag de deal te laat, maar toch een hele mooie.
Bedankt om te delen.
Is dit niet echt nadelig dat de uitleg erbij staat. Bij eventuele problemen achteraf kunnen ze dit gebruiken.
Er is duidelijk ruimte voor twijfel gelaten. Daarbij, ik heb al minder extreme "flash sales" gehad die niet gehonoreerd werden. Het komt erop neer dat als een hotel niet wil honoreren ze dat gewoon doen. Da's hun keuze om die berg negatieve publiciteit te incasseren. Maar ik geloof niet dat zulke online context daar invloed op heeft.
Gisteren meteen geboekt! Bedankt voor de alert . We zien wel of deze gehonoreerd wordt. Duimen maar!!
Blijkbaar stond de error ook op booking.com
Hij stond nog iets goedkoper op een aantal OTA's idd, maar dan krijg je natuurlijk de IHG benefits niet.
Als erbij staat dat er wellicht een komma vergeten is, dan denk ik niet dat er veel ruimte is voor twijfel. Dan duid je aan dat het geen flash-sale is.
Denk dat je best altijd meldt dat het een super 'flash'-sale is. :-)
Wat maakt het uit. Willen ze honoreren, doen ze het. Willen ze niet, doen ze het niet. Ongeacht wat er op een forum als JS staat. Er is niemand van ons die onoverkomelijke schade zal lijden als deze geannuleerd wordt. Er is niemand van ons die niet meer naar dit hotel zal gaan of negatieve reviews zal posten oid als deze boekingen geannuleerd worden (ivm de aangehaalde imagoschade). Eigenlijk mogen ze van mij best geannuleerd worden (heb zelf ook een boeking, maar heb ze niet "nodig" - wie wél?). De hotels in het Brusselse hebben het al zeer moeilijk en ipv ze te steunen maken
we ze het nog wat moeilijker. Ja, het is een fout van hun zijde die afgestraft wordt, maar toch..
Ik heb ook geboekt met de 5000 points package. Tuurlijk zal niemand van ons schade lijden als deze geboekt wordt, het is gewoon leuk dat zo'n 'flash sale' eens in België gebeurd. Ik ga er sowieso niet achter zitten en dreigen moesten ze annuleren, inderdaad ook met het idee dat ze het al moeilijk genoeg hebben. Het zou gewoon leuk zijn moesten we allemaal kunnen gaan.
Als je er zo mee inzit, kan je altijd op de annulatie button klikken ;-)
Ik heb het niet enkel over deze, Maar gewoon in algemeen.
En ik ben er zeker van dat ze niet al te veel zullen verliezen. Opgaan we allemaal onze eigen koffie meenemen? ;-)
De prijs van mijn reservatie is aangepast van €29 naar €125 op IHG.com.
Ik had King Leisure + Breakfast ref geboekt.
Voor de rest geen mail of zo gekregen, kreeg de notificatie van AwardWallet.
Idem hier
Ook bij mij aanpassing van 10,92 naar 82,94 euro als ik de reservering ga bekijken. Geen mail gehad
25 -> 125eur. Geen mail. Zal eens navraag doen bij IHG
Hier ook aangepast naar 82 euro, geen melding.