De enige Engelstalige post op p16 spreekt van een dual membership tussen Etihad en star. Dit is wellicht niet miles gerelateerd maar eerder tot mbt tot feeder vluchten?
@bab said:
Expedia mag stilletjes aan iets laten wete hoor, vraag me heel de tijd af wanneer ze gaan beginnen met de annulaties
waarom zouden ze annuleren? promo fare
ik heb een EZE ticket voor circa 1000 euro; zie daar geen error aan. heb ook reguliere promo's aan 1100 geboekt. Ook naar ICN / TPE is nog steeds 650; er zijn ook reguliere promo aan circa die prijs op bv Qatar vanuit steden die kant op. Mijn ticket naar SFO is ook nog steeds zo'n 800 euro.
ik heb geen 4x rond de wereld geboekt aan die prijzen. "netjes" gehouden en wat best een OK prijs kan zijn.
@daruda said:
Bekijk allemaal de reservatie nog eens.
Want morgen is alles weg :-)
waarom? is toch volledige geldige fare tussen DUS en FLR of andersom?
dat mensen even op bezoek gaan bij vrienden aan de andere kant van de wereld maakt niet uit.
volledig geldige boekingen volgens de fare rules. het is GEEN pricing error.
@daruda said:
Natuurlijk niet daarom, wat zeg jij nu. maar omdat alitalia blijkbaar serieuze problemen heeft en bijna failliet is
oh ik wil het ook wel vliegen als het onder de etihad vlag gaat ;-) op deze manier kunnen we redelijk legitiem AZ overnemen zonder dat de EU veel kan doen.....
het is nog niet weg, net EZE geboekt....... iets duurder maar je moet dan STARTEN in DUS eindigen in FLR.
dan werkt het nog gewoon!!! ik was iets duurder uit (kan aan data liggen)
Kerel van een Zweeds forum vloog vandaag. 2u voor vertrek waren de tickets geannuleerd
http://www.businessclass.se/forum/threads/business-class-florens-destination-dusseldorf-från-5-500-sek-t-r.35701/page-16
EC261?
De enige Engelstalige post op p16 spreekt van een dual membership tussen Etihad en star. Dit is wellicht niet miles gerelateerd maar eerder tot mbt tot feeder vluchten?
EC261 idd.
https://www.skyscanner.de/transport/d/duss/2017-06-23/gru/gru/2017-06-30/flr/flr/2017-09-04/nrt/nrt/2017-09-18/duss?adults=1&children=0&adultsv2=1&childrenv2=&infants=0&cabinclass=business&ref=day-view#results
DUS-FCO-GRU-FCO-FLR-FCO-NRT-DUS with AZ and NH for NRT-DUS -> 1146€
nog boekbaar.
iemand die al een charge op zijn CC ziet staan trouwens?
Zowel de expedia fee als AZ betaling staan bij mij als gereserveerd. Expedia fee zelfs dubbel maar daar ga ik niet moeilijk over doen
Correctie: Expedia fee 3 keer waarvan 1 afgeschreven en 2 gereserveerd.
De Expedia fee is bij mij nu afgeschreven, de Alitalia betaling staat nog wel als gereserveerd.
Iemand die dit kan verbeteren? Als dank kan je tickets Ultra Music Miami aan kostprijs kopen :-) of een IHG nacht free.
https://www.ebookers.fr/FlightCheckout?tripid=5c584a30-5def-40de-b7dd-9dfcb8a3537e&c=51cc4608-8ec4-413a-a0e1-8909a07427f7
Expedia mag stilletjes aan iets laten wete hoor, vraag me heel de tijd af wanneer ze gaan beginnen met de annulaties
Mss moet je sub-forum "Manu verpatst" openen in elke topic deze week verkoop je wel iets
Whoehaa. :-)
In tegenstelling tot anderen geef ikniets voor hulp :-)
waarom zouden ze annuleren? promo fare
ik heb een EZE ticket voor circa 1000 euro; zie daar geen error aan. heb ook reguliere promo's aan 1100 geboekt. Ook naar ICN / TPE is nog steeds 650; er zijn ook reguliere promo aan circa die prijs op bv Qatar vanuit steden die kant op. Mijn ticket naar SFO is ook nog steeds zo'n 800 euro.
ik heb geen 4x rond de wereld geboekt aan die prijzen. "netjes" gehouden en wat best een OK prijs kan zijn.
Ik heb DUS-BKK-TYO-FLR voor 544 euro geboekt, kan toch nooit een promo zijn? Hoop van wel natuurlijk
Tuurlijk wel, soms zien we nog lagere promo prijzen Have faith
Easter island + nyc nog mogelijk - iets duurder maar nog altijd cheap, considering.
DUS SCL IPC SCL FLR JFK DUS
https://www.skyscanner.net/transport/d/duss/2017-02-17/scl/scl/2017-02-18/ipc/ipc/2017-02-22/scl/scl/2017-02-27/flr/flr/2017-04-18/jfk/jfk/2017-04-25/duss?adults=2&children=0&adultsv2=2&childrenv2=&infants=0&cabinclass=business&ref=day-view#results
Bekijk allemaal de reservatie nog eens.
Want morgen is alles weg :-)
waarom? is toch volledige geldige fare tussen DUS en FLR of andersom?
dat mensen even op bezoek gaan bij vrienden aan de andere kant van de wereld maakt niet uit.
volledig geldige boekingen volgens de fare rules. het is GEEN pricing error.
Natuurlijk niet daarom, wat zeg jij nu. maar omdat alitalia blijkbaar serieuze problemen heeft en bijna failliet is
oh ik wil het ook wel vliegen als het onder de etihad vlag gaat ;-) op deze manier kunnen we redelijk legitiem AZ overnemen zonder dat de EU veel kan doen.....
DUS ICN SCL FLR NRT DUS nog altijd mogelijk voor 1100
(zuid-korea, buenos aires, tokyo)
+- 350 euro per reis als je de 3 bestemmingen als aparte reis bekijkt. Crazy.
Ook DUS NRT SCL FLR SCL DUS nog steeds mogelijk.
Dat zijn 125K miles voor 1300 euro.