Terugblikken op 2016

2»

Berichten

  • Tim
    Tim

    Triestig jaar.. Hopelijk wordt 2017 wat beter, liefst met wat meer Long Haul :)

  • michelvst
    michelvst

    zééér belabberd vliegjaar geweest. 2017 dient zich gelukkig al heel wat beter aan.

    18 flights (2 domestic, 16 international)
    26 124 km (16 233 miles, 0.7x around earth)
    43 h 10 min (3.4 tons CO2)

  • Gert
    Gert

    Aan mijn tempo ( 6 vluchten) doe ik er waarschijnlijk mijn hele leven over, om jullie aantal van 1 jaar te halen. :)

  • flrvt
    flrvt

    35 vluchten, >2x rond de Aarde gevlogen en >5 dagen in de lucht vertoefd. In totaal €2.287 voor vluchten betaald.

  • michelvst
    michelvst

    @Gert said:
    Aan mijn tempo ( 6 vluchten) doe ik er waarschijnlijk mijn hele leven over, om jullie aantal van 1 jaar te halen. :)

    Ieder op zijn tempo ;) 't gaat hem ook vooral om het plezier wat je'r uit haalt!

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Stevig jaar geweest hier. Op Porto na enkel "flash sales" gevlogen of gwn erg cheap fares van FR / SN

  • Gert
    Gert

    @michelvst said:

    @Gert said:
    Aan mijn tempo ( 6 vluchten) doe ik er waarschijnlijk mijn hele leven over, om jullie aantal van 1 jaar te halen. :)

    Ieder op zijn tempo ;) 't gaat hem ook vooral om het plezier wat je'r uit haalt!

    Idd. Maar ik haal al heel veel plezier met het plannen en het leren van hoe jullie dat allemaal aanpakken.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!