@XMAN said:
iemand al een BPG brussel airport gekregen en park & go kunnen bijbetalen?
Ben er nu op BPG. Park &Stay niet gevraagd maar er is gratis parking in de straat. Weet wel niet hoe lang je daar kan staan. Weekendje moet zeker wel lukken.
IC dusseldorf reimbursed
CP brussels airport reimbursed
HI London Mayfair reimbursed
IC Paris adjusted
IC Dublin adjusted
IC Marseille adjusted
IC Vienna adjusted
Iemand die nog goede OTA's met JPY currency kent?
Hier net die Tokyo error fare geboekt
weet iemand een deal voor London?
ik probeerde, maar kreeg dit terug:
We have verified the website, www.hotelsclick.com, and were able to locate the rate being claimed. Our records show that the reservation you have booked with IHG can be cancelled before 4:00 PM (local hotel time) on Monday, 1 February, 2016 without any penalty. On the other hand, the rate posted on the third-party website only allows free cancellation on or before 6:00 PM (local hotel time) on 30 January 2016. Please be advised that this would make the lower rate being claimed more restrictive than the reservation you have booked with IHG.
Een lijst van websites die ik check. Vaak ota's die niet voorkomen op de search engines zoals hotelscombined. Meeste zijn al vernoemd in dit topic, maar succesvol geweest bij mij: agoda, amoma, galahotels, destinia.
Londen was gelukt met roomsxxl maar bieden nu amper tot geen ihg hotels meer aan
Nu nog op zoek naar goede websites in jpy currency
Het is niet onmogelijk, maar Japan is notoriously moeilijk om te BPGen. Je moet niet alleen rekening houden met de IHG site, maar ook met de Japanse ANA. Ik volg het zelf ook op.
Third party prijs moet lager zijn dan op IHG site en lager dan op www.anaihghotels.co.jp
Op de ANA site zijn prijzen vaak veel zorgvuldiger geladen, en de Japanners rangschikken de tarief plannen op een andere manier dan we normaal gewoon zijn.
Ben er nu op BPG. Park &Stay niet gevraagd maar er is gratis parking in de straat. Weet wel niet hoe lang je daar kan staan. Weekendje moet zeker wel lukken.
CP Den Haag Promenade goedgekeurd voor volgend weekend.
Iemand die weet of het reimbursed of adjusted is?
Berlin : CP Potzdamer Pl : reimbursed.
Via Destinia.com
was dat voor 1 pers of 2 personen?
Indien 2 pers heb je dan die vergeleken met prijs met 2de persoon toeslag erbij?
@Chrismeister voor 1 persoon
Iemand die een site kent voor BPG in HKG?
CP AMS Airport reimbursed
IC Berlin reimbursed
IC LA CC reimbursed
Indigo San Diego adjusted
IC dusseldorf reimbursed
CP brussels airport reimbursed
HI London Mayfair reimbursed
IC Paris adjusted
IC Dublin adjusted
IC Marseille adjusted
IC Vienna adjusted
Iemand die nog goede OTA's met JPY currency kent?
Hier net die Tokyo error fare geboekt
weet iemand een deal voor London?
ik probeerde, maar kreeg dit terug:
We have verified the website, www.hotelsclick.com, and were able to locate the rate being claimed. Our records show that the reservation you have booked with IHG can be cancelled before 4:00 PM (local hotel time) on Monday, 1 February, 2016 without any penalty. On the other hand, the rate posted on the third-party website only allows free cancellation on or before 6:00 PM (local hotel time) on 30 January 2016. Please be advised that this would make the lower rate being claimed more restrictive than the reservation you have booked with IHG.
Niet meteen, maar mss kan jij wel uitleggen hoe je jouw bpgs gevonden hebt?
via hotelscombined.com
Londen was gelukt met roomsxxl maar bieden nu amper tot geen ihg hotels meer aan
Nu nog op zoek naar goede websites in jpy currency
ik ga ook naar Japan ;-)
inderdaad, net afkeuring gehad omdat die japanse ANA site dezelfde prijs aangaf, terwijl de internationale 4000 jpy duurder was. damned.
welke japanse ANA site bedoel je? Waar moet juist extra op gelet worden bij IHG claim voor Japan?
Op de ANA site zijn prijzen vaak veel zorgvuldiger geladen, en de Japanners rangschikken de tarief plannen op een andere manier dan we normaal gewoon zijn.