BPG van Hilton

24

Berichten

  • daruda
    daruda

    Na 2 dagen vroegen ze screenshots, opgestuurd & ondertussen al 5 dagen aan het wachten.

  • Jelle
    Jelle

    Mss is hun easy approval een compensatie voor hun snelheid ;)

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Daar hadden ze op flyertalk al voor gewaarschuwd, stalen zenuwen zijn vereist :-)

  • daruda
    daruda

    I have reviewed both websites and it was confirmed that they are both website owned by wholesalers or tour operators who provide wholesaler, pre-negotiated rates. Unfortunately, these websites are not eligibles to the Best Price Guarantee program. The Terms and Conditions of Our Best Rates Guarantee program state:
    Discount or negotiated rates not available to the general public, including but not limited to the following rates: membership (e.g., AAA, AARP or Saga), corporate, government, promotional, unpublished, Senior HHonors®, employee, offline wholesale/FIT, pre-paid rates which may include a voucher (including electronic vouchers), group or other specially negotiated rates.

    Wat een bullshit, 2 websites die publiek beschikbaar zijn, net zoals booking.com
    Zelfs ihg laat ze toe.

  • claenen
    claenen

    @daruda said:
    Zelfs ihg laat ze toe.

    Zonder website kunnen we daar niet over oordelen he ;)

  • daruda
    daruda

    neckermann & tui

  • Jeroen
    Jeroen

    Inderdaad geen idee hoe je daar 'lid' van kan zijn. Buiten van de plaatselijke handdoekleggersclub ofzo :p

  • claenen
    claenen

    "wholesalers or tour operators who provide wholesaler, pre-negotiated rates"

    Draait hier niet om publiek toegankelijk site volgens mij, maar eerder om groothandelaars die prijzen op voorhand afspreken. Mij lijken deze 2 bedrijven net perfecte voorbeelden van groothandelaars. Kan me best inbeelden dat die packages opkopen per seizoen en dan verkopen. Wij zien dat mss niet. (kan mis zijn hé)

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Lijstje van 'ongeldige websites' op Flyertalk gepost door iemand van de Hilton BRG-dienst (je kan daar blijkbaar ook via hun forum berichten heen sturen als je problemen hebt of vragen) :

    As of 9/18/14, these sites are no longer authorized to distribute our hotels’ static rates:
    • Alpharooms.com
    • Amoma.com
    • ASDA-Travel
    • Cleartrip.com
    • Despegar
    • Elvoline
    • Galahotels
    • Hotelpronto.com
    • Jumbotours
    • LMT.com
    • Secretescapes
    • Simplytravel.de
    • TravelRepublic
    • Wego
    • Worldwideholidays.com.au
    • Hotwire
    • Priceline

  • daruda
    daruda

    en waarom zijn deze ongeldig?

  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited januari 2016

    'omdat zij dat zeggen' :-) Velen ervan zouden 'opaque' zijn, voor Amoma.com vond ik het heel vreemd, maar ik gok dat dat is omdat je bij Amoma eerst je (fake)gegevens moet invullen alvorens je kan doorklikken naar de pagina met de totale prijs en annulatievoorwaarden.

  • daruda
    daruda
    Ok eerste claim approved gekregen. Toch iets vooruitgang :)
  • kristof
    kristof
    edited januari 2016
    Neckermann en Tui hebben idd beide een team van "aankopers" die elk jaar opnieuw vooraf deals afsluiten met de verschillende hotels en ketens. Zij blokkeren bijvoorbeeld in een hotel 10 kamers voor een gans seizoen. In ruil daarvoor krijgen ze natuurlijk goeie rates vd hotels en die rates zijn natuurlijk niet diegene die wij te zien krijgen. Same voor luchtvaartmaatschappijen, cruise rederijen, .....
  • daruda
    daruda
    Dan nog, bpg principe is dat zij op hun website de goedkoopste rate aanbieden tov andere publieke websites. Het gaat hier niet over company rates of dergelijke.

    Als een andere publieke website betere rates kan aanbieden, ook al zijn deze afgesproken, heeft hilton zelf niet de beste prijs garantie...
  • claenen
    claenen

    @daruda als in de T&C staat dat wholesale prijzen niet meetellen, dan kun je daar niks tegen in brengen. Gewoon bij neerleggen. Kansen genoeg ;)

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Heb het er eens op gewaagd bij Hilton!

    Ik was aan het twijfelen tussen een nacht met punten bij IC Bangkok en dan bijbetalen voor club-toegang (eerste dag van de rondreis is rustdag dus ganse dag hotel en zwembad, dus wou er club-toegang bij) of een nacht met BPG bij Hilton Sukhumvit (ben Diamond, dus gratis club-toegang inbegrepen).
    Ik betaalde 157€ (zonder tax) voor annuleerbare rate met ontbijt en vond ergens anders een betere prijs van 107 € inclusief ontbijt!
    De annulatievoorwaarden kwamen niet echt overeen en omdat ik er toch van uit ging dat het dagen zou duren eer ik antwoord kreeg (ik vertrek over 6 dagen al) boekte ik al bij IC een kamer maar stuurde toch nog de claim in bij Hilton, om te zien wat het zou geven.

    Geheel onverwacht krijg ik antwoord na 32uur en is mijn claim goedgekeurd! MAAR ze zeggen dat ze mijn lagere prijs van 157 euro gevonden en goedgekeurd hebben en dat ze nu 50 dollar er afgetrokken hebben en mijn nieuwe prijs nu 107 euro is.... euh....

    Hun BPG is : de prijs verlagen naar goedkopere prijs + 50 dollar korting ! :-)

    Heb dus even gestuurd dat hun berekening fout zit en een printscreen bijgevoegd ! Zeer benieuwd wat er uit de bus komt nu.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited februari 2016

    Na enkele dagen wachten een mail terug gehad dat ze mijn claim opnieuw bekeken hebben en uiteindelijk de korting gekregen op het juist lagere bedrag dat ik gevonden had! Dus nu een nachtje Hilton Sukhumvit (diamond) voor 49euro ipv 157 euro :-) Mijn eerste Hilton in 10 jaar tijd dus eens benieuwd! (zag nu pas dat Millenium toch iets beter scoorde qua zwembad en club, maar dat is dan voor de volgende keer (hopelijk) :-) )

  • kristof
    kristof
    Heb eveneens goedkeuring gekregen voor Hilton Durban. Duurde helaas 5 dagen eer ze mij van een antwoord konden bedienen (ondanks het dat ik ze reeds zelf meerdere keren had gemaild met de vraag hoe het zat).
    Helaas de booking 24u voor aankomst moeten annuleren aangezien we door omstandigheden onze trip hebben moeten afzeggen.
  • Stijn_A
    Stijn_A
    refundable rate @bucketqueen? Had hier dacht ik al ergens geschreven dat het Millennium het betere van de 2 is. alleen wat verder uit het centrum.
  • Bucketqueen
    Bucketqueen
    edited februari 2016
    Idd refundable, wou eerst eens zien hoe ze zouden reageren want was mn allereerste claim dus :) Ja de reden dat ik millenium ook eerst niet wou nemen was omdat de rest van ons verblijf in HIX Sukhumvit is, dus zou wat uit de richting liggen :)
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!