@Bucketqueen said:
Heb nog niet zo lang geleden lang weekendje Leiden en Den haag gedaan... :-)
Of zijn er in Belg of Ned nog Reward nights van 10 000/15 000 puntjes?
Utrecht is gewoonlijk 10k, ook best wel een goed hotel voor een HIX.
Crowne Plaza Antwerp is degoutant aan het worden. Van de ooit zo goede service schiet niets over. De service is daar zwaar achteruit gegaan.
Paar weken terug:
Beiden Spire, krijgen upgrade naar hoogste kamer, dan heb je recht op gratis parking. Dat zegt mevrouw bij check-in. Volgende ochtend de receptionist weigert dit. Als de mevrouw bevestigt dat ze dat idd zo gezegd heeft: " mijnheer ze heeft zich vergist, u betaalt de parking! "
@mgo72 said:
Crowne Plaza Antwerp is degoutant aan het worden. Van de ooit zo goede service schiet niets over. De service is daar zwaar achteruit gegaan.
Paar weken terug:
Beiden Spire, krijgen upgrade naar hoogste kamer, dan heb je recht op gratis parking. Dat zegt mevrouw bij check-in. Volgende ochtend de receptionist weigert dit. Als de mevrouw bevestigt dat ze dat idd zo gezegd heeft: " mijnheer ze heeft zich vergist, u betaalt de parking! "
Na het overdreven BPG abuse van IC Düsseldorf de afgelopen weken hebben ze blijkbaar maatregelen getroffen
Spijtige zaak, maar begrijpbaar ergens dat ze dit geen 2de x willen meemaken.
@daruda said:
Na het overdreven BPG abuse van IC Düsseldorf de afgelopen weken hebben ze blijkbaar maatregelen getroffen
Spijtige zaak, maar begrijpbaar ergens dat ze dit geen 2de x willen meemaken.
Ik heb het ook gemerkt deze week, dat hebben ze mooi gepatched zo
@Joesmoothy neen, maar mogelijk zeggen ze dat hun eigen "your rate" prijs goedkoper is. Kan zeker geen kwaad om lid te zijn hoor Krijg je er nog punten voor als je geluk hebt.
Na 1,5 jaar nog eens een BPG gefixt in IC Berlijn, op de andere site (Amoma) stond de prijs van een standaardkamer bij de "Deluxe-kamer" (eigenlijk een vergissing van de site dus) dus ik een claim ingediend voor een "Deluxe twin" (andere optie aan dezelfde prijs was een "Deluxe king"), afgewezen omdat ze de prijs niet vonden, nog eens gevraagd de claim te herzien omdat ik de lagere prijs nog steeds zag staan bij mij, dan uiteindelijk mail terug dat ze de prijs gevonden hadden en mn claim goedgekeurd was.
5uur later krijg ik volgende mail :
"_ Greetings from Best Price Guarantee Helpdesk! We hope this email finds you well.
We know that we have confirmed that we were able to verify the lower rate that you were claiming and informed you that you will qualify to the Guarantee. We have gone through sending our request for rate adjustment to the hotel. However upon review, the room type on Amoma.com is not comparable to the room type booked on the IHG website.
As per the Terms and Conditions,
Matching Rooms. The Guarantee is available only for the exact same room type and same view. For example, if you book a king bed with a sofa bed room type and with a] view (e.g., ocean) on an IHG website, and are comparing it to a non-IHG website, you must find a price with the same king bed with sofa bed room type and with a the same view on the non-IHG website.
We recognize that we fell short in this regard. In line with this, we will be providing the free night as a one-time exception in this particular reservation – 62********.
Please be assured that this is not a normal practice of our department, we always strive to deliver a high standard of guest service and we apologize for any inconvenience you have experience with regards to this. We really hope that this will not prevent you from staying with us in the future and if you have any further queries or concerns please feel free to contact us again_. "
Vreemd wel, eerste keer dat ze moeilijk doen over een twin of queen/king als de prijzen hetzelfde zijn voor al die bed-opties.. En al helemaal dat ze er achteraf pas op terug komen nadat de claim goedgekeurd is
Berichten
Utrecht is gewoonlijk 10k, ook best wel een goed hotel voor een HIX.
Crowne Plaza Antwerp is degoutant aan het worden. Van de ooit zo goede service schiet niets over. De service is daar zwaar achteruit gegaan.
