IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

1192022242534

Berichten

  • gregorycop
    gregorycop

    @Bucketqueen said:
    Na 1,5 jaar nog eens een BPG gefixt in IC Berlijn, op de andere site (Amoma) stond de prijs van een standaardkamer bij de "Deluxe-kamer" (eigenlijk een vergissing van de site dus) dus ik een claim ingediend voor een "Deluxe twin" (andere optie aan dezelfde prijs was een "Deluxe king"), afgewezen omdat ze de prijs niet vonden, nog eens gevraagd de claim te herzien omdat ik de lagere prijs nog steeds zag staan bij mij, dan uiteindelijk mail terug dat ze de prijs gevonden hadden en mn claim goedgekeurd was.
    5uur later krijg ik volgende mail :

    "_ Greetings from Best Price Guarantee Helpdesk! We hope this email finds you well.

    We know that we have confirmed that we were able to verify the lower rate that you were claiming and informed you that you will qualify to the Guarantee. We have gone through sending our request for rate adjustment to the hotel. However upon review, the room type on Amoma.com is not comparable to the room type booked on the IHG website.

    As per the Terms and Conditions,
    Matching Rooms. The Guarantee is available only for the exact same room type and same view. For example, if you book a king bed with a sofa bed room type and with a] view (e.g., ocean) on an IHG website, and are comparing it to a non-IHG website, you must find a price with the same king bed with sofa bed room type and with a the same view on the non-IHG website.

    We recognize that we fell short in this regard. In line with this, we will be providing the free night as a one-time exception in this particular reservation – 62********.

    Please be assured that this is not a normal practice of our department, we always strive to deliver a high standard of guest service and we apologize for any inconvenience you have experience with regards to this. We really hope that this will not prevent you from staying with us in the future and if you have any further queries or concerns please feel free to contact us again_. "

    Vreemd wel, eerste keer dat ze moeilijk doen over een twin of queen/king als de prijzen hetzelfde zijn voor al die bed-opties.. En al helemaal dat ze er achteraf pas op terug komen nadat de claim goedgekeurd is :)

    Ook ooit een keertje meegemaakt :smile:

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    @Stijn_A said:
    Voor welke datum? Had er ook wel eentje kunnen gebruiken dit weekend.

    Was voor dinsdag.. uiteraard was een paar uur later 'heel de boel' al verdwenen op de andere site... :)

  • Chris
    Chris

    @Leo said:

    @Bucketqueen said:

    Utrecht is gewoonlijk 10k, ook best wel een goed hotel voor een HIX.

    ja maar die locatie is niet echt in centrum ofzo.....

  • gregorycop
    gregorycop
    edited december 2016

    Voor diegenen die beweren of denken dat IC Düsseldorf niet meer mogelijk is of zal zijn, bij deze: gezondheid vanuit de lounge in IC DUS, met een glas wijn én op BRG. Welcome gifts zijn dik ok: fruit, kaasbordje en zelfs een battery charger!

    Morgen een een goede vriend bezoeken in Amsterdam en voor de gelegenheid daar een BRG in CP Amsterdam South (King Junior Suite met lounge access).

    En om af te sluiten: ook vandaag een goedkeuring binnengekregen voor HI Gent Expo (King Executive met ontbijt) voor volgende week vrijdag!

    All alive & well in the IHG BRG-world.

  • Nico1880
    Nico1880

    Goedkeuring voor Holiday Inn Nice voor aankomende dinsdag.

  • RubenH
    RubenH

    Iemand tips voor volgende week in de buurt? :)

  • RubenH
    RubenH

    @RubenH said:
    Iemand tips voor volgende week in de buurt? :)

    Mogelijkheden in Nederland.

  • gregorycop
    gregorycop

    @RubenH said:

    @RubenH said:
    Iemand tips voor volgende week in de buurt? :)

    Mogelijkheden in Nederland.

    En Frankrijk, .. :smile:

  • flrvt
    flrvt

    Deze week zijn er zo te zien weer verschillende opendeurdagen bij CP Antwerpen :)

  • Tim
    Tim

    Goedkeuring voor Antwerpen, executive suite in Amsterdam en club room in Madrid.

  • Glenn
    Glenn

    Goedkeuring voor suite in Indigo Düsseldorf.

  • Kim
    Kim

    @Tim said:
    Goedkeuring voor Antwerpen, executive suite in Amsterdam en club room in Madrid.

    Proficiat das wel sterk! :-)

  • Leo
    Leo

    Knap van jullie! Mij lukt het al even niet meer, blijkbaar zit ik steeds op de verkeerde ota's te zoeken. FRUSTREREND!

  • steeve321
    steeve321

    @Glenn said:
    Goedkeuring voor suite in Indigo Düsseldorf.

    Als je terug bent, laat even weten of alles goed was gegaan. Ik was hier 2 jaar geleden.
    BPG gasten zijn in dit hotel niet van harte welkom. Vooraf kreeg ik een brutale e-mail van het hotel waarin alle spelregels worden uitgelegd.

  • michelvst
    michelvst
    edited december 2016

    Oh, laat je daardoor vooral niet ontmoedigen. Is hun manier om je te ontraden nog BRG's te doen, want dat kost hen uiteraard handenvol geld.

    /edit: er zijn tegenwoordig heel wat hotels die zulke truken toepassen door je bv bewust te downgraden, te zeggen dat je reservatie niet bestaat, dat je claim niet geldig is,...

  • Gigi2m02
    Gigi2m02
    edited december 2016

    Ben eens met een nieuwe OTA aan het spelen ... (rusland)

    We are still researching the room accommodation you found on ............... Rest assured that we already took screenshots of both web sites upon receipt of your claim.

    Please be advised that in most claims, we provide the result of our verification immediately to our guests. However, there are instances wherein we need to extend our review due to additional information that we need to further verify. Once we have gathered all the information that we needed, that's the only time that we can provide the outcome of our validation. Rest assured that we always provide our response before the cancellation deadline and arrival date of our guests.

    Intussen al 32u na booking en reeds twee keer bovenstaande bericht gekregen. Eerste keer 9u na boeking en tweede keer kwartier nadat ik hen een herinnering stuurde (19u na boeking)....

    Intussen zijn de 24 u al verlopen, maar met hun "we always provide our response before the cancellation deadline and arrival date of our guests" kunnen ze nog wel even het been stijf houden en draag "invalid" geven voor m'n stay...

    Iets anders dat ik zou kunnen doen / mailen om toch sneller een "ja"/"nee" te krijgen?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Een antwoord na zo een reply kan een halve uur duren, of twee maand. Soms gunstig, soms sturen ze net voor cancellation deadline dat ze het niet weten, dus niet valid. Ymmv

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Geduld is een schone zaak geweest, vanmorgen rond 10u witte rook.

    We were able to verify the lower rate found and is pleased to award you a FREE NIGHT for January 01, 2017 at InterContinental Moscow - Tverskaya.

  • Koja78
    Koja78

    Geen bpg maar toch grappig.. eerste stay in januari als gold member.. ook al verliep die status op 31/12/2016... hun IT systeem is echt schitterend :)

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!