Duitse American Express Gold / N26 / Payback

245678

Berichten

  • claenen
    claenen

    Inderdaad credits aan EK184, maar laten we ook niet vergeten dat deze werkwijze grotendeels ook op Travel Dealz staat zoals ik hierboven gepost heb ;)

  • EK184
    EK184

    @wimbor said:
    Ik dacht dat voor Duitse kredietkaarten altijd een credit check gedaan werd (meestal bij Schufa). Indien je al een American Express-kaart in ons land hebt, kan je die kredietrating dikwijls overdragen naar een Amex in een ander land. Ik vermoed dat dit zo bij jou ook gebeurd is @EK184 ?

    Maar of het lukt om zonder enige historiek bijvoorbeeld een VISA in Duitsland aan te vragen, betwijfel ik. Ik heb zelf de Duitse Miles&More MasterCard Gold eens geprobeerd, en die werd geweigerd wegens gebrek aan info bij Schufa...

    (Ik heb zelf een gratis rekening bij Comdirect omdat N26 toen nog niet beschikbaar was voor Belgische klanten.) Wel tevreden van en veel betere customer service dan DKB.

    Duitse Miles & More gold card is ook al gelukt. Opgezegd na het opstrijken van de bonus. Weet niet hoe hun proces verloopt maar is efficienter dan de belgische.

  • Koja78
    Koja78

    Dus met die kaartjes geraken we aan extra gratis mijlen... ik zal dat bij terugkomst na nieuwjaar eens in detail bezien.

  • Jeroen
    Jeroen

    Mij lijkt dat een conga hier ook helemaal niet vooruit gaat gaan, omdat je telkens moet wachten tot de volgende zijn kaart heeft ontvangen.

  • flrvt
    flrvt

    @Jeroen said:
    Mij lijkt dat een conga hier ook helemaal niet vooruit gaat gaan, omdat je telkens moet wachten tot de volgende zijn kaart heeft ontvangen.

    Inderdaad, @EK184 heeft de komende weken sowieso nog monopolie op de referrals hier, en dat is hem zeker gegund :)

    Jumpseat in full force!

  • doddel
    doddel

    @EK184 said:

    @claenen said:

    @EK184 said:

    @godfried said:
    Ik zou ook wel willen weten hoe je die Duitse amex kaart aanvraagt zonder Duits adres

    Zal je PM sturen

    Is er een bepaalde reden dat dit niet publiek kan? Lijkt me toch handige info voor iedereen, niet?

    Helemaal niet. Het zit zo;

    Duitse creditcards aanvragen vereisen enkel een Duitse rekening. Deze kon je gratis aanvragen via DKB, maar nu is N26 bank de oplossing. Bij de aanvraag vul je je belgische/nederlandse gegevens in. Bij het veld postcode een 0 achter zetten (herkent geen 4 cijfers).

    Nadien doe je via skype een ID check. Eens die klaar is, sturen zij de aanvraag naar AMEX. Normaal 1 week later heb je de kaart in de bus.

    Mijn duurde wat lang, gebeld naar AMEX DE (engelse hotline) en volgende dag prio in de bus.

    Ik gebruik de PM om jullie referral link te sturen, want heb je email adres nodig.

    Ik krijg 15.000 rewards als jullie 1000eur in 3 maanden spenderen. Jullie bonus is 1ste jaar gratis en 15.000 rewards.

    Voila that easy!

    Duitse AMEX Payback is onderweg (gratis 4000 m&m tot eind januari) . Daar heb ik nog geen referral link van. Hou jullie op de hoogte.

    Prettige feesten!

    bij aanmaak N26 rekening kies je dus Duitsland als land? Met dan je adres in Belgie?? Of Belgie als land (en een 0 toevoegen aan postcode)?

  • EK184
    EK184

    @doddel said:

    @EK184 said:

    @claenen said:

    @EK184 said:

    @godfried said:
    Ik zou ook wel willen weten hoe je die Duitse amex kaart aanvraagt zonder Duits adres

    Zal je PM sturen

    Is er een bepaalde reden dat dit niet publiek kan? Lijkt me toch handige info voor iedereen, niet?

    Helemaal niet. Het zit zo;

    Duitse creditcards aanvragen vereisen enkel een Duitse rekening. Deze kon je gratis aanvragen via DKB, maar nu is N26 bank de oplossing. Bij de aanvraag vul je je belgische/nederlandse gegevens in. Bij het veld postcode een 0 achter zetten (herkent geen 4 cijfers).

    Nadien doe je via skype een ID check. Eens die klaar is, sturen zij de aanvraag naar AMEX. Normaal 1 week later heb je de kaart in de bus.

    Mijn duurde wat lang, gebeld naar AMEX DE (engelse hotline) en volgende dag prio in de bus.

    Ik gebruik de PM om jullie referral link te sturen, want heb je email adres nodig.

    Ik krijg 15.000 rewards als jullie 1000eur in 3 maanden spenderen. Jullie bonus is 1ste jaar gratis en 15.000 rewards.

