Neen, maar ze zien wel plots 50+ boekingen opduiken op dezelfde dag voor geen geld.
Die blijven niet in de computer zitten, die passeren tevens ogen...
@mgo72 said:
Hoe kan je protesteren als je van niets weet? :-)
Door te wijzen op notificatie van prijswijziging van bv AwardWallet. Heb het zo gedaan en kreeg van IHG antwoord dat ze hotel gingen betrekken. Niks meer gehoord buiten generieke error mail van hotel.
Ga nog wel klagen denk ik, alleen nu direct geen zin in wegens drukte op werk.
Twee weken geleden sloop er een foutje in ons systeem waardoor onze standaard kamers op 29 januari verkeerdelijk werden aangeboden aan een ongewone prijs EUR 10 in plaats van EUR 109. Ons systeem heeft deze fout rechtgezet waardoor de gemaakte reservaties werden aangepast naar de correcte prijs. Wij hebben de communicatie omtrent de wijziging zo snel mogelijk verstuurd naar de klanten van wie wij een e-mail adres hebben in onze database.
Aangezien de prijs op de website duidelijk niet in lijn ligt met de gangbare tarieven voor het hotel, is het duidelijk dat het hier gaat om een onvrijwillige fout en dat wij niet gehouden zijn aan het aanbieden van de kamer aan deze prijs. Bovendien verbiedt de wet ons ook om de kamers aan een dergelijk lage prijs te verkopen (verkopen met verlies is illegaal in België).
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft geleden door dit voorval. Indien u beslist uw reservatie te behouden, bieden wij u graag een upgrade aan naar een hoger kamertype en verwelkomen wij u graag met een drankje in de bar. Indien gewenst, kan u uw kamer kostenloos annuleren.
Berichten
hier ook aangepast zonder verwittiging.
Bij mij ook aangepast zonder verwittiging
Wat nu?
hier ook, zomaar aangepast naar 119,- per nacht!?!?!
Gewoon wachten? Stays zijn pas eind januari.
Ik mag toch hopen dat ze iets gaan communiceren en niet pas bij checkin ermee afkomen.
Ook hier stilzwijgend aangepast naar 105,73. Sympathiek zeg .
We zien wel wat het dan wordt...
Oude bevestigingsmail bijhouden en die voorleggen.
Zouden ze dan toch deze topic gelezen hebben?
Hotel ging me binnen 48u contacteren. Nog 24u te gaan....
Jammer, maar begrijpelijk.
@Darrow said:
Neen, maar ze zien wel plots 50+ boekingen opduiken op dezelfde dag voor geen geld.
Die blijven niet in de computer zitten, die passeren tevens ogen...
Juist een mail gehad van award wallet met een eenzijdige prijswijziging, neemt het hotel zelf geen contact op?
heb je geen mail gekregen? Denk verschillende onder ons reeds wel. Heb er nog wel niet op gereageerd.
Ik heb ook nog geen mail gekregen.
Rate is wel aangepast.
Hier ook geen mail.. redelijk schandalig.
Hier ook rate aangepast zonder enige vorm van kennisgeving...zeer bizar.
iemand van plan om te protesteren?
Hoe kan je protesteren als je van niets weet? :-)
Door te wijzen op notificatie van prijswijziging van bv AwardWallet. Heb het zo gedaan en kreeg van IHG antwoord dat ze hotel gingen betrekken. Niks meer gehoord buiten generieke error mail van hotel.
Ga nog wel klagen denk ik, alleen nu direct geen zin in wegens drukte op werk.
_"Geachte heer Cop,
Twee weken geleden sloop er een foutje in ons systeem waardoor onze standaard kamers op 29 januari verkeerdelijk werden aangeboden aan een ongewone prijs EUR 10 in plaats van EUR 109. Ons systeem heeft deze fout rechtgezet waardoor de gemaakte reservaties werden aangepast naar de correcte prijs. Wij hebben de communicatie omtrent de wijziging zo snel mogelijk verstuurd naar de klanten van wie wij een e-mail adres hebben in onze database.
Aangezien de prijs op de website duidelijk niet in lijn ligt met de gangbare tarieven voor het hotel, is het duidelijk dat het hier gaat om een onvrijwillige fout en dat wij niet gehouden zijn aan het aanbieden van de kamer aan deze prijs. Bovendien verbiedt de wet ons ook om de kamers aan een dergelijk lage prijs te verkopen (verkopen met verlies is illegaal in België).
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft geleden door dit voorval. Indien u beslist uw reservatie te behouden, bieden wij u graag een upgrade aan naar een hoger kamertype en verwelkomen wij u graag met een drankje in de bar. Indien gewenst, kan u uw kamer kostenloos annuleren.
Met vriendelijke groeten"_