IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

1171820222334

Berichten

  • gregorycop
    gregorycop

    Mogelijkheden in Antwerpen, Amsterdam, ...

  • Ivooss
    Ivooss

    Klopt, voor Amsterdam heb ik ze ook gezien voor dit weekend maar totop heden alles nog afgewezen...

  • Antoine
    Antoine
    edited december 2016

    Ik heb net een slechte ervaring gehad in Crowne Plaza Antwerpen!
    Mijn valide en geaccepteerde -Low Price Guarantee- deluxe room werd net dubbel gedowngrade naar standard room.
    Deskmanager en daarna manager zeiden doodleuk : hotel is vol : sorry. En ik zie nu nog altijd deluxe kamers staan opde website....

    Daarna hebben ze mij verteld dat ze dit van de manager van het hotel en IHG mogen.
    Ik heb een vaag CONFIDENTIEEL document gekregen waar de naam, nummer etc... van andere klanten instaat en waar waag wordt vermeld dat het hotel dit zou mogen.
    Ik wacht nu op officiele reactie van IHG en Crowne Plaza. Dit is qua customer service not done

    • niet geven wat ik heb besteld
    • downgraden
    • geen rekening houden met mijn platinum status

    Als je me wil steunen kun me mijn tweet naar IHG altijd liken of retweeten op https://twitter.com/antoine_gerard

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Lol. Die persoon waar naar verwezen wordt is verre van een onbekende voor IHG/BPGing.

  • Naes
    Naes

    Dat beloofd ik heb er morgen een BRG

  • gregorycop
    gregorycop

    @Antoine said:
    Ik heb net een slechte ervaring gehad in Crowne Plaza Antwerpen!
    Mijn valide en geaccepteerde -Low Price Guarantee- deluxe room werd net dubbel gedowngrade naar standard room.
    Deskmanager en daarna manager zeiden doodleuk : hotel is vol : sorry. En ik zie nu nog altijd deluxe kamers staan opde website....

    Daarna hebben ze mij verteld dat ze dit van de manager van het hotel en IHG mogen.
    Ik heb een vaag CONFIDENTIEEL document gekregen waar de naam, nummer etc... van andere klanten instaat en waar waag wordt vermeld dat het hotel dit zou mogen.
    Ik wacht nu op officiele reactie van IHG en Crowne Plaza. Dit is qua customer service not done

    • niet geven wat ik heb besteld
    • downgraden
    • geen rekening houden met mijn platinum status

    Als je me wil steunen kun me mijn tweet naar IHG altijd liken of retweeten op https://twitter.com/antoine_gerard

    Echt genius. Ik ben echt benieuwd naar zo dadelijk!

    Ik heb er net hetzelfde voor met een BRG vanavond. Ik zag in de app ook dat ik gedowngrade was. Straffe van de zaak: ik heb er twee nachten na elkaar: een BRG en een paid stay (Superior Room). Eerst ook voor die paid stay een upgrade al in de app. Na goedkeuring BRG beide gedowngrade naar standard. Al over gemaild en ze zouden uiteraard alles doen mij een Deluxe te geven.

    No shit Sherlock. Nacht 1 (BRG) is dat het kamertype dat ik geboekt hebt, nacht 2 (paid stay) gaan ze me een lager kamertype geven dan ik betaald heb ofwa? Ik zo eerder denken de Spire Ambassador upgrade waarop ik recht heb: een Deluxe dus.

    Amateurs! :D

  • steeve321
    steeve321

    @Antoine said:
    Ik heb net een slechte ervaring gehad in Crowne Plaza Antwerpen!
    Mijn valide en geaccepteerde -Low Price Guarantee- deluxe room werd net dubbel gedowngrade naar standard room.
    Deskmanager en daarna manager zeiden doodleuk : hotel is vol : sorry. En ik zie nu nog altijd deluxe kamers staan opde website....