    Voila that easy!

    Duitse AMEX Payback is onderweg (gratis 4000 m&m tot eind januari) . Daar heb ik nog geen referral link van. Hou jullie op de hoogte.

    Prettige feesten!

    bij aanmaak N26 rekening kies je dus Duitsland als land? Met dan je adres in Belgie?? Of Belgie als land (en een 0 toevoegen aan postcode)?

    BELGIE als land en 0 toevoegen aan postcode.

  • fbruno
    fbruno

    Vergeet niet dat je buitenlandse rekeningen moet aangeven bij de nationale bank bij de volgende belastingsaangifte.

  • Jeroen
    Jeroen

    @EK184 said:

    @doddel said:

    bij aanmaak N26 rekening kies je dus Duitsland als land? Met dan je adres in Belgie?? Of Belgie als land (en een 0 toevoegen aan postcode)?

    BELGIE als land en 0 toevoegen aan postcode.

    Belgische postcode werkte gewoon bij mij.

  • daruda
    daruda

    @Jeroen said:

    @EK184 said:

    @doddel said:

    bij aanmaak N26 rekening kies je dus Duitsland als land? Met dan je adres in Belgie?? Of Belgie als land (en een 0 toevoegen aan postcode)?

    BELGIE als land en 0 toevoegen aan postcode.

    Belgische postcode werkte gewoon bij mij.

    hier ook

  • doddel
    doddel

    wat een supersimple proces, bij N26! Als ik terug denk aan hoe moeilijk het was een account te openen in de UK (toen ik daar nota bene woonde!!!)

    @EK184 pm op komst ;-)

  • Jeroen
    Jeroen

    @daruda said:

    @Jeroen said:

    @EK184 said:

    @doddel said:

    bij aanmaak N26 rekening kies je dus Duitsland als land? Met dan je adres in Belgie?? Of Belgie als land (en een 0 toevoegen aan postcode)?

    BELGIE als land en 0 toevoegen aan postcode.

    Belgische postcode werkte gewoon bij mij.

    hier ook

    Het gaat blijkbaar over de Amex gold pagina, daar moest ik idd een 0 toevoegen.

  • Jeroen
    Jeroen

    In de aanvraag voor beide kaarten moet ik dus een adres invullen, maar dus met foute postcode en kan geen België aanduiden. Hoe geraakt die kaart dan ooit bij mij?

  • EK184
    EK184

    @Jeroen said:
    In de aanvraag voor beide kaarten moet ik dus een adres invullen, maar dus met foute postcode en kan geen België aanduiden. Hoe geraakt die kaart dan ooit bij mij?

    Belgie kan je selecteren bij de Amex. Nadien bij de ID pagina geef je nog is je belgische gegevens op.

    Nadien kan je met je referentienr Amex bellen en postcode aanpassen.

  • Matt
    Matt
    edited december 2016

    Is het op deze wijze ook mogelijk om de duitse hilton creditcard te ontvangen?
    En is er een duitse creditcard die geen valutaconversie kosten berekent?

  • EK184
    EK184

    @Matt said:
    Is het op deze wijze ook mogelijk om de duitse hilton creditcard te ontvangen?

    Goed opgemerkt. Die heb ik al jaren ook :) Instant Hilton Gold, free breakfast, upgrades.

    Referral? ;)

  • Jeroen
    Jeroen

    @EK184 said:

    @Matt said:
    Is het op deze wijze ook mogelijk om de duitse hilton creditcard te ontvangen?

    Goed opgemerkt. Die heb ik al jaren ook :) Instant Hilton Gold, free breakfast, upgrades.

    Referral? ;)

    Hoe dan? Verschillende dingen geprobeerd en ingevuld maar krijg steeds "Leider konnten wir Ihrem Wunsch nach einem HHonors® Credit Card im Rahmen unserer automatischen Entscheidung nicht entsprechen. Die notwendigen Voraussetzungen für ein HHonors® Credit Card liegen gemäß Ihren Angaben nicht vor."

  • EK184
    EK184

    @Jeroen said:

    @EK184 said:

    @Matt said:
    Is het op deze wijze ook mogelijk om de duitse hilton creditcard te ontvangen?

    Goed opgemerkt. Die heb ik al jaren ook :) Instant Hilton Gold, free breakfast, upgrades.

    Referral? ;)

    Hoe dan? Verschillende dingen geprobeerd en ingevuld maar krijg steeds "Leider konnten wir Ihrem Wunsch nach einem HHonors® Credit Card im Rahmen unserer automatischen Entscheidung nicht entsprechen. Die notwendigen Voraussetzungen für ein HHonors® Credit Card liegen gemäß Ihren Angaben nicht vor."

    Heb het nagezien, werkt enkel met DKB rekening.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Dus als ik het goed heb is mijn voordeel 15000 miles en geen kost het eerste jaar. Klopt dit?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!