Duitse American Express Gold / N26 / Payback

135678

Berichten

  • EK184
    EK184

    @Itachimaru said:
    Dus als ik het goed heb is mijn voordeel 15000 miles en geen kost het eerste jaar. Klopt dit?

    15.000 reward points ja en 1ste jaar gratis.

  • vincentjanv
    vincentjanv

    @EK184 said:

    @Itachimaru said:
    Dus als ik het goed heb is mijn voordeel 15000 miles en geen kost het eerste jaar. Klopt dit?

    15.000 reward points ja en 1ste jaar gratis.

    Amex Reward points ruil je in tegen 2:1 ratio naar Miles&More, ter info.

  • Matt
    Matt

    Mijn Duits is niet top. Weet iemand wat het minimale inkomen is voor de Duitse amex gold card?

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited december 2016

    @EK184 said:
    Duitse creditcards aanvragen vereisen enkel een Duitse rekening. Deze kon je gratis aanvragen via DKB, maar nu is N26 bank de oplossing. Bij de aanvraag vul je je belgische/nederlandse gegevens in.

    @michelvst said:
    Ben niet helemaal op de hoogte van de techniciteiten, maar als dit goed blijkt te werken stel ik voor dat we dit opnieuw in een conga gieten, zoals met de andere referrals gebruikelijk is. Zo heeft iedereen er wat aan.

    @flrvt said:

    @michelvst said:
    Ben niet helemaal op de hoogte van de techniciteiten, maar als dit goed blijkt te werken stel ik voor dat we dit opnieuw in een conga gieten, zoals met de andere referrals gebruikelijk is. Zo heeft iedereen er wat aan.

    Kudos aan @EK184 voor dit uit te zoeken en te proberen, maar inderdaad een goed idee van zodra er meerdere mensen zijn de referrals wat te verspreiden. Anders gaat er één iemand straks heel veel puntjes binnenrijven :)

    Ik denk dat referral conga's niet gepast zijn als iemand zelf iets nieuws vindt of als die persoon beduidend toegevoegde waarde kan toevoegen zodat iets plots wel lukt of zeer lucratief wordt.

    Als @EK184 hier zelf heeft gevonden dat je met de N26 bank, de Duitse vereiste kan omzeilen, dan inderdaad kudo's voor hem, want dankzij zijn N26 truc kan iedereen nu gebruik maken van deze lucratieve deal. (Dus bedankt daarvoor!!!)

    Als het nu puur de deal overnemen was van een blogpost vanop Boardingarea of in dit geval Travel-Dealz, zonder dat hiervoor een extra toegevoegde waarde was, dan kan een referral conga wel gepast zijn, aangezien het hier in dit geval wel zeer snel kan oplopen naar een waarde van enkele 1000'den €€€

  • EK184
    EK184
    edited december 2016

    @Chrismeister said:

    @EK184 said:
    Duitse creditcards aanvragen vereisen enkel een Duitse rekening. Deze kon je gratis aanvragen via DKB, maar nu is N26 bank de oplossing. Bij de aanvraag vul je je belgische/nederlandse gegevens in.

    @michelvst said:
    Ben niet helemaal op de hoogte van de techniciteiten, maar als dit goed blijkt te werken stel ik voor dat we dit opnieuw in een conga gieten, zoals met de andere referrals gebruikelijk is. Zo heeft iedereen er wat aan.

    @flrvt said:

    @michelvst said:
    Ben niet helemaal op de hoogte van de techniciteiten, maar als dit goed blijkt te werken stel ik voor dat we dit opnieuw in een conga gieten, zoals met de andere referrals gebruikelijk is. Zo heeft iedereen er wat aan.

    Kudos aan @EK184 voor dit uit te zoeken en te proberen, maar inderdaad een goed idee van zodra er meerdere mensen zijn de referrals wat te verspreiden. Anders gaat er één iemand straks heel veel puntjes binnenrijven :)

    Ik denk dat referral conga's niet gepast zijn als iemand zelf iets nieuws vindt of als die persoon beduidend toegevoegde waarde kan toevoegen zodat iets plots wel lukt of zeer lucratief wordt.

    Als @EK184 hier zelf heeft gevonden dat je met de N26 bank, de Duitse vereiste kan omzeilen, dan inderdaad kudo's voor hem, want dankzij zijn N26 truc kan iedereen nu gebruik maken van deze lucratieve deal. (Dus bedankt daarvoor!!!)

