New York city trip

2»

Berichten

  • wimbor
    wimbor

    @daruda Vrienden hebben ons toe. meegenomen en ik he de naam niet genoteerd. Maar als ik de beschrijving zo lees denk ik dat het het eerste was op de lijst (roltrappen). Welk leuk overzicht op die site.

  • Darrow
    Darrow

    Iemand al eens naar de Woodbury outlet geweest? Tips? Verder nog algemene tips mag ook ;)

  • didierc
    didierc

    @Darrow said:
    Iemand al eens naar de Woodbury outlet geweest? Tips? Verder nog algemene tips mag ook ;)

    Ja twee keer. Met de bus vanaf Pennstation geloof ik, kaartjes niet goedkoop rond de 40 dollar meen ik, wel korting bij aankoop via internet. Dik uur rijden.
    Mega grote mall, openlucht, alle bekende merken. Haal een couponboekje bij de info voor nog meer korting!

  • didierc
    didierc

    Unionstation bedenk ik nu.

  • Darrow
    Darrow

    Is het de moeite om er speciaal naartoe te gaan?

  • claenen
    claenen

    @Darrow said:
    Iemand al eens naar de Woodbury outlet geweest? Tips? Verder nog algemene tips mag ook ;)

    Is dat die mall daar je geen tax betaalt? Indien ja is die 40rt zeker de moeite als je iets duur koopt.

  • Jelle
    Jelle

    Ik zag hier al een paar interessante restaurants staan. Iemand nog een aanrader voor oudjaar? :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!