    Daarna hebben ze mij verteld dat ze dit van de manager van het hotel en IHG mogen.
    Ik heb een vaag CONFIDENTIEEL document gekregen waar de naam, nummer etc... van andere klanten instaat en waar waag wordt vermeld dat het hotel dit zou mogen.
    Ik wacht nu op officiele reactie van IHG en Crowne Plaza. Dit is qua customer service not done

    • niet geven wat ik heb besteld
    • downgraden
    • geen rekening houden met mijn platinum status

    Als je me wil steunen kun me mijn tweet naar IHG altijd liken of retweeten op https://twitter.com/antoine_gerard

    Ik heb hetzelfde gehad in BPG Amsterdam lang geleden.
    Het IHG-hoofdkantoor doet niets hieraan. De e-mail wordt doorgestuurd naar het betreffende hotel.
    Van het hotel zul je hetzelfde horen als de front desk tijdens je verblijf.

    I am sorry to hear that you were given a different room type rather than what you have originally reserved.
    I have forwarded your comments to the hotel and a copy of this file has been made available to the General Manager and ownership for their records. As our hotels are in the best position to assist regarding unhonored room type, I have requested they contact you directly to discuss the situation further. They will be contacting you via email within 48 hours.

  • daruda
    daruda

    Zoveel bpg's in Antwerpen :no_mouth:

    Is die refundable ofzo of wonen jullie allemaal zo ver weg :smiley:

  • Naes
    Naes

    @daruda said:
    Zoveel bpg's in Antwerpen :no_mouth:

    Is die refundable ofzo of wonen jullie allemaal zo ver weg :smiley:

    Hangt er vanaf, heb er al refundable gehad maar net zo goed adjusted.

  • RubenH
    RubenH

    @Antoine said:
    Ik heb net een slechte ervaring gehad in Crowne Plaza Antwerpen!
    Mijn valide en geaccepteerde -Low Price Guarantee- deluxe room werd net dubbel gedowngrade naar standard room.
    Deskmanager en daarna manager zeiden doodleuk : hotel is vol : sorry. En ik zie nu nog altijd deluxe kamers staan opde website....

    Is het de eerste BPG van jou daar? Kan misschien reactie zijn ..

  • gregorycop
    gregorycop

    Hier alles gesmeerd verlopen bij check-in: Deluxe kamer voor beide nachten, gratis parking, drankbonnetjes.. Geen issues. Reimbursed stay.

  • Antoine
    Antoine

    @RubenH said:

    @Antoine said:
    Ik heb net een slechte ervaring gehad in Crowne Plaza Antwerpen!
    Mijn valide en geaccepteerde -Low Price Guarantee- deluxe room werd net dubbel gedowngrade naar standard room.
    Deskmanager en daarna manager zeiden doodleuk : hotel is vol : sorry. En ik zie nu nog altijd deluxe kamers staan opde website....

    Is het de eerste BPG van jou daar? Kan misschien reactie zijn ..

    Is mijn eerst daar en ik ben geen PGR-er in het algemeen. ik heb meer dan 15 betaalde nachten bij hen dit jaar en 2 goedgekeurde BPG's : CP Antwerpen en, Dusseldorf. that's it

  • RubenH
    RubenH
    edited december 2016

    Marseille ook mogelijk dit weekend.

  • steeve321
    steeve321

    Heeft iemand afgelopen tijd geluk gehad in Wenen (bijv. IC Vienna)?
    Ik heb de hele ochtend gezocht maar niets gevonden.
    Als er mogelijkheden zijn zoek ik verder.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Welke hotels zijn tegenwoordig nog reimbursed in België en Nederland? Moet nog 2 nachten hebben deze maand voor mn Platinum te behouden en heb geen tripjes meer geplanned dus... :)

  • Jeroen
    Jeroen

    Indien je niks vindt, Leiden is heel goedkoop in het weekend en best wel een leuk hotel.

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Heb nog niet zo lang geleden lang weekendje Leiden en Den haag gedaan... :-)
    Of zijn er in Belg of Ned nog Reward nights van 10 000/15 000 puntjes?

  • disillusionedTM
    disillusionedTM

    Zoek maar verder op VIE. WAW iemand ?

  • vkpeter
    vkpeter

    @Bucketqueen said:
    Heb nog niet zo lang geleden lang weekendje Leiden en Den haag gedaan... :-)
    Of zijn er in Belg of Ned nog Reward nights van 10 000/15 000 puntjes?

    Een tijdje terug waren er in Rijsel voor 5000

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Met de pointbreaks-actie ?

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!