hier ook goedkeuring gehad voor Hilton Lisbon.
Vreemde was, eerst afgekeurd, dan had ik terug gemaild met screenshots dat ik de rate wel vond (er waren er 2, ze hadden volgens mij de foute genomen).
Dan krijg ik volgende reactie:
"Please be advised for that we only consider screen shots as a gesture when we have been unable to validate the claim in time; on this occasion, we reviewed the claim within 24 hours and as we were unable to locate the lower rate, the conditions of the Best Price Guarantee were not met:
However I have reviewed the screen shot taken by my colleague Giuseppe where it states that the cancellation is free of charge before the 03/06. We usually allow up to 3 days difference in the cancellation policy therefor I have worked with the screen shot taken by my colleague as the claim was reviewed within 24 hrs we are unable to accept your screen shot as explained previously."
Ik heb vorige week mn eerste BPG bij Hilton gehad, maarnu zie ik dat mijn stay 0 punten heeft opgebracht (heb thans een gedeelte moeten betalen dus...) en ze telt ook niet mee als qualifying night, is dit normaal ?
Ik weet niet of het exact 23.59u is maar paar weken geleden een booking gemaakt bij Hilton voor een vrijdag tot maandag. Goedgekeurde brg erbij gekregen en door omstandigheden moeten annuleren donderdagavond rond 18.00u. En dit per telefoon aangezien ik geen internet id buurt had. Geen enkel probleem gehad en niets moeten betalen.
@Bucketqueen said:
Heb om 23.30u geannuleerd, voorlopig niets te zien van annulatiekosten. Vind het toch maar vaag die "1 dag op voorhand"....
No worries, je zit waarschijnlijk safe.
Ik heb vandaag ook mijn eerste Hilton BPG gescoord, daarnet viel mij op dat onderaan de bevestigings e-mail van Hilton de annuleringsvoorwaarden staan, bij mij is het:
RATE RULES AND CANCELLATION POLICY:
• Your reservation is guaranteed for late arrival.
• Please contact us should you need to cancel your reservation.
• Cancellations are required by 11:59 PM on 8 Apr 2016 local hotel time.
• Cancellation penalties may apply.
Het betreft de Hilton Paris CDG Airport met een refundable rate
Intussen toch al 48u aan het wachten op bevestiging.
Ik lees hier responstijden van 1 week tot 7h, is er enige constante op basis van aanvraag tijdstip / land / brand / ...?
Best wel belangrijke parameter aangezien ik mijn hotels meestal ten vroegste 5-7 dagen van te voren boek.
is idd zeer variabel. De orginele respons tijd voor de BRG valt meestal nog mee, maar indien je bijvoorbeeld een reply op hun mail doet omdat je niet akkoord bent met hun antwoord dan kan het soms veel langer duren....
Berichten
Net goedkeuring binnen van claim voor Doubletree Hilton in Aqaba.
Geboekte prijs: 104,13 JOD
Nieuwe prijs na BPG: 34,54 JOD
Responstijd was binnen de 12u deze keer.
hier ook goedkeuring gehad voor Hilton Lisbon.
Vreemde was, eerst afgekeurd, dan had ik terug gemaild met screenshots dat ik de rate wel vond (er waren er 2, ze hadden volgens mij de foute genomen).
Dan krijg ik volgende reactie:
"Please be advised for that we only consider screen shots as a gesture when we have been unable to validate the claim in time; on this occasion, we reviewed the claim within 24 hours and as we were unable to locate the lower rate, the conditions of the Best Price Guarantee were not met:
However I have reviewed the screen shot taken by my colleague Giuseppe where it states that the cancellation is free of charge before the 03/06. We usually allow up to 3 days difference in the cancellation policy therefor I have worked with the screen shot taken by my colleague as the claim was reviewed within 24 hrs we are unable to accept your screen shot as explained previously."
Ze zijn dus vrij "flexibel"
Ik heb vorige week mn eerste BPG bij Hilton gehad, maarnu zie ik dat mijn stay 0 punten heeft opgebracht (heb thans een gedeelte moeten betalen dus...) en ze telt ook niet mee als qualifying night, is dit normaal ?
Dan zal ik eens moeten mailen voor missing points!
Telde ze ook mee als nacht ?
jip
Het is dus niet tegen de regels om bv vrijdag en zondag te BPGen, indien je op zaterdag elders verblijft?
Ik weet niet of het exact 23.59u is maar paar weken geleden een booking gemaakt bij Hilton voor een vrijdag tot maandag. Goedgekeurde brg erbij gekregen en door omstandigheden moeten annuleren donderdagavond rond 18.00u. En dit per telefoon aangezien ik geen internet id buurt had. Geen enkel probleem gehad en niets moeten betalen.
Heb om 23.30u geannuleerd, voorlopig niets te zien van annulatiekosten. Vind het toch maar vaag die "1 dag op voorhand"....
No worries, je zit waarschijnlijk safe.
Ik heb vandaag ook mijn eerste Hilton BPG gescoord, daarnet viel mij op dat onderaan de bevestigings e-mail van Hilton de annuleringsvoorwaarden staan, bij mij is het:
RATE RULES AND CANCELLATION POLICY:
• Your reservation is guaranteed for late arrival.
• Please contact us should you need to cancel your reservation.
• Cancellations are required by 11:59 PM on 8 Apr 2016 local hotel time.
• Cancellation penalties may apply.
Het betreft de Hilton Paris CDG Airport met een refundable rate
Booked rate: € 139,10 EUR + € 4,96 city tax
Modified rate: € 84,46 EUR + € 4,96 city tax
Responsetijd: 7h41min
Intussen toch al 48u aan het wachten op bevestiging.
Ik lees hier responstijden van 1 week tot 7h, is er enige constante op basis van aanvraag tijdstip / land / brand / ...?
Best wel belangrijke parameter aangezien ik mijn hotels meestal ten vroegste 5-7 dagen van te voren boek.
is idd zeer variabel. De orginele respons tijd voor de BRG valt meestal nog mee, maar indien je bijvoorbeeld een reply op hun mail doet omdat je niet akkoord bent met hun antwoord dan kan het soms veel langer duren....
Enig voordeel: als ze je claim niet binnen de 48u kunnen behandelen wordt de claim meestal gewoon goedgekeurd
Idd, heb ik ook al gehad dus ik denk dat we niet té hard mogen klagen ;-)
Vanaf volgende week wijzigt bpg van hilton.
25% eraf ipv $50.
Beter bij meerdere dagen stays. Meestal negatiever voor 1 nighters.
Het is mij nog niet gelukt om Hilton te BPG'en.
De voorwaarden met betrekking tot annuleren moeten precies gelijk zijn.
Hebben jullie wel website's gebruikt met dezelfde voorwaarden? Of heb ik pech gehad?