Paar weken terug:
Beiden Spire, krijgen upgrade naar hoogste kamer, dan heb je recht op gratis parking. Dat zegt mevrouw bij check-in. Volgende ochtend de receptionist weigert dit. Als de mevrouw bevestigt dat ze dat idd zo gezegd heeft: " mijnheer ze heeft zich vergist, u betaalt de parking! "
MOD EDIT: let op taalgebruik aub.
@mgo72 Belgische customer service
Je hebt toch Ambassador gemaild?
Crowne Plaza heeft toch niets te maken met AMB?
Na het overdreven BPG abuse van IC Düsseldorf de afgelopen weken hebben ze blijkbaar maatregelen getroffen
Spijtige zaak, maar begrijpbaar ergens dat ze dit geen 2de x willen meemaken.
Ik heb het ook gemerkt deze week, dat hebben ze mooi gepatched zo
Is enkel op de executive suite, vooralsnog niet bij de club rooms
Andere kamertypes inderdaad niet. Wel een celebration package, maar dat is altijd duurder dan Your Rate.
niet waar.
Check door de week maar eens.
Ik zou het niet meteen op BPG abuse steken, objectief gezien is het gewoon een leuk geprijsde promo voor tijdens de feestdagen.
Ben benieuwd of ze die package gaan blijven aanbieden aan deze tarieven.
Dan zal het wisselend zijn van dag op dag want bijvoorbeeld zaterdag 10/12/2016 op zondag 11/12/2016 is dit celebration package niet beschikbaar.
door de week wel op alle club rooms & suites.
En @flrvt ben 99% zeker dat dit reactie op bpg abuse is :-)
Waarom zouden ze het anders non refundable maken en 0,8% goedkoper als de best flexible package...
Vorig jaar waren er soortgelijke promo's tijdens de feestdagen.
Crowne Plaza Luik junior suite, van de eerste poging raak ,op 2 uurtjes tijd :-)
Zeker het zwembad eens bezoeken!
Moet je lid zijn van IHG rewards club om een bpg te mogen gebruiken?
@Joesmoothy neen, maar mogelijk zeggen ze dat hun eigen "your rate" prijs goedkoper is. Kan zeker geen kwaad om lid te zijn hoor Krijg je er nog punten voor als je geluk hebt.
Na 1,5 jaar nog eens een BPG gefixt in IC Berlijn, op de andere site (Amoma) stond de prijs van een standaardkamer bij de "Deluxe-kamer" (eigenlijk een vergissing van de site dus) dus ik een claim ingediend voor een "Deluxe twin" (andere optie aan dezelfde prijs was een "Deluxe king"), afgewezen omdat ze de prijs niet vonden, nog eens gevraagd de claim te herzien omdat ik de lagere prijs nog steeds zag staan bij mij, dan uiteindelijk mail terug dat ze de prijs gevonden hadden en mn claim goedgekeurd was.
5uur later krijg ik volgende mail :
"_ Greetings from Best Price Guarantee Helpdesk! We hope this email finds you well.
We know that we have confirmed that we were able to verify the lower rate that you were claiming and informed you that you will qualify to the Guarantee. We have gone through sending our request for rate adjustment to the hotel. However upon review, the room type on Amoma.com is not comparable to the room type booked on the IHG website.
As per the Terms and Conditions,
Matching Rooms. The Guarantee is available only for the exact same room type and same view. For example, if you book a king bed with a sofa bed room type and with a] view (e.g., ocean) on an IHG website, and are comparing it to a non-IHG website, you must find a price with the same king bed with sofa bed room type and with a the same view on the non-IHG website.
We recognize that we fell short in this regard. In line with this, we will be providing the free night as a one-time exception in this particular reservation – 62********.
Please be assured that this is not a normal practice of our department, we always strive to deliver a high standard of guest service and we apologize for any inconvenience you have experience with regards to this. We really hope that this will not prevent you from staying with us in the future and if you have any further queries or concerns please feel free to contact us again_. "
Vreemd wel, eerste keer dat ze moeilijk doen over een twin of queen/king als de prijzen hetzelfde zijn voor al die bed-opties.. En al helemaal dat ze er achteraf pas op terug komen nadat de claim goedgekeurd is
Voor welke datum? Had er ook wel eentje kunnen gebruiken dit weekend.