Bagage beschadigingen

Koja78
Koja78

Enkele familieleden van me zijn nogal ongelukkig geweest met een Wizzair vlucht vanop Eindhoven.
Door een technical zijn ze meer dan een halve dag later toegekomen op bestemming. Hiervoor zijn de passagiersrechten duidelijk en heb ik ze dan ook verwezen naar claim-it om ze zelf moeite en hoofdpijn te besparen.

Jammer genoeg zaten ze airside toen de vertraging duidelijk werd en hebben ze het moeten stellen met een bonnetje van 8€ de man op het moment zelf.

Nu... Einhoven airport is zo lief geweest hun bagage te stockeren in de gietende regen. Dit met beschadigingen tot gevolg. Bij terugkomst op EIN van bestemming hebben ze hiervoor pogen klacht in te dienen maar de NLanders stelden dat ze dat hadden moeten doen bij bestemming toen ze het merkten en dat ze hun niets moeten.

In hoeverre is dit correct?

Zelf heb ik nooit slechte ervaringen gehad met EIN nog met Wizzair maar het weze duidelijk dat deze mensen nu beide gaan vermijden als de pest.

Berichten

  • Chris
    Chris

    Geen idee of het correct is maar ik zou altijd wel bij aankomst adviseren het te melden.

  • Stijn_A
    Stijn_A
    edited juli 2016

    Toen we 14 juni landen op BRU was onze bagage ook kletsnat.. tweet naar BRU verstuurd, die antwoorden dat we dat moesten regelen met de carrier of de handler. Beetje vreemd, aangezien je als passagier geen overeenkomst hebt met de handler.

    Wij hadden geluk dat het in de terugreis was. Als je dat voor hebt bij vertrek is dat toch minder leuk

  • Gert
    Gert

    Bij mij bagage op 2 plaatsen barsten.
    Daar ter plaatsen heeft delta een bon opgemaakt en dien ik nu rekening nummer door te geven. Lijkt mij best steeds ter plaatsen aan te geven. Zij kunnen direct nagaan wat het probleem is.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!