Duitse American Express Gold / N26 / Payback

124678

Berichten

  • Klingsor
    Klingsor

    @disillusionedTM said:
    Zowel gratis N26 en gratis 1j Amex gold + 15k punten na 1k spend, kan je rechstreeks op site N26/amex bekomen. Geen referral nodig om dezelfde voordelen te bekomen.

    Het is dus niet zo dat je er met een referral allebei nog eens 15.000 punten on top bijkrijgt?
    (Lijkt mij erg veel hoor, maar je weet maar nooit, soms zijn ze gul en dan weer krijg je amper iets...)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited december 2016

    Als je zelf rechtstreeks inschijft krijg je 15k bonus na 1k spend.
    Wanneer ik je refer, krijg je evenveel, namelijk de oorspronkelijke 15k bonus na 1k spend. Plus er is ook 15k voor de referrer. Een geste die ik natuurlijk zou appreciëren, na het hier aangebracht hebben van N26 als toegangspoort om als Belg toch een Amex te kunnen aanvragen in Duitsland.

    Naast de bonus, en eerste jaar gratis, verdien je ook meer punten per euro spend dan in BE, en kan je de punten inwisselen aan een gunstigere convertie dan in BE.

  • LTW
    LTW

    @EK184 said:

    @disillusionedTM said:

    @EK184 said:

    Tip van N26 komt van @disillusionedTM
    Eerlijk=eerlijk

    Ik heb Duitse Amex eraan toegevoegd. Dit gelinkt aan men DKB...die blijkbaar niet meer werkt voor nieuwe aanvragen (als belg, nederlander)

    Is dat zo?

    • Gratis Amex Gold komt van travel-dealz.de
    • Info dat Duitse bankrekening voldoende is om DE Amex aan te vragen komt van @EK184
    • Ik heb de toevoeging gedaan van zeer gemakkelijke N26 voor deze Duitse Amex. Ik heb @EK184 gecontacteerd om zijn referral link te vragen omdat ik hem erkentelijk was voor zijn bijdrage. Zodat hij er 15k aan zou kunnen verdienen.

    Die erkentelijkheid verliep echter niet van beide kanten. Popcorn iemand?:

    Het is sad, maar ik zie dan toch ergens in waarom referral conga's een voordeel kunnen hebben. Wanneer er iets aan vast hangt, komen altijd de mooiste eigenschappen naar boven, vooral wnr je je denkt te kunnen verstoppen.

    Ik heb alvast mijn aanvraag gecanceld. Ik zorg wel dat ik aan een kaart kom zonder iets met een leech te maken te hebben. Opnieuw aangevraagd, en al in orde.

    Zowel gratis N26 en gratis 1j Amex gold + 15k punten na 1k spend, kan je rechstreeks op site N26/amex bekomen. Geen referral nodig om dezelfde voordelen te bekomen.

    Gratis N26: https://n26.com/eu/
    Gratis Amex.de: http://www.amex-kreditkarten.de/financeads/gold/

    @disillusionedTM je doet je naam alle eer aan.

    Laten we bij het topic blijven.

    Flauw hoor, zeker omdat @disillusionedTM overschot van gelijk heeft en zijn comment wél on topic is.

    Eet nog maar een paar boterhammekes ;)

  • LTW
    LTW

    @wimbor said:
    Bedankt @disillusionedTM voor de info. Daar had ik idd niet op gelet. Wel straf zo'n inschrijvingsfee... :)

    Is voor de specifieke dienstverlening die je krijgt bij Plat: conciërgediensten (hotels en vluchten) en toegang tot AMEX FHR. Als je zoals ik geld te veel hebt en/of totaal geen besef van waarde, is dat zijn geld waard :wink:

  • daruda
    daruda

    Heeft eigenlijk al iemand buiten @EK184 de kaart in BE aangekregen?

  • EK184
    EK184

    Eergisteren kaap van 1000eur/3maanden overschreden en vandaag al de 15000 points gekregen!

    Happy Newyear iedereen.

  • flrvt
    flrvt

    Ik heb vandaag in mijn mailbox de melding gekregen dat mijn Membership Rewards account is aangemaakt.

    Maar nog geen formele goedkeuring van mijn aanvraag of een kaart in de bus

  • LTW
    LTW

    Waarom zou je die willen? Belgische kaarten hebben veel betere earning rate. 1 M&M mijl per 1 EUR of 1,5 M&M per 1 EUR voor de premium.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    Voor de 20k aanmeldmijlen?

