Nu we bijna in 2017 zitten lijkt het mij leuk om even terug te blikken op 2016 en om eens te vergelijken met iedereen. De persoon die meer haalt dan Chris krijgt een pint van mij.
Enkele cijfers:
-32 vluchten
-45000 miles
-117 uur in een vliegtuig doorgebracht
-Langste route was IST-NRT
-Meest gevlogen route was DUB-BRU
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Op de planning voor 2017: in februari naar Nieuw-Zeeland met Qatar voor €88, in Maart 2 weken naar Zanzibar en in juni een week gaan trekken door Kirgizië. Er kan nog wat bij
http://flightdiary.net/dajerre/2016
-46 vluchten
-96137 miles
-220 uur
-Langste route Tokio Madrid
-Meest gevlogen route Brussel Athene
Op de planning, weer te veel
http://flightdiary.net/Bodemvisser/2016
-37 vluchten
-37885 miles gevlogen
-96H 49Min
-langste route Stockholm Arlanda Los Angeles
-Meest gevlogen route Brussel Genève
http://flightdiary.net/kimmenten/2016
46 vluchten
99.968 miles
217h gevlogen
Langste route: DOH-ADL
Meest gevlogen: ZRH-IST, ZRH-SFO
16x ZRH, 14x BRU, 10x FRA
4 x F, 25 x C, 1 x Y+, 16 x Y
gullie hebt duidelijk veel verlof . lol
Ik ook een pak minder als de meeste, wel een serieus bewogen jaar gehad vandaar dat ik meeste vluchten niet heb kunnen doen ( o.a. een MR om eind december A3 G te worden )
Hi,
95 flights...
Highlights : Hawaii,Graceland,Philly,Borneo,Iceland
Best flight : my first business KUL-IST TK, in Y Jetblue
Most classic airliner : DC3
aantal uren airborne : 178h31min
ergste voorval : aanwezig bij de bomaanslagen In Brussel gelukkig zonder erg hier !
voor 2017 gaan we naar Peru,NYC,Dubai,Peking en Panama
beste wensen en veel goedkoop vliegplezier !
CXB
Meer dan genoeg om *A Gold (TK) en OW Emerald (AA) te blijven
En @fbruno wint, 100% zeker
Je weet maar nooit, misschien zitten hier wel piloten/stewardessen/...
Mijn BA Silver is zelfs verlopen dit jaar
2016 cijfers:
2017 zit al goed gevuld met onder andere Los Angeles, Miami en Nieuw-Zeeland.
Wat zijn die witte lijnen bij flightdiary, voor hoeveel aantal vluchten staan die? Op eoa manier nog nooit gezien
Wit = segment nog nooit gevlogen.
In mijn geval zijn dat geplande vluchten voor 2017. Wel bizar dat die in het overzicht van 2016 komen.
Leuk om te lezen. Voor 2017 heb ik terugvlucht van NYC naar DUB (zit er nu ) Hong Kong en Shanghai in Maart alsook Oslo een weekend. Verder nog niets gepland nu Alitalia alles heeft geannuleerd
Aha, OK. Ik voeg ze meestal achteraf pas toe met gate-in / gate-out info van flightstats, zodoende heb ik die witte lijnen nog niet gezien.
Damn, al die f en c grotendeels business gewijs vermoed ik?
Ca 50/50 business/leisure, maar er waren toch redelijk wat C bargains vorig jaar. De ex CPH C tarieven richting Area 1, de ex ZRH LX upgrade trick, de ex LHR LX F offers, QR ZRH-ADL offer en einde dit jaar nog een LH F return award naar GIG gedaan met de wederhelft.
Mijn lichaamslengte is wel een zeer belangrijke incentive voor mezelf om C/F te vliegen, de huidige configs beginnen langzaam aan wat absurd te worden voor de grotere medemens.
Mijn overview staat hier waar ik heen was:
christravelblog.com/my-2016-was-a-year-full-of-bleisure-travel-82-flights-174-hotel-nights-21-countries/
flightdiary.net/christravelblog
Pittig!
Ik zit na vannacht op 111 overnachtingen op hotel dit jaar. Met 2 komende nachten in de IC Samui zal de teller aftikken op 113. Valt mee gezien ik fulltime werk en enkel leisure reis