Florence (FLR)Flying to Rome (FCO)Flying toMilan (LIN) Flying toTokyo (NRT)
Tokyo (HND) Flying to Sydney (SYD) Flying to Singapore (SIN)Flying toDüsseldorf (DUS)
Nu maar hopen dat men moeder dit overleeft
Hahaha dat dit nog altijd te boeken is. Moest het niet zo bekend zijn en zo lang beschikbaar zijn was er nog een kans, maar al die andere airlines dan Alitalia gaan dit niet accepteren hoor.
De deal blijft spijtig genoeg te lang bestaan.
Flr nbo dus. KL/BA hopelijk nieuwe bizz KL 680 pp
vooral omdat > @flrvt said:
Knap gevonden!
Is dat met Y segment NRT-ROR ?
Iemand op FT naar San Jose Amerika terug vanaf Lax aan 700
https://www.ebookers.de/Flights-Search?trip=multi&leg1=from:Florence, Italy (FLR),to:Bangkok,%20Thailand%20(BKK),departure:17.05.2017TANYT&leg2=from:Bangkok,%20Thailand%20(BKK),to:San%20Jose,%20CA,%20United%20States%20(SJC),departure:19.05.2017TANYT&leg3=from:San%20José,%20CA,%20USA%20(SJC%20-%20Norman%20Y.%20Mineta%20San%20José),to:Düsseldorf%20(DUS),departure:01.06.2017TANYT&passengers=adults:1,children:0,seniors:0,infantinlap:Y&options=cabinclass%3Abusiness&mode=search&origref=www.ebookers.de
Ook geboekt naar Ho Chi Minh Stad, ben benieuwd of het feest doorgaat
Iemand Tokyo gevonden zonder 2 stops? Voor mij geen probleem, maar da moms gaat dat niet zo leuk vinden denk ik
Dit is nog zotter:
http://www.gcmap.com/mapui?P=flr-cdg-lax-mel-auh-fco-lax-fco-dus-fco-scl-atl-cdg-flr
Voor ca 1480 EUR
Periode? Denk dat je je nu wel gaat moeten haasten...
eind maart begin april...
Denk al uren dat ik me moet haasten, maar moest koken voor verjaardagsfeestje van vrienden ARGHHH
liefst geen SKYTEAM...
LAX 700eur juni
Florence (FLR)Flying to Rome (FCO)Flying toMilan (LIN) Flying toTokyo (NRT)
Tokyo (HND) Flying to Sydney (SYD) Flying to Singapore (SIN)Flying toDüsseldorf (DUS)
Nu maar hopen dat men moeder dit overleeft
Blijkbaar is HND - SYD in ANA First volgens men booking of SQ website... fingers crossed!
Op SQ staat wel dat ze nog niet ticketed zijn...
DUS-BKK-FLR voor maar 528 euro
DUS-TYO-FLR 544 met ANA, veel data in zomer beschikbaar ook
Kan TYO op ANA niet vinden, welke data?
ongelooflijk dat dit nog steeds boekbaar is
Ik heb 27 oktober
Heen en terug op ANA? Ik kan enkel de retour op ANA krijgen wanneer ik op ga met Alitalia.
Enkel terug idd. Heen met korean air. Ook mooi natuurlijk
Hahaha dat dit nog altijd te boeken is. Moest het niet zo bekend zijn en zo lang beschikbaar zijn was er nog een kans, maar al die andere airlines dan Alitalia gaan dit niet accepteren hoor.