  • EK184
    EK184

    @LTW said:
    Waarom zou je die willen? Belgische kaarten hebben veel betere earning rate. 1 M&M mijl per 1 EUR of 1,5 M&M per 1 EUR voor de premium.

    Voor de transferpartners; SQ,EY,EK,QR

  • LTW
    LTW

    Mijn reply was vanzelfsprekend op @Stijn_A mbt the LH M&M kaart. Dus enkel M&M.

    Omwille van het verschil in earnings, lijkt me die 20k echt niet het verschil te maken. Die Duitse M&M kaart is 1 M&M per 2 EURO (dus de helft!).

    Sign up bonus voor de Belgische kaart is 6k of 12k (premium). En 10k jaarlijkse bonus bij jaarlijkse uitgave van min 20k EUR (premium).

    Misschien zie ik iets over het hoofd en kan je die Duitse M&M kaart al snel opzeggen? Over bankrekening die je al dan niet nodig hebt, spreek ik me niet uit.

  • Jeroen
    Jeroen

    Niet waar, ik had deze met een Commerzbank rekening. Maar sowieso lijkt het mij niet waard deze kaart te nemen, de Belgische earnings zijn beter.

  • EK184
    EK184

    @LTW said:
    Mijn reply was vanzelfsprekend op @Stijn_A mbt the LH M&M kaart. Dus enkel M&M.

    Omwille van het verschil in earnings, lijkt me die 20k echt niet het verschil te maken. Die Duitse M&M kaart is 1 M&M per 2 EURO (dus de helft!).

    Sign up bonus voor de Belgische kaart is 6k of 12k (premium). En 10k jaarlijkse bonus bij jaarlijkse uitgave van min 20k EUR (premium).

    Misschien zie ik iets over het hoofd en kan je die Duitse M&M kaart al snel opzeggen? Over bankrekening die je al dan niet nodig hebt, spreek ik me niet uit.

    Klopt. 2jr geleden heb ik kaart met 14K m&m gekregen. Toen was de rate nog 1eur=1m&m. Na eerste jaar kosteloos opgezegd.

  • SKG1984
    SKG1984

    @flrvt said:
    Ik heb vandaag in mijn mailbox de melding gekregen dat mijn Membership Rewards account is aangemaakt.

    Maar nog geen formele goedkeuring van mijn aanvraag of een kaart in de bus

    Wanneer heb je de kaart aangevraagd? Ben wel benieuwd hoe lang het proces in beslag neemt.

  • flrvt
    flrvt

    @SKG1984 said:

    @flrvt said:
    Ik heb vandaag in mijn mailbox de melding gekregen dat mijn Membership Rewards account is aangemaakt.

    Maar nog geen formele goedkeuring van mijn aanvraag of een kaart in de bus

    Wanneer heb je de kaart aangevraagd? Ben wel benieuwd hoe lang het proces in beslag neemt.

    Vorige week woensdag

  • SKG1984
    SKG1984
    edited januari 2017

    Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?

    Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn volledige, Nederlandse adres kunnen opgeven...

  • EK184
    EK184

    @SKG1984 said:
    Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?

    Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn > @SKG1984 said:
    Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?

    Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn volledige, Nederlandse adres kunnen opgeven...

    Wanneer heb je de aanvraag gedaan?
    Anders nogmaals bellen en proberen.

  • SKG1984
    SKG1984

    @EK184 said:

    @SKG1984 said:
    Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?

    Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn > @SKG1984 said:
    Ik heb zojuist mijn postcode geprobeerd aan te laten passen, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn wilde dat niet doen en zei dat de aanvraag alleen door kan gaan als er een Duits adres bekend is bij hun... Ik zei toen, dat ze het maar moest laten zoals het is. Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet / hoe ik alsnog het adres kan laten aanpassen?

    Ik neem aan dat ze de kaart sturen naar het adres dat tijdens de aanvraag is opgegeven? Ik mijn geval (ik kom uit NL) klopt de postcode niet (missen 2 letters) en uiteraard is het land Duitsland (niet selecteerbaar tijdens aanvraag)... Tijdens de WebID verificatie heb ik wel mijn volledige, Nederlandse adres kunnen opgeven...

    Wanneer heb je de aanvraag gedaan?
    Anders nogmaals bellen en proberen.

    Aanvraag afgelopen donderdag gedaan, vrijdag pas een bevestigingsmail gehad met een referentienummer... Hoe pak je de adreswijziging aan? Wat kan je wel en wat zou je vooral niet moeten zeggen aan de telefoon?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!