IHG Best Price Guarantee - Ervaringen

1161719212234

Berichten

  • Matt
    Matt

    Ah IC park Lane, geweldig ontbijt en goeie service. Have fun!

  • RubenH
    RubenH

    Iemand tips voor een BPG in Lyon (CP)? Tarief is nu al flex voor December..

  • gregorycop
    gregorycop

    @Matt said:
    Ah IC park Lane, geweldig ontbijt en goeie service. Have fun!

    Thx, I will ;)
    Niet mijn eerste keer daar :p

  • doddel
    doddel

    @Matt said:
    Ah IC park Lane, geweldig ontbijt en goeie service. Have fun!

    ik vond het vreselijk. Dankzij BPG gratis verbleven in een kamer van 500 pond. Wel, ik zou er zelfs geen 100 euro voor geven. Het ergste vond ik de andere gasten (heel veel extreem onbeleefde arabieren)

  • daruda
    daruda

    Nog nooit geweest, is die refundable of adapted?
    Zelfde vraag voor CP Den Haag :-)

  • doddel
    doddel

    @daruda said:
    Nog nooit geweest, is die refundable of adapted?
    Zelfde vraag voor CP Den Haag :-)

    was bij mij adapted. CP Den Haag nog nooit geweest

  • Darrow
    Darrow

    CP Den Haag lijkt me adjusted. Kan boeking niet meer openen dus...

  • Jeroen
    Jeroen

    @gregorycop said:
    Vruchtbare periode. Na suites/club rooms in Düsseldorf, Parijs en Den Haag, nu goedkeuring voor One Bedroom Suite in IC London Park Lane.

    Wie zoekt, die vindt.

    He's back!

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Wat zijn de wachttijden ongeveer tegenwoordig?

  • gregorycop
    gregorycop

    20 minuten tot een uur.

  • gregorycop
    gregorycop

    IC Park Lane opnieuw adjusted. Van de 5 BPG's die ik er had de afgelopen jaren, was er slecht één reimbursed.

    CP Den Haag is altijd adjusted.

  • claenen
    claenen

    Net terug van BRG stay in CP Tel Aviv City Center via een oude bekende sweet OTA. Deluxe kamer geboekt, bij navragen upgrade mogelijkheid executive suite gekregen.

    Stay is reimbursed.

  • Katrien
    Katrien

    Is het volgende iets dat regelmatig voorkomt:
    Ik bekeek verschillende kamertypes van een bepaald hotel, en ik zag dat er sommige kamertypes enkel annuleerbare prijzen hebben, terwijl op hetzelfde moment andere kamertypes nog niet-annuleerbare prijzen hebben.

    Hebben jullie deze praktijk al regelmatig gezien?

  • gregorycop
    gregorycop

    @Katrien said:
    Is het volgende iets dat regelmatig voorkomt:
    Ik bekeek verschillende kamertypes van een bepaald hotel, en ik zag dat er sommige kamertypes enkel annuleerbare prijzen hebben, terwijl op hetzelfde moment andere kamertypes nog niet-annuleerbare prijzen hebben.

    Hebben jullie deze praktijk al regelmatig gezien?

    Al een aantal keer tegengekomen, maar nu niet zo frequent.

  • batusai
    batusai

    Ik ben op zoek naar een bpg voor parijs zaterdag 18 maart 2017 met 2 personen. Wie kan me helpen dit is de eerste keer dat ik dit doe namelijk. Alle info graag via pb

  • daruda
    daruda

    Lees dit forum door of lees bart lapers zijn guide.
    Het meeste leer je door zelf te proberen en te leren uit de afwijzingen van de bpg desk.

  • bhermans
    bhermans

    @batusai said:
    Ik ben op zoek naar een bpg voor parijs zaterdag 18 maart 2017 met 2 personen. Wie kan me helpen dit is de eerste keer dat ik dit doe namelijk. Alle info graag via pb

    Lees het JS artikel eens door:
    https://www.jumpseat.be/ga-jij-volgende-keer-gratis-op-hotel/

    En probeer er eens een paar dichter bij huis te zoeken. Maart 2017 is nog ver weg, dus je hebt alle tijd om te oefenen.

  • Katrien
    Katrien

    Crowne plaza Milan: adjusted.
    En: lowest rate included breakfast.

    Dit hotel had e abnormale pricesetting. Op het moment van boeking waren sommige kamer types non-refundable en andere kamer types enkel nog refundable.
    Ook bij sommige kamertypes was d prijs inclusief ontbijt goedkoper dan zonder ontbijt. En voor andere kamertypes was er niet die omgedraaide prijssetting.

    Vermits h hotel vol was konden ze geen upgrade geven : i ruil kreeg ik en de welcome points, en d gratis welkom drink.

  • Antoine
    Antoine

    Düsseldorf Suite met Lounge access voor zaterdag. Positief antwoord na +- 3u

  • kristof
    kristof

    Vandaag nogmaals BRG inbic Johannesburg via gekende OTA. Is tot nu toe altijd reimbursed geweest.

This discussion has been closed.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!