    Als het nu puur de deal overnemen was van een blogpost vanop Boardingarea of in dit geval Travel-Dealz, zonder dat hiervoor een extra toegevoegde waarde was, dan kan een referral conga wel gepast zijn, aangezien het hier in dit geval wel zeer snel kan oplopen naar een waarde van enkele 1000'den €€€

    Tip van N26 komt van @disillusionedTM
    Eerlijk=eerlijk

    Ik heb Duitse Amex eraan toegevoegd. Dit gelinkt aan men DKB...die blijkbaar niet meer werkt voor nieuwe aanvragen (als belg, nederlander)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited december 2016

    @EK184 said:

    Tip van N26 komt van @disillusionedTM
    Eerlijk=eerlijk

    Ik heb Duitse Amex eraan toegevoegd. Dit gelinkt aan men DKB...die blijkbaar niet meer werkt voor nieuwe aanvragen (als belg, nederlander)

    Is dat zo?

    • Gratis Amex Gold komt van travel-dealz.de
    • Info dat Duitse bankrekening voldoende is om DE Amex aan te vragen komt van @EK184
    • Ik heb de toevoeging gedaan van zeer gemakkelijke N26 voor deze Duitse Amex. Ik heb @EK184 gecontacteerd om zijn referral link te vragen omdat ik hem erkentelijk was voor zijn bijdrage. Zodat hij er 15k aan zou kunnen verdienen.

    Die erkentelijkheid verliep echter niet van beide kanten. Popcorn iemand?:

    Het is sad, maar ik zie dan toch ergens in waarom referral conga's een voordeel kunnen hebben. Wanneer er iets aan vast hangt, komen altijd de mooiste eigenschappen naar boven, vooral wnr je je denkt te kunnen verstoppen.

    Ik heb alvast mijn aanvraag gecanceld. Ik zorg wel dat ik aan een kaart kom zonder iets met een leech te maken te hebben. Opnieuw aangevraagd, en al in orde.

    Zowel gratis N26 en gratis 1j Amex gold + 15k punten na 1k spend, kan je rechstreeks op site N26/amex bekomen. Geen referral nodig om dezelfde voordelen te bekomen.

    Gratis N26: https://n26.com/eu/
    Gratis Amex.de: http://www.amex-kreditkarten.de/financeads/gold/

    Wanneer je Turbo inschakeld (bellen - 1e j gratis) verdien je 1.5 punten per euro spend. In de meeste (niet m&m prog) krijg je per 5 punten 4 miles. Voor m&m is het 2 punten 1 mile.

  • flrvt
    flrvt

    Als we niet volwassen kunnen omgaan met referrals mag iedereen het gewoon rechtstreeks aanvragen.

    Conga's zijn bedoeld om discussies (lees: drama's) als deze juist te vermijden maar dit valt blijkbaar ook niet in goede aarde.

    Bedankt om de info te delen alleszins aan allen die hebben bijgedragen.

  • EK184
    EK184

    @disillusionedTM said:

    @EK184 said:

    Tip van N26 komt van @disillusionedTM
    Eerlijk=eerlijk

    Ik heb Duitse Amex eraan toegevoegd. Dit gelinkt aan men DKB...die blijkbaar niet meer werkt voor nieuwe aanvragen (als belg, nederlander)

    Is dat zo?

    • Gratis Amex Gold komt van travel-dealz.de
    • Info dat Duitse bankrekening voldoende is om DE Amex aan te vragen komt van @EK184
    • Ik heb de toevoeging gedaan van zeer gemakkelijke N26 voor deze Duitse Amex. Ik heb @EK184 gecontacteerd om zijn referral link te vragen omdat ik hem erkentelijk was voor zijn bijdrage. Zodat hij er 15k aan zou kunnen verdienen.

    Die erkentelijkheid verliep echter niet van beide kanten. Popcorn iemand?:

    Het is sad, maar ik zie dan toch ergens in waarom referral conga's een voordeel kunnen hebben. Wanneer er iets aan vast hangt, komen altijd de mooiste eigenschappen naar boven, vooral wnr je je denkt te kunnen verstoppen.

    Ik heb alvast mijn aanvraag gecanceld. Ik zorg wel dat ik aan een kaart kom zonder iets met een leech te maken te hebben. Opnieuw aangevraagd, en al in orde.

    Zowel gratis N26 en gratis 1j Amex gold + 15k punten na 1k spend, kan je rechstreeks op site N26/amex bekomen. Geen referral nodig om dezelfde voordelen te bekomen.

    Gratis N26: https://n26.com/eu/
    Gratis Amex.de: http://www.amex-kreditkarten.de/financeads/gold/

    @disillusionedTM je doet je naam alle eer aan.

    Laten we bij het topic blijven.

  • Jelle
    Jelle
    edited december 2016

    Dus als ik het goed begrijp.

    N26 aanmaken, amex gold aanvragen, 1000 euro spenderen, 15Km&m cashen, kaart annuleren?

    Wat doe ik met de amex payback?

  • EK184
    EK184

    @Jelle said:
    Dus als ik het goed begrijp.

    N26 aanmaken, amex gold aanvragen, 1000 euro spenderen, 15Km&m cashen, kaart annuleren?

    15k rewards punten GEEN miles and more.

  • Jeroen
    Jeroen

    @Jelle said:
    Dus als ik het goed begrijp.

    N26 aanmaken, amex gold aanvragen, 1000 euro spenderen, 15Km&m cashen, kaart annuleren?

    Wat doe ik met de amex payback?

    Referral nodig? ;)

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    @Jelle said:
    Dus als ik het goed begrijp.

    N26 aanmaken, amex gold aanvragen, 1000 euro spenderen, 15Km&m cashen, kaart annuleren?

    Wat doe ik met de amex payback?

    Met Turbo is 4 euro spend = 3 m&m.

    15k bonus = 7.5k m&m

    https://travel-dealz.de/blog/membership-rewards-payback/

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    en waneer vervallen die mijlen ?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    De punten vervallen niet zolang je een Amex hebt (mag ook andere zijn).

    De miles vervallen volgens condities van het miles programma zelf.

  • Matt
    Matt

    Bij het aanvragen van de kaart staat dat het verplicht is om een Duits adres te hebben, daarnaast is het niet mogelijk om een ander land in te vullen bij het adres.

    Hoe hebben jullie dit opgelost? :smile:

  • EK184
    EK184

    @Matt said:
    Bij het aanvragen van de kaart staat dat het verplicht is om een Duits adres te hebben, daarnaast is het niet mogelijk om een ander land in te vullen bij het adres.

    Hoe hebben jullie dit opgelost? :smile:

    Je vult je belgische/nederlandse gegevens in. Op het einde bij de ID check ook, en de kaart wordt thuis opgestuurd.

    Indien niet, kan je met je referentienr naar Amex De bellen voor adres te laten aanpassen

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Gratis N26 MasterCard al ontvangen. (Maar is niet noodzakelijk.) Gewoon app downloaden, registreren en online ID check doen via webchat met Belgische ID kaart is al voldoende om een Duitse bankrekening aan te maken.

    Die Duitse bankrekening laat dan toe om 1 jaar gratis Amex Gold aan te vragen.
    Inbegrepen in dit 1 jaar gratis gold is:

    • gunstigere conversie van Amex points naar miles (ivm Belgische Amex). Voor de meeste gevallen 5 punten = 4 miles
    • 15 000 bonus na 1k euro spend
    • hier voordien nog niet aan bod gekomen, maar toch niet onbelangrijk: verschillende reisverzekeringen inbegreoen (onder andere reiscomfortverzekering) die je in BE niet hebt bij gratis kredietkaarten
    • met Turbo is 1 euro spend = 1.5 amex points
  • wimbor
    wimbor
    edited december 2016

    Ook de Platinum Amex is gratis eerste jaar... Alhoewel...

    Die reguläre Aufnahmegebühr von 300 Euro entfällt. Aktion gültig bis 31.12.2017.

    Maar de kaart kost 600 EUR... Raar...

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Dat is de inschrijvingsfee op de platinum die vervalt. De jaarlijke fee niet.

    Bij de gold is er geen inschrijvingsfee, en is de jaarlijkse fee gratis het eerste jaar. (Voor het einde van het eerste jaar kan je gewoon gratis opzeggen.)

  • wimbor
    wimbor

    Bedankt @disillusionedTM voor de info. Daar had ik idd niet op gelet. Wel straf zo'n inschrijvingsfee